Klagetråd

Slik var min morgen:
Spiste én bit av frokosten.
Kastet opp.
Drakk 1 glass vann.
Kastet opp.
Ga opp mat, så jeg begynte å kle på meg.
Kastet opp to ganger under påkledning.
Pusset tennene.
Kastet opp.
Tok en tyggis, heiv meg i bilen og 5 minutter senere satt jeg i jobbmøte.

Underveis i møtet tenkte jeg «ikke kast opp nå» «hva gjør jeg hvis jeg kaster opp» «shit jeg er kvalm»
Det er så grusomt. Håper du kommer deg gjennom dagen, og det er ingen skam å ta det med ro om man trenger I denne perioden :Heartred

Klager på at jeg skal på jobbtur med jobben hvor det kommer til å bli veldig åpenbart når jeg ikke drikker til maten. Foreløpig vet bare noen få venner om graviditeten og er ikke så gira på å dele

Klager på at jeg skal på jobbtur med jobben hvor det kommer til å bli veldig åpenbart når jeg ikke drikker til maten. Foreløpig vet bare noen få venner om graviditeten og er ikke så gira på å dele
Kjenner til den der, det er ikke noe gøy. Kan du snakke med servitør på forhånd og få servert alkoholfritt til maten uten noe videre snakk om det?

Jeg var i samme situasjon for 2 uker siden. «Heldigvis» vet kollegaene mine at jeg sliter med migrene, så jeg unnskyldte meg med at «alkohol trigger migrenen», og at det hadde vært dumt å få migrene dagen etterpå siden vi hadde kurs hele dagen. Det var verre med maten faktisk, vi fikk selvfølgelig servert tartar til forrett.. da måtte jeg bare late som at jeg var kresen :laughing002

Nå sitter det en liten plastbit fast i halsen min :)))))))) som om ikke kvalmen og brekningene var nok :)))) det blir sikkert mye god søvn i natt :))))

Klager over litt pulserende smerte på høyre side av navelen. Noen som har kjent slik før?? Er i uke 11+1 nå. Litt merkelig følelse, ikke kjent på det før nå. Blir jo bekymret for intet første graviditet.

Klager over litt pulserende smerte på høyre side av navelen. Noen som har kjent slik før?? Er i uke 11+1 nå. Litt merkelig følelse, ikke kjent på det før nå. Blir jo bekymret for intet første graviditet.
Har milde smerter som kommer å går både i mage og livmor, men trøster meg med at det ikke er ekstremt❤️ fastlegen min beroet meg med at jeg ikke trenger å bekymre meg med mindre jeg får en stor blødning eller ekstreme smerter.

Ligamentsmerter regner jeg med. Baby bygger seg litt større hus pleier jeg å si til meg selv, da gir det litt mer mening for meg.

Venter og venter og venter på å få henvisning til OTUL.. Var hos legen på tirsdag og han skulle henvise til ultralyd, men har ingen aktive henvisninger på helsenorge. Begynner å bli utålmodig, er bare 2 uker til jeg er i uke 12:banghead:

Venter og venter og venter på å få henvisning til OTUL.. Var hos legen på tirsdag og han skulle henvise til ultralyd, men har ingen aktive henvisninger på helsenorge. Begynner å bli utålmodig, er bare 2 uker til jeg er i uke 12:banghead:
Ring sykehuset og spør :)

Klager på at jeg må ha jerntilskudd fra uke 18. Slapp unna i forrige graviditet og hadde håpet å slippe denne gangen også :laughing002

Venter jeg også. Er et sted mellom 12+4 og 13+5 tror jeg. Ringer på torsdag om jeg ikke har hørt noe. Anbefaler å ta en telefon, ikke alle sykehus som oppdaterer henvisninger på helsenorge, mitt gjør ikke det ihvertfall.

Klager over en treg mage som gjorde utvendig UL umulig idag. Tarmen nektet å flytte på seg. Visste ikke at det var en greie, og det var visst ikke vanlig heller ifølge jordmor . Så skal prøve igjen imorgen, og må vente et helt døgn for å se om den lille fremdeles har det godt ❤️

Klager over en treg mage som gjorde utvendig UL umulig idag. Tarmen nektet å flytte på seg. Visste ikke at det var en greie, og det var visst ikke vanlig heller ifølge jordmor . Så skal prøve igjen imorgen, og må vente et helt døgn for å se om den lille fremdeles har det godt ❤️
Oi så kjedlig :facepalm: Var det pga du hadde fortstoppelse? :Heartred

Back
Topp