Klagetråd

Hva feiler!? Noen leger altså... Jeg får alltid spørsmål "har du gått på vekta i det siste?", trenger ikke være samme dag en gang :confused005 Mange klemmer til deg ❤️
Man kan jo lure.. Alle leger burde være slik som din lege, da hadde man kanskje sluppet å grue seg til disse kontrollene. Takk for klem:Heartred
 
Skal bare klage litt på at jeg har en kjempelang dag foran meg og selvfølgelig nesten ikke har fått sovet noe i natt pga kvalme (fordi det eneste som hjelper mot kvalmen er i grunn søvn så da har jeg jo selvfølgelig slitt ekstremt med å sove).
Kroppen altså :banghead: :banghead: :banghead:
Spent på hvordan jeg er i 18-tiden i kveld etter 10 timer på stand og under 4 timer usammenhengende søvn i natt:sick006
 
Skal bare klage litt på at jeg har en kjempelang dag foran meg og selvfølgelig nesten ikke har fått sovet noe i natt pga kvalme (fordi det eneste som hjelper mot kvalmen er i grunn søvn så da har jeg jo selvfølgelig slitt ekstremt med å sove).
Kroppen altså :banghead: :banghead: :banghead:
Spent på hvordan jeg er i 18-tiden i kveld etter 10 timer på stand og under 4 timer usammenhengende søvn i natt:sick006
Sender deg en god klem! Høres ut som en lang dag ja.. pakk med deg snacks og drikke,håper du har mulighet til å sette deg innimellom..og at du ikke er alene på stand? Kan jeg spørre hva du jobber som,eller hvilken stand du skal stå på?
 
Sender deg en god klem! Høres ut som en lang dag ja.. pakk med deg snacks og drikke,håper du har mulighet til å sette deg innimellom..og at du ikke er alene på stand? Kan jeg spørre hva du jobber som,eller hvilken stand du skal stå på?
Ja, pakker med meg drikke og mat :)
Og satser på det beste! Vi blir to som skal stå der, og har pakket en campingstol ;-)
Har en vanlig kontorjobb, så dette har ikke noe med jobb å gjøre i så måte. Skal stå på en salgsmesse sammen med en venn. Har lovet å hjelpe til for mange måneder siden, og ingen kunne ta over for meg, så da blir det sånn.
 
Ja, pakker med meg drikke og mat :)
Og satser på det beste! Vi blir to som skal stå der, og har pakket en campingstol ;-)
Har en vanlig kontorjobb, så dette har ikke noe med jobb å gjøre i så måte. Skal stå på en salgsmesse sammen med en venn. Har lovet å hjelpe til for mange måneder siden, og ingen kunne ta over for meg, så da blir det sånn.
Så snillt av deg å hjelpe til da. Håper dere får en hyggelig dag sammen,og at tiden går fort :):)
 
Har så mye man skulle fått gjort når det er helg og forhåpningsvis litt mere energi, men er så trøtt at man ikke får gjort noe..
 
Klager over at jeg har en halsinfeksjon som virker til å gå ned i brystet fremfor å bli borte. Hoster som en jeg vet ikke hva, veldig behagelig når man ikke vet hva som ender opp i brekninger :wacky: Syns det holder med kvalmen. Ligger i ro for ikke å spy og nå surkler det i brystet i tillegg. Mannen har jo full jobb hele uka og styrer med de andre barna så han ikke har fått med seg dette, men han var ikke helt happy med meg nå i dag når han var hjemme. Oooorker ikke legen. Heldigvis dro de andre i bursdag nå, får være hjemme alene og syns synd på meg selv i stedet :hungover: Gleeder meg til juni :Heartred
 
Jeg skal klage på to av 3 svigerinner som IKKE inviterte meg i babyshower til hun tredje. Greit at det er i en annen by men det er vel en avgjørelse jeg tar selv? Etter så mange år sammen med broren deres, vi skal gifte oss neste år og har ett barn sammen (og ett på vei) så er jeg fortsatt ikke å regne som familie? Altså what?! Er så ferdig med denne gjengen :arghh: Fy flate for noen høns
 
Jeg skal klage på to av 3 svigerinner som IKKE inviterte meg i babyshower til hun tredje. Greit at det er i en annen by men det er vel en avgjørelse jeg tar selv? Etter så mange år sammen med broren deres, vi skal gifte oss neste år og har ett barn sammen (og ett på vei) så er jeg fortsatt ikke å regne som familie? Altså what?! Er så ferdig med denne gjengen :arghh: Fy flate for noen høns
Åh, det var unødvendig av dem:shifty:
 
Jeg skal klage på to av 3 svigerinner som IKKE inviterte meg i babyshower til hun tredje. Greit at det er i en annen by men det er vel en avgjørelse jeg tar selv? Etter så mange år sammen med broren deres, vi skal gifte oss neste år og har ett barn sammen (og ett på vei) så er jeg fortsatt ikke å regne som familie? Altså what?! Er så ferdig med denne gjengen :arghh: Fy flate for noen høns
Så utrolig trist, og vondt ikke minst! Jeg har aldri skjønt meg på mennesker som lager unødig drama i sin egen familie, når det er SÅ mye annet tragisk som skjer i denne verden:(
 
Jeg er så kvalm at jeg gruer meg for å våkne. Hver gang jeg sovner, så er kvalmen tusen ganger verre når jeg våkner.. Vært en lang dag idag, og blir en lang dag i morgen med dobbeltvakt på jobb..
 
Jeg skal klage på to av 3 svigerinner som IKKE inviterte meg i babyshower til hun tredje. Greit at det er i en annen by men det er vel en avgjørelse jeg tar selv? Etter så mange år sammen med broren deres, vi skal gifte oss neste år og har ett barn sammen (og ett på vei) så er jeg fortsatt ikke å regne som familie? Altså what?! Er så ferdig med denne gjengen :arghh: Fy flate for noen høns
Skikkelig ugreit! Dust gjort av dem :bored:
 
2 gangen inatt jeg våkner med føling vil bare sove en natt uten å vokne til den jæklie alarmen! Gleder meg til 2 trimester da de sier man trenger mere insulin , travelt å gamle i seg søtt når ma ikke vil.
 
2 gangen inatt jeg våkner med føling vil bare sove en natt uten å vokne til den jæklie alarmen! Gleder meg til 2 trimester da de sier man trenger mere insulin , travelt å gamle i seg søtt når ma ikke vil.
Ååå, det er så ubehagelig :arghh:
 
Av en eller annen grunn blir alltid et av barna syke når jeg ikke er i form...(føles hvertfall sånn!)
Feber på 5 åringen her nå..
 
Jeg er mer kvalm enn jeg har vært i tidligere svangerskap, skal begynne på jobb etter permisjon med bebis om fire dager, og har konfirmant om 11 dager:hungover:
Spennende å se hvordan alt det skal gå:excited001
 
Back
Topp