Klagetråd

Ikke gravidrelatert, men fikk akkurat beskjed om at akslingen på bilen min har knekt og reparasjonen vil koste mer enn den gamle bilen er verdt. Så da må vi kjøpe ny bil.. Har tenkt tanken på å måtte bytte ut bilen på sikt, men ikke å akutt som nå. Utrolig kjedelig.
Akkurat samme skjedde med oss! Annen skade, men bilen må vrakes. Er dere avhengig av bil i hverdagen?
 
Ikke gravidrelatert, men fikk akkurat beskjed om at akslingen på bilen min har knekt og reparasjonen vil koste mer enn den gamle bilen er verdt. Så da må vi kjøpe ny bil.. Har tenkt tanken på å måtte bytte ut bilen på sikt, men ikke å akutt som nå. Utrolig kjedelig.
Å så kjipt
 
Uff, jeg kan ikke si at jeg har hatt en fin graviditet så langt... Når jeg ikke er kvalm er jeg sulten, og jeg er ekstremt sliten og trøtt. Får ikke gjort noe jobb på hjemmekontoret. Håper virkelig det går over snart.
 
Vært så kvalm i hele natt, måtte opp å tvinge i meg kornmokjeks. Ingenting av drikke frister, blir kvalm av ALT:grumpy: Skal snart til legen også og skal ta blodprøver (ikke noe jeg ser frem til), så vet at jeg må få i meg noe for ikke å svime av inne på laben:dead:
 
Var på kontroll hos fastlegen nå, sa at jeg hadde veid meg hjemme på morgenen både uten klær og med klær, bare så han skulle få alternativet liksom. Men nei, det var bare å stelle seg på den j*vla vekta.. Og den viste jo nesten 2 kg mer der enn hjemme (vi har en smartvekt som er helt til å stole på) og jeg kjenner jeg blir så provosert. Hvorfor vil de ikke heller ha nøyaktig vekt på hver kontroll? Idiotisk..:grumpy:
 
Var på kontroll hos fastlegen nå, sa at jeg hadde veid meg hjemme på morgenen både uten klær og med klær, bare så han skulle få alternativet liksom. Men nei, det var bare å stelle seg på den j*vla vekta.. Og den viste jo nesten 2 kg mer der enn hjemme (vi har en smartvekt som er helt til å stole på) og jeg kjenner jeg blir så provosert. Hvorfor vil de ikke heller ha nøyaktig vekt på hver kontroll? Idiotisk..:grumpy:
Så utrolig teit! Er jo ikke eksakt vekt som er viktig, men utviklingen, og den ser man jo fint på hvilken som helst vekt :wacky:
 
Var på kontroll hos fastlegen nå, sa at jeg hadde veid meg hjemme på morgenen både uten klær og med klær, bare så han skulle få alternativet liksom. Men nei, det var bare å stelle seg på den j*vla vekta.. Og den viste jo nesten 2 kg mer der enn hjemme (vi har en smartvekt som er helt til å stole på) og jeg kjenner jeg blir så provosert. Hvorfor vil de ikke heller ha nøyaktig vekt på hver kontroll? Idiotisk..:grumpy:
Burde være bedre med samme vekt og omtrent tidspunkt hver gang. Blir provosert
 
  • Liker
Reactions: K89
I dag er magen så hoven og oppblåst at jeg har bytta bukse 3 ganger...kjole neste!
 
Var på kontroll hos fastlegen nå, sa at jeg hadde veid meg hjemme på morgenen både uten klær og med klær, bare så han skulle få alternativet liksom. Men nei, det var bare å stelle seg på den j*vla vekta.. Og den viste jo nesten 2 kg mer der enn hjemme (vi har en smartvekt som er helt til å stole på) og jeg kjenner jeg blir så provosert. Hvorfor vil de ikke heller ha nøyaktig vekt på hver kontroll? Idiotisk..:grumpy:
Hva feiler!? Noen leger altså... Jeg får alltid spørsmål "har du gått på vekta i det siste?", trenger ikke være samme dag en gang :confused005 Mange klemmer til deg ❤️
 
Back
Topp