Klagetråd

Jeg er så lei av å være oppblåst og forstoppet! Har så ekstremt vondt i magen på grunn av at tarmen har stoppet opp, og sliter allerede med å finne bukser som passer. Er kun 7+3 på vei. Skjønner ikke hvordan dette skal gå fremover…?
 
Den uggen følelsen har toppa seg no. Meiner å ha lest at uke 9 er verst. Så stemmer her iallfall:sour: Er ikkje sånn direkte kvalm heller, kaster ikkje opp. Gleder meg til den fine tida 2. trimesteret er:Heartred
 
I dag har ungene vært helt gærne. De har vel reisefeber, men jeg blir altså så rasende når de gjør det motsatte av hva vi sier HELE TIDEN. Heldigvis tok mannen dem med ut så jeg får pakke i fred.
 
I dag har ungene vært helt gærne. De har vel reisefeber, men jeg blir altså så rasende når de gjør det motsatte av hva vi sier HELE TIDEN. Heldigvis tok mannen dem med ut så jeg får pakke i fred.
Skal dere på tur? :joyful:
 
Klager over at hva enn det er som foregår i brystet ikke gir seg :hungover: orker ikke legen, og er så mye styr når jeg ikke får kjøre bil pga kvalme medisinene :wacky:
 
I dag har ungene vært helt gærne. De har vel reisefeber, men jeg blir altså så rasende når de gjør det motsatte av hva vi sier HELE TIDEN. Heldigvis tok mannen dem med ut så jeg får pakke i fred.
Reisefeber? Skal dere på tur?
 
Skal dere på tur? :joyful:
Reisefeber? Skal dere på tur?
Vi har vært! Dro til hjembyen for å feire runddag fredag, og i dag er hjemreise etter full rulle 24/7. De merker at noe er på ferde, og når vi ikke drar fra morgenen av, så blir de helt djevelske. :hilarious: Men nå er vi på flyplassen og alt er rolig igjen, så satser på at det holder seg sånn, haha.
Klager over at hva enn det er som foregår i brystet ikke gir seg :hungover: orker ikke legen, og er så mye styr når jeg ikke får kjøre bil pga kvalme medisinene :wacky:
Er det surklinga? Eller noe annet?
 
Med mindre legen min jobber overtid i dag (noe jeg håper hun gjør) får jeg ikke svar på HCG før i morgen..har avtale at hun sender mld til meg på slutten av dagen når resultatene kommer..
 
Idag fikk jeg svar på blodprøvene mine fra første kontroll. Ingen bombe at jeg å begynne på jern igjen i uke 18 :crybaby2 (Blodgiver.. konstant lavt). Men husker hvor forstoppet jeg ble av jerntilskuddet i forrige svangerskap. Bare å stocke opp på klyster :hilarious:
Ånei. Jeg er har også tendens til å ha lite jern og blir forstoppa av det. Ferromax er den jeg har funnet til nå som fungerer greit uten at det blir for ille med magen.
 
Kvalm kvalm kvalm.. Sov "lur" fra 10-15, gikk 5km, kom hjem og dusja. Spydde 3 ganger på en halvtime... Håper jeg orker maten sambo er ute og henter til oss ❤️
Huff! Synes synd på dere kvalmne her inne! Har ikke merka noe til det selv enda *bank i bordet*, men muligheten er vel ikke forbi...

jeg sliter mest med hormoner. Er ikke til å ha i hus i blant. Heldigvis er mannen forståelsesfull, men får dårlig samvittighet overfor barna...
 
Vi har vært! Dro til hjembyen for å feire runddag fredag, og i dag er hjemreise etter full rulle 24/7. De merker at noe er på ferde, og når vi ikke drar fra morgenen av, så blir de helt djevelske. :hilarious: Men nå er vi på flyplassen og alt er rolig igjen, så satser på at det holder seg sånn, haha.

Er det surklinga? Eller noe annet?
Ja, startet som halsbetennelse som har gått ned i brystet, og det surkler en del. Hoster meg i hjel også, men det må vel gi seg snart, holdt på i to uker nå. Tett i ørene også, hører skikkelig dårlig… Gir det noen dager til, som jeg sa før helga og :hilarious:
 
Ja, startet som halsbetennelse som har gått ned i brystet, og det surkler en del. Hoster meg i hjel også, men det må vel gi seg snart, holdt på i to uker nå. Tett i ørene også, hører skikkelig dårlig… Gir det noen dager til, som jeg sa før helga og :hilarious:
Vel, så lenge man ikke er dau, så er det håp! Satser på at det gir seg snart.
 
Dritt lei av å være andpusten!!!! Skulle tro jeg hadde løpt opp 3 etg når jeg bare har gått rolig 200 meter :dead:
 
Back
Topp