Har fått feber og er helt pumpa for noe drit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm, det er det, må bli flinkere å spise langvarig karb på kveldenÅåå, det er så ubehagelig
Skal dere på tur?I dag har ungene vært helt gærne. De har vel reisefeber, men jeg blir altså så rasende når de gjør det motsatte av hva vi sier HELE TIDEN. Heldigvis tok mannen dem med ut så jeg får pakke i fred.
Reisefeber? Skal dere på tur?I dag har ungene vært helt gærne. De har vel reisefeber, men jeg blir altså så rasende når de gjør det motsatte av hva vi sier HELE TIDEN. Heldigvis tok mannen dem med ut så jeg får pakke i fred.
Skal dere på tur?
Vi har vært! Dro til hjembyen for å feire runddag fredag, og i dag er hjemreise etter full rulle 24/7. De merker at noe er på ferde, og når vi ikke drar fra morgenen av, så blir de helt djevelske. Men nå er vi på flyplassen og alt er rolig igjen, så satser på at det holder seg sånn, haha.Reisefeber? Skal dere på tur?
Er det surklinga? Eller noe annet?Klager over at hva enn det er som foregår i brystet ikke gir seg orker ikke legen, og er så mye styr når jeg ikke får kjøre bil pga kvalme medisinene
Ånei. Jeg er har også tendens til å ha lite jern og blir forstoppa av det. Ferromax er den jeg har funnet til nå som fungerer greit uten at det blir for ille med magen.Idag fikk jeg svar på blodprøvene mine fra første kontroll. Ingen bombe at jeg å begynne på jern igjen i uke 18 (Blodgiver.. konstant lavt). Men husker hvor forstoppet jeg ble av jerntilskuddet i forrige svangerskap. Bare å stocke opp på klyster
Husker ikke hvilke jeg brukte sist men skal se etter denne på apoteket. Takk for tips!!Ånei. Jeg er har også tendens til å ha lite jern og blir forstoppa av det. Ferromax er den jeg har funnet til nå som fungerer greit uten at det blir for ille med magen.
Bare hyggelig.Husker ikke hvilke jeg brukte sist men skal se etter denne på apoteket. Takk for tips!!
Huff! Synes synd på dere kvalmne her inne! Har ikke merka noe til det selv enda *bank i bordet*, men muligheten er vel ikke forbi...Kvalm kvalm kvalm.. Sov "lur" fra 10-15, gikk 5km, kom hjem og dusja. Spydde 3 ganger på en halvtime... Håper jeg orker maten sambo er ute og henter til oss
Ja, startet som halsbetennelse som har gått ned i brystet, og det surkler en del. Hoster meg i hjel også, men det må vel gi seg snart, holdt på i to uker nå. Tett i ørene også, hører skikkelig dårlig… Gir det noen dager til, som jeg sa før helga ogVi har vært! Dro til hjembyen for å feire runddag fredag, og i dag er hjemreise etter full rulle 24/7. De merker at noe er på ferde, og når vi ikke drar fra morgenen av, så blir de helt djevelske. Men nå er vi på flyplassen og alt er rolig igjen, så satser på at det holder seg sånn, haha.
Er det surklinga? Eller noe annet?
Vel, så lenge man ikke er dau, så er det håp! Satser på at det gir seg snart.Ja, startet som halsbetennelse som har gått ned i brystet, og det surkler en del. Hoster meg i hjel også, men det må vel gi seg snart, holdt på i to uker nå. Tett i ørene også, hører skikkelig dårlig… Gir det noen dager til, som jeg sa før helga og