Klagetråd

Jeg må klage litt nå!
Huff, nå kjenner jeg at denne kvalmen kunne fått ta seg ferie 13 uka snart ( på onsdag) og så har man fått vondt i hode ( bakhodepine) siste uke. Er dere andre begynt å bli kvitt kvalmen? Jeg har et håp om at 2. trimester blir mye bedre.
 
Jeg må klage litt nå!
Huff, nå kjenner jeg at denne kvalmen kunne fått ta seg ferie 13 uka snart ( på onsdag) og så har man fått vondt i hode ( bakhodepine) siste uke. Er dere andre begynt å bli kvitt kvalmen? Jeg har et håp om at 2. trimester blir mye bedre.
Huff, så kjedelig! Jeg må fortsatt ta medisiner mot kvalmen, er 14+2 nå :hungover: Prøver å trappe ned for tredje gang nå og krysser fingrene.

Sist svangerskap hadde jeg kvalme enda noen uker til, og flere uker med kjip hodepine disse ukene her! Heldigvis mindre nå, men tror det er vanlig denne perioden dessverre :Heartred Håper du blir bedre snart!
 
Huff, så kjedelig! Jeg må fortsatt ta medisiner mot kvalmen, er 14+2 nå :hungover: Prøver å trappe ned for tredje gang nå og krysser fingrene.

Sist svangerskap hadde jeg kvalme enda noen uker til, og flere uker med kjip hodepine disse ukene her! Heldigvis mindre nå, men tror det er vanlig denne perioden dessverre :Heartred Håper du blir bedre snart!
Håper det blir bedre for oss begge to ❤️ Jeg hadde ekstremkvalme med min første for ti år siden og minnene strømmer på. Holder fast ved at ingen svangerskap er like.
 
De to forrige svangerskapene hadde jeg ALDRI fått dusjet uten krakk, huff, hehe. Den første av dem, min nummer to, var jeg så dårlig at jeg knapt rørte på meg i frykt for å spy. Ble innlagt til slutt, og da var det en snill jordmor som sa «nå setter jeg en stol i dusjen og hjelper deg dit så kan du sitte litt der i vannet og hvile deg». Livet ble et lite hakk bedre etter det. Du skal vite at denne fæle perioden går over, til slutt :Heartred men det hjelper ikke helt når det står på… Får du i deg næring? Man blir verre av å bli dehydrert :Heartred Sender masse omsorg igjen :Heartred
Ja det er sånn det har vært mye av her også at jeg unngår å røre på meg av frykt for at bevegelse skal sette i gang spying.
Jeg får i meg næring heldigvis, men mye kommer også opp igjen. Kvalmemønsteret endrer seg stadig vekk her. Nå de siste dagene har det vært sånn at jeg blir ekstra kvalm hver gang jeg har spist. Fryktelig kjipt og upraktisk. Men kvalmen kommer og går litt mer nå enn tidligere hvertfall så den er ikke like intens 24/7 lenger heldigvis.
 
Jeg stresser fordi jeg ikke kjenner liv. Jeg VET jo at det ikke er vanlig å kjenne det regelmessig så tidlig (15+2), men likevel, bare fordi jeg trodde jeg kjente det to ganger her, så går jeg og leter etter det HELE tiden. SLUTT!
 
Jeg stresser fordi jeg ikke kjenner liv. Jeg VET jo at det ikke er vanlig å kjenne det regelmessig så tidlig (15+2), men likevel, bare fordi jeg trodde jeg kjente det to ganger her, så går jeg og leter etter det HELE tiden. SLUTT!
Kjenner meg igjen! Jeg driver og kjenner etter typ hele tiden, ikke kjent noe enda (14+5…). Vet jo at det gjerne kan gå mange uker før jeg kjenner noe i det hele tatt, allikevel blir man stressa:rolleyes:
 
Kjenner meg igjen! Jeg driver og kjenner etter typ hele tiden, ikke kjent noe enda (14+5…). Vet jo at det gjerne kan gå mange uker før jeg kjenner noe i det hele tatt, allikevel blir man stressa:rolleyes:
Alltid er det noe. xD Jeg var så glad da jeg kjente noe 12+6, det var akkurat som med de to andre. Men så har jeg jo også notert at jeg ikke kjente noe regelmessig før rundt uke 17-18, så... Mange kjenner jo ikke første livet før i uke 20 eller senere. Irriterende det der. :p Vil ha direkte innsyn gjennom navlen NÅ.
 
Alltid er det noe. xD Jeg var så glad da jeg kjente noe 12+6, det var akkurat som med de to andre. Men så har jeg jo også notert at jeg ikke kjente noe regelmessig før rundt uke 17-18, så... Mange kjenner jo ikke første livet før i uke 20 eller senere. Irriterende det der. :p Vil ha direkte innsyn gjennom navlen NÅ.
Det hadde vært noe!
 
Alltid er det noe. xD Jeg var så glad da jeg kjente noe 12+6, det var akkurat som med de to andre. Men så har jeg jo også notert at jeg ikke kjente noe regelmessig før rundt uke 17-18, så... Mange kjenner jo ikke første livet før i uke 20 eller senere. Irriterende det der. :p Vil ha direkte innsyn gjennom navlen NÅ.
Enig! :hilarious:
 
Har skikkelig mye hodepine som startet i uke 12. Er nå i uke 14 og det virker ikke som om det har tenkt å gi seg med det første. Noen gode råd? Har enda til gode å ta smertestillende siden jeg fant ut av at jeg er gravid, usikker på om Paracet vil ha noe effekt uansett…?
 
Har skikkelig mye hodepine som startet i uke 12. Er nå i uke 14 og det virker ikke som om det har tenkt å gi seg med det første. Noen gode råd? Har enda til gode å ta smertestillende siden jeg fant ut av at jeg er gravid, usikker på om Paracet vil ha noe effekt uansett…?
Har også sååå syk hodepine i dag. Tatt to Paracet tidlig og sent i dag, uten nytte :depressed: Men tok to for et par uker siden, og da hjalp det masse. Ville prøvd hvis jeg var deg, bare ikke ta hele tiden kanske :Heartred
 
Har også sååå syk hodepine i dag. Tatt to Paracet tidlig og sent i dag, uten nytte :depressed: Men tok to for et par uker siden, og da hjalp det masse. Ville prøvd hvis jeg var deg, bare ikke ta hele tiden kanske :Heartred
Takk! Har liksom tenkt at jeg klarer meg uten, men det er jo slitsomt å gå rundt med hodepine hele dagen.. Får prøve med en Paracet. Håper det kommer seg for deg også:Heartred
 
VI HAR FÅTT LUS. Faen og. Må ha hatt det en stund. Har sjekket jevnlig, men trodd det bare har vært flass. Lusa har vandret i barnehagen i månedsvis, så det var jo bare et tidsspørsmål... Håper sommerferien kveler den.
Å nei, lus er kjipt! :hungover:
 
Ooog der var også en ny forkjølelse et faktum. :hilarious: En ulykke kommer sjelden alene. Både lus og forkjølelse. Hva blir det neste?
 
Jeg er så sjuuuuuukt sugen på energidrikk at jeg tror jeg dør. Slutta med det i februar fordi jeg er avhengig, men herregud så overraskende hardt den avhengigheten sitter i.
 
Jeg er så POTTE forkjøla FORTSATT. Og nå kan man tydeligvis ikke få sykemelding over telefon lenger, så jeg må kreke meg til legen. Orker ikkeee. Har heldigvis ordnet det sånn at jeg kan være borte fra jobb en uke nå uten at det blir stress. MEN JEG VIL VÆRE HJEMME OG FRISK, IKKE SYK! :hilarious:
 
Jeg er så POTTE forkjøla FORTSATT. Og nå kan man tydeligvis ikke få sykemelding over telefon lenger, så jeg må kreke meg til legen. Orker ikkeee. Har heldigvis ordnet det sånn at jeg kan være borte fra jobb en uke nå uten at det blir stress. MEN JEG VIL VÆRE HJEMME OG FRISK, IKKE SYK! :hilarious:
Uff, høres ikke noe godt ut. Masse god bedring til deg :Heartred
 
Back
Topp