Klagetråd

Flere som har mye mere vondt i hodet? Er ganske slitsomt
sliter også mye med hodepine nå for tiden :/ Pleier ikke å ha vondt i hodet til vanlig, men de siste to ukene har det tatt seg veldig opp :( Prøver å ikke ta så mye paracet, men har måttet ty til det de siste dagene for å kunne fungere litt i det hele tatt! Men har forstått at det er vanlig i uke 12-18 og at det bør gå over snart. Håper det roer seg for deg også, husk å ta vare på deg selv! <3
 
sliter også mye med hodepine nå for tiden :/ Pleier ikke å ha vondt i hodet til vanlig, men de siste to ukene har det tatt seg veldig opp :( Prøver å ikke ta så mye paracet, men har måttet ty til det de siste dagene for å kunne fungere litt i det hele tatt! Men har forstått at det er vanlig i uke 12-18 og at det bør gå over snart. Håper det roer seg for deg også, husk å ta vare på deg selv! <3
Samme her! Våkner med hodepine nesten hver eneste dag. Noen dager går det litt over, mens andre dager må jeg ty til paracet for å holde ut rett og slett. Minner om migrene-hodepine, så er ganske plagsomt. Håper det går over etterhvert.
 
Var innom 2 apotek for å hente medisiner i dag,tomt for Xonvea begge steder :rolleyes:
Spent på morgendagen...de trodde det skulle komme påfyll i morgen,så jeg krysser fingrene!
Hvis det er andre som går på denne er det lurt å hente før dere går tom..så dere har litt å gå på..
 
Andre som fremdeles er konstant trøtt og utmattet? Er nå 11+0. Kan d være d vitamin mangel, jern, blodprosent?
 
Eller bare graviditeten generelt. For jo såvidt gjort husarbeid eller normale ting som å gå en liten tur :(
 
Var innom 2 apotek for å hente medisiner i dag,tomt for Xonvea begge steder :rolleyes:
Spent på morgendagen...de trodde det skulle komme påfyll i morgen,så jeg krysser fingrene!
Hvis det er andre som går på denne er det lurt å hente før dere går tom..så dere har litt å gå på..
Å nei, håper de får inn! Får rote meg på apoteket selv, klarer jo ikke trappe ned :hungover: er på siste pakka nå, oppe i 3900 kr, men er bare å punge ut mer :wacky:
 
Å nei, håper de får inn! Får rote meg på apoteket selv, klarer jo ikke trappe ned :hungover: er på siste pakka nå, oppe i 3900 kr, men er bare å punge ut mer :wacky:
Jeg ringte og fikk siste pakke på et annet apotek nå i kveld. Var helt tom,og har forstått man skal trappe ned og ikke slutte tvert heller..så turte ikke gamble på at nærapoteket fikk i morgen.
Hvor mange tar du i døgnet? Jeg klarer meg med 3,da jeg tok 4 var jeg knapt utav senga..blir liksom en balanse mellom kvalme og tretthet,fungerer ok (til å bare vere hjemme uansett) med 3 stk.. tør ikke trappe ned før uke 13 ca,da ble jeg bedre i mitt første svangerskap hvertfall.
 
Andre som fremdeles er konstant trøtt og utmattet? Er nå 11+0. Kan d være d vitamin mangel, jern, blodprosent?
Jeg har det sånn og er i uke 13+6… har ikke vært så ille hele tiden, men ganske krise i en ukes tid. Tenkte å få sjekket om det er noe av det du nevner hvis ikke det blir bedre snart, for det er helt forferdelig å være SÅ utmattet:oops:
 
Jeg har det sånn og er i uke 13+6… har ikke vært så ille hele tiden, men ganske krise i en ukes tid. Tenkte å få sjekket om det er noe av det du nevner hvis ikke det blir bedre snart, for det er helt forferdelig å være SÅ utmattet:oops:
Har blitt det i det siste uken jeg også. Har sjekket vitaminer og minnetaler når jeg var til legen for ikke så lenge siden. 12+3 her
 
Jeg ringte og fikk siste pakke på et annet apotek nå i kveld. Var helt tom,og har forstått man skal trappe ned og ikke slutte tvert heller..så turte ikke gamble på at nærapoteket fikk i morgen.
Hvor mange tar du i døgnet? Jeg klarer meg med 3,da jeg tok 4 var jeg knapt utav senga..blir liksom en balanse mellom kvalme og tretthet,fungerer ok (til å bare vere hjemme uansett) med 3 stk.. tør ikke trappe ned før uke 13 ca,da ble jeg bedre i mitt første svangerskap hvertfall.
Tar 4, og sover halve døgnet :wacky: Har prøvd å trappe ned til 3 to ganger, men da kastet jeg opp av å bøye meg fremover, så det fungerte dårlig… er 13+4 i dag. Ble bedre uke 16, 26 og 17 med de andre tror jeg, så får bare være tålmodig… :Heartred
 
Tar 4, og sover halve døgnet :wacky: Har prøvd å trappe ned til 3 to ganger, men da kastet jeg opp av å bøye meg fremover, så det fungerte dårlig… er 13+4 i dag. Ble bedre uke 16, 26 og 17 med de andre tror jeg, så får bare være tålmodig… :Heartred
Håper virkelig at det snur for deg snart :Heartred
 
Har blitt det i det siste uken jeg også. Har sjekket vitaminer og minnetaler når jeg var til legen for ikke så lenge siden. 12+3 her
Det er nok sikkert ikke uvanlig, men uansett ubehagelig når det står på. Får håpe det snur snart! :happy:
 
Andre som fremdeles er konstant trøtt og utmattet? Er nå 11+0. Kan d være d vitamin mangel, jern, blodprosent?
Jeg er fortsatt helt utslitt, 13+3 :dead:
Og jeg har tatt alle blodprøver, mangler ingenting bare i grenseland på magnesium:confused013
Men det skal sies at jeg har en lever som ikke spiller helt på lag for tiden, vet ikke om man blir trøtt av slikt.
 
Fullt lov å vere lei,og fullt lov å syte eller klage akkurat så mye du vil her!
Sender deg en god klem,og håper virkelig formen din snur snart.. Får du medisiner for kvalmen?
Klarer du å snakke med samboer om dette? Høres veldig tungt ut hvis du ikke har noen å snakke med.. :Heartred
:Heartred
Jeg får medisiner, og har prøvd det meste, men ingenting har hatt noen særlig effekt dessverre.
Snakker med samboer om det så han vet hvordan jeg har det, men han forstår nok ikke helt hvordan det er likevel
 
Takk, det hjelper med støtte her inne av en eller annen grunn :Heartred
Har tenkt på det med krakk i dusjen, og nå prøvde jeg det etter kommentaren din og må si det gjorde dusjen mye lettere å gjennomføre!
De to forrige svangerskapene hadde jeg ALDRI fått dusjet uten krakk, huff, hehe. Den første av dem, min nummer to, var jeg så dårlig at jeg knapt rørte på meg i frykt for å spy. Ble innlagt til slutt, og da var det en snill jordmor som sa «nå setter jeg en stol i dusjen og hjelper deg dit så kan du sitte litt der i vannet og hvile deg». Livet ble et lite hakk bedre etter det. Du skal vite at denne fæle perioden går over, til slutt :Heartred men det hjelper ikke helt når det står på… Får du i deg næring? Man blir verre av å bli dehydrert :Heartred Sender masse omsorg igjen :Heartred
 
Back
Topp