Og at jeg ikke kunne spise brie og spekemat sammen med kollegaene mine i dag men det kan samtidig være et innlegg i jubeltråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også! Føler alle er forkjølet nå.Jeg er såååå tett i nesen, klarer ikke å puste
Enig! Alkohol i matlaging MÅ merkes!Jeg klager på at det er dårlig info til gravide spesiell når det gjelder markering av mat og mat hos restauranter. Det kan være så enkelt å ha et symbol som feks på alkoholflasker. Det er klart at det ser dumt ut på meny kart på dyre restauranter men akkurat i juletider blir man invitert fra bedriften til avslutninger osv . Jeg ble invitert og tok løksuppe. Suppen hadde mye pepper i og jeg trodde ikke at det er noe galt med denne. Senere menter en at den suppe ble lagt med alkohol . Jeg er så forbanna. Mens matlaging må du koke suppe minst 2 timer før alkohol forsvinner. Tror ikke at de har gjort det. Jeg vet aldri i restaurant om de koker med alkohol men det kunne vært et symbol i menyen slik at man er informert . Det er så vanskelig av og til å velge noe som du kan være 100% trygd ….
Samme her. Er helt elendig. Spyr ikke, men er såå utrolig kvalm. Nå jobber jeg med å få i meg noe mat. Samboeren her er i allefall veldig forståelsesfull. Det er jo tross alt han si skyldSliter så med dårlig samvittighet for at jeg ikke orker å rydde hjemme. Formen er så dårlig, og jeg veksler bare mellom å prøve å få i meg mat, se serie på sofaen og sove. Så når samboer kommer hjem fra jobb må han rydde, lage mat og alt. Føler meg såå slem
Samme! Er liksom litt sjalu på de som får sånn akutt kvalme og kaster opp og slipper gå rundt med den konstante kvalmfølelsen! Og det er så sant hahah! Litt ekstra må de tåle når vi er kvalme for at de fikk det godt ahahaSamme her. Er helt elendig. Spyr ikke, men er såå utrolig kvalm. Nå jobber jeg med å få i meg noe mat. Samboeren her er i allefall veldig forståelsesfull. Det er jo tross alt han si skyld