Klagetråd

Samme her. Helt grusomt. Blir så tørr og slimete i munnen/svelget. Og nå har det begynte å verke i bihulene også. :dead::wtf:
Uff, stakkars.. masse god bedring! Hva vi gjør for disse spirene altså :knegg: :Heartred

Ja ikke sant, men fint å kunne klage litt også :wtf: God bedring til deg også
Takk! Spist sushi og drukket bubble Tea, så nå smiler livet. Gi meg 15 min så er jeg sikkert grinete igjen :sad010 mannen blir helt svett av humørsvingningene mine. Griner, ler og banner om hverandre, med litt elegante brekninger mellom slagene

Jeg våkner midt på natta å får ikke sove igjen!! Nå er jeg sikkert prega av å kun gå natt på jobb, men dette er fryktelig slitsomt! Var ikke så før jeg ble gravid! Er det noen andre som har det sånt? :sorry:

Jeg våkner midt på natta å får ikke sove igjen!! Nå er jeg sikkert prega av å kun gå natt på jobb, men dette er fryktelig slitsomt! Var ikke så før jeg ble gravid! Er det noen andre som har det sånt? :sorry:
Ja! Også våkner jeg (for meg å være) umenneskelig tidlig :hilarious: Mitt triks når jeg våkner på natta er minst mulig lys, rulle inntil mannen, få kos og sovne i armene hans :smiley-ashamed004:Heartred

Ja! Også våkner jeg (for meg å være) umenneskelig tidlig :hilarious: Mitt triks når jeg våkner på natta er minst mulig lys, rulle inntil mannen, få kos og sovne i armene hans :smiley-ashamed004:Heartred
Prøvde på det, men funket ikke:hilarious:. Så vært våken siden 03.15 :whacky011 men men, da blir det å steike pannekaker til frokost til barna da! :love017

Jepp. Samme her. Våkner flere ganger i løpet av natta. Ligger lenge våken, sovner litt og våkner på nytt. Er så slitsomt. Husker jeg hadde det sånn med de to andre også. Er det ikke bedre å sove godt nå og få masse hvile før den lille kommer, men neida. :dead:

Ååå, no sitter kvalmen seg in skikkelig. Hvordan jeg skal klare å fungere vet ikke jeg.
Må ha meg en dusj å komme meg til lege:crybaby2

Møkkaform, vil egt bare legge meg under dyna og bli der .. men neida, må nok bare dra meg på jobb i dag også. Er aldri syk fra jobb, så når jeg plutselig var borte fra jobb sist jeg var gravid så skjønte alle hva som var på gang... og nå har vi ikke sagt noe til noen enda , så da vil jeg ikke at de skal skjønne det der heller.

Jepp. Samme her. Våkner flere ganger i løpet av natta. Ligger lenge våken, sovner litt og våkner på nytt. Er så slitsomt. Husker jeg hadde det sånn med de to andre også. Er det ikke bedre å sove godt nå og få masse hvile før den lille kommer, men neida. :dead:
Off, slitsomt ja! En trøst å høre at vi er flere :hilarious:

Gud for en dag. Undervisning hele dagen, 9 utviklingssamtaler, ferdig 20 min før eldste starta på håndballtrening, tur me bikkja og nå 30 min på sofaen. Før henting, lekser og middag bra man ikke er sliten fra før #livet

Back
Topp