Samme her. Helt grusomt. Blir så tørr og slimete i munnen/svelget. Og nå har det begynte å verke i bihulene også.Jeg er såååå tett i nesen, klarer ikke å puste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Helt grusomt. Blir så tørr og slimete i munnen/svelget. Og nå har det begynte å verke i bihulene også.Jeg er såååå tett i nesen, klarer ikke å puste
Uff, stakkars.. masse god bedring! Hva vi gjør for disse spirene altsåSamme her. Helt grusomt. Blir så tørr og slimete i munnen/svelget. Og nå har det begynte å verke i bihulene også.
Ja ikke sant, men fint å kunne klage litt også God bedring til deg ogsåUff, stakkars.. masse god bedring! Hva vi gjør for disse spirene altså
Takk! Spist sushi og drukket bubble Tea, så nå smiler livet. Gi meg 15 min så er jeg sikkert grinete igjen mannen blir helt svett av humørsvingningene mine. Griner, ler og banner om hverandre, med litt elegante brekninger mellom slageneJa ikke sant, men fint å kunne klage litt også God bedring til deg også
Ja! Også våkner jeg (for meg å være) umenneskelig tidlig Mitt triks når jeg våkner på natta er minst mulig lys, rulle inntil mannen, få kos og sovne i armene hansJeg våkner midt på natta å får ikke sove igjen!! Nå er jeg sikkert prega av å kun gå natt på jobb, men dette er fryktelig slitsomt! Var ikke så før jeg ble gravid! Er det noen andre som har det sånt?
Prøvde på det, men funket ikke. Så vært våken siden 03.15 men men, da blir det å steike pannekaker til frokost til barna da!Ja! Også våkner jeg (for meg å være) umenneskelig tidlig Mitt triks når jeg våkner på natta er minst mulig lys, rulle inntil mannen, få kos og sovne i armene hans
Jepp. Samme her. Våkner flere ganger i løpet av natta. Ligger lenge våken, sovner litt og våkner på nytt. Er så slitsomt. Husker jeg hadde det sånn med de to andre også. Er det ikke bedre å sove godt nå og få masse hvile før den lille kommer, men neida.Jeg våkner midt på natta å får ikke sove igjen!! Nå er jeg sikkert prega av å kun gå natt på jobb, men dette er fryktelig slitsomt! Var ikke så før jeg ble gravid! Er det noen andre som har det sånt?
Off, slitsomt ja! En trøst å høre at vi er flereJepp. Samme her. Våkner flere ganger i løpet av natta. Ligger lenge våken, sovner litt og våkner på nytt. Er så slitsomt. Husker jeg hadde det sånn med de to andre også. Er det ikke bedre å sove godt nå og få masse hvile før den lille kommer, men neida.
Uff. Ønsker deg masse lykke til.Dette blir en seig dag på jobb kjenner jeg…
Feel you! Det er så tungt å karre seg gjennom dagen på jobb. Er så trøtt at jeg nesten stuper. Ikke har jeg så morsom jobb at det gjør noe heller har nedtelling av halvtimer på blokka, anbefalesDette blir en seig dag på jobb kjenner jeg…
Takk Er så kvalm og skal holde flere presentasjonerUff. Ønsker deg masse lykke til.
Der er sååå ille. Sender deg en god bedring klemTakk Er så kvalm og skal holde flere presentasjoner
Tusen takk! Bare en igjen nå!!Der er sååå ille. Sender deg en god bedring klem