Klagetråd

Klage litt for er så lei av å bekymre meg sånn for at noe er galt. Redd for at testene ikke er sterke nok, redd for at jeg ikke har nok symptomer, redd for at jeg egentlig ikke er gravid, redd for å miste i MA/SA…
Signerer denne! Blir litt forskrudd i hodet av å lese om alle det går galt med. Selv om sannsynligheten for at det går bra nå er over 80%. Av frykt for at ting går galt nødbestilte jeg en legetime i dag tidlig, og skal be på mine knær om en hcg sjekk for å se at den ligger innenfor normalområde!

• Omsorg
Reactions: Tia
Signerer denne! Blir litt forskrudd i hodet av å lese om alle det går galt med. Selv om sannsynligheten for at det går bra nå er over 80%. Av frykt for at ting går galt nødbestilte jeg en legetime i dag tidlig, og skal be på mine knær om en hcg sjekk for å se at den ligger innenfor normalområde!
Er utrolig slitsomt… og ingenting å gjøre med det heller liksom enn å la tida gå. Havna på gravid-siden av tiktok, og føle alle mister i uke 5/6 og når man da er 5+3 skaper det litt unødvendig stress kjenner jeg…

Har ikke fastlege her så får ikke dratt å sjekka hcg heller :banghead:

Er utrolig slitsomt… og ingenting å gjøre med det heller liksom enn å la tida gå. Havna på gravid-siden av tiktok, og føle alle mister i uke 5/6 og når man da er 5+3 skaper det litt unødvendig stress kjenner jeg…

Har ikke fastlege her så får ikke dratt å sjekka hcg heller :banghead:
Åh :( så kjedelig. Jeg skal liten legetime 0730 i morra tidlig. Hadde vært godt å bare se at det er noe der liksom

Åh :( så kjedelig. Jeg skal liten legetime 0730 i morra tidlig. Hadde vært godt å bare se at det er noe der liksom
Ja hadde det. 13 dager til tidlig ultralyd og tiden går alt for sakte… men gruer meg også til ultralyd, for har så lyst at alt bare skal være bra men redselen for at det ikke er det er der :arghh:

brukte ikke el-tester denne mnd og kjenner jeg angrer sååå. Synes det er så kjipt å ikke vite nøyaktig hvor langt på vei jeg egentlig er :banghead:

Har en kjempedårlig matlyst, vil ikke spise noe, men drikker masse som gjør at jeg tisser mer :laughing002 Og hater at med engang jeg kjenner smerter så går tankene over til at jeg har en ny SA (typisk meg) og at det ikke gikk denne gangen og planlegger en ny prøveperiode :confused:

Jeg er så syyyykt trøtt!!!! Sikkert litt koffeinmangel også her, men ååå så trøtt! Gjesper mer enn jeg puster vanlig, føler jeg. :wacky:

Jeg er altså så sint for tiden. Skal null til for at jeg fyrer meg opp :smiley-angry002 hjelper ikke at både mann og barn er hjemme med sykdom..
Åååh føler med deg, og nei - sykt barn og mann hjelper ikke på NOE! :hilarious:

Jeg er altså så sint for tiden. Skal null til for at jeg fyrer meg opp :smiley-angry002 hjelper ikke at både mann og barn er hjemme med sykdom..
Jeg kjenner til den :rolleyes: Har hatt sykt barn hjemme i 1 uke nå, og tålmodigheten min om dagen er lik 0:smiley-ashamed004

Åååh føler med deg, og nei - sykt barn og mann hjelper ikke på NOE! :hilarious:
Syk mann her og jeg prøver å ikke la meg irritere! Han kan ligge i senga hele dagen liksom:banghead: Føler aldri jeg er syk for jeg prøver å ta alt av vitaminer og sunn mat, men når jeg maser på han om å ta C vitamin liksom så sier han»Jeg spiser paprika på jobb»:bored:
Jeg svarte bare»Om ikke du tar vitaminer for din del så ta det for MIN del!»:hungover:

Skal sies han er superflink husfar til vanlig da.. Men ja, kjente på irritasjon i dag!

Syk mann her og jeg prøver å ikke la meg irritere! Han kan ligge i senga hele dagen liksom:banghead: Føler aldri jeg er syk for jeg prøver å ta alt av vitaminer og sunn mat, men når jeg maser på han om å ta C vitamin liksom så sier han»Jeg spiser paprika på jobb»:bored:
Jeg svarte bare»Om ikke du tar vitaminer for din del så ta det for MIN del!»:hungover:

Skal sies han er superflink husfar til vanlig da.. Men ja, kjente på irritasjon i dag!
Synes det var bra sagt jeg, at han kunne ta dem for din del. Den skal jeg bruke i framtiden :hilarious:

Er sååå trøtt og kvalm... fått b6 vitamin og postafen av legen, men sliter skikkelig på jobben :nailbiting: håper det blir bedre snart.... o_O

Når jeg endelig er ferdig med den grusomme antibiotikaen mot urinveisinfeksjon som har gjort meg mer kvalm i tillegg til det jeg allerede har vært, tror dere f@** jeg får positiv covid test idag….. snakk om uflaks!!! Skikkelig dårlig og klein i formen

Når jeg endelig er ferdig med den grusomme antibiotikaen mot urinveisinfeksjon som har gjort meg mer kvalm i tillegg til det jeg allerede har vært, tror dere f@** jeg får positiv covid test idag….. snakk om uflaks!!! Skikkelig dårlig og klein i formen
Masse god bedring! Pass på tempen og ta vare på deg selv :Heartred

Klager for at jeg er hjemme alene på 11 døgnet, nå savner jeg mannen min.

Back
Topp