Klagetråd

Jeg er så sint , av ingenting .. irritert på alt og alle , absolutt ingen som har gjort noe. Det er ikke noe godt ! Prøver å skjerpe meg, men det er fader ikke bare bare å gå og kjenne på. Tror jeg klarer å oppføre meg greit , men innvending bobler det :arghh:

Klart å få på meg en nydelig forkjølelse. Og å ha den oppå den ekstreme trøttheten, dårlig matlyst, tett nese og oppvåkninger på natten var bare heilt perfekt hahao_O

Klart å få på meg en nydelig forkjølelse. Og å ha den oppå den ekstreme trøttheten, dårlig matlyst, tett nese og oppvåkninger på natten var bare heilt perfekt hahao_O
Høres met enn slitsomt ut uten forkjølelse :bag:

Skam kvalmen, hodeverk, trøtt og puppenejaises var ikke slik med første graviditet. Håpe det avtar litt ellers finner folk fort ut at jeg er gravid, uff, da blir d mye spørsmål gitt (ikke klar for det) så krysser fingrene

Dette er kanskje ikke klaging, mer en bekymring. Men våknet opp uten ømme hovne pupper i dag, det likte jeg ikke :shy:
Hadde en dag uten ømme pupper - ble bekymret selv, men det er tilbake nå :dead: Angrer på at jeg ikke løp er maraton den dagen, for nå klarer jeg såvidt å gå i raskt tempo….

Hadde en dag uten ømme pupper - ble bekymret selv, men det er tilbake nå :dead: Angrer på at jeg ikke løp er maraton den dagen, for nå klarer jeg såvidt å gå i raskt tempo….
Ja, det kan vel gå litt opp og ned. Men dette er første dagen uten, og det har vært mitt eneste holdepunkt :shy: Pleier ikke å kjenne det når jeg beveger meg egentlig, høres ut som dine er mye vondere!

Ja, det kan vel gå litt opp og ned. Men dette er første dagen uten, og det har vært mitt eneste holdepunkt :shy: Pleier ikke å kjenne det når jeg beveger meg egentlig, høres ut som dine er mye vondere!
Da håper jeg det kommer tilbake snart :Heartred Selv om man gjerne ikke vil ha symptomer fordi det er så plagsomt til tider, så er det veldig beroligende å vite at noe skjer:Heartred Har du ikke hatt noe strekk nederst i magen enda (livmoren som tøyer seg) for eksempel?

Da håper jeg det kommer tilbake snart :Heartred Selv om man gjerne ikke vil ha symptomer fordi det er så plagsomt til tider, så er det veldig beroligende å vite at noe skjer:Heartred Har du ikke hatt noe strekk nederst i magen enda (livmoren som tøyer seg) for eksempel?
Ikke det forferdlig? Har vi symptomer er vi ikke urolig men plaget av det forskjellige, hvis vi ikke har symptomer er vi engstlig.

Får håpe det! Nei ikke så mye strekk, men murringer av og på i dpo-land, og litt etterpå.

Får håpe det! Nei ikke så mye strekk, men murringer av og på i dpo-land, og litt etterpå.
Har skjønt at murringen og strekkingen er veldig forskjellig hos folk. Jeg sliter skikkelig med det :smiley-ashamed004 Gjør ikke direkte vondt, så mistenker ikke at noe er galt, men kjenner strekken veldig godt og ganske konstant.

Har skjønt at murringen og strekkingen er veldig forskjellig hos folk. Jeg sliter skikkelig med det :smiley-ashamed004 Gjør ikke direkte vondt, så mistenker ikke at noe er galt, men kjenner strekken veldig godt og ganske konstant.
Kjente det litt i korsryggen i sted, vet ikke om jeg likte det heller, akkurat i dag. Kommer til å ta en digital snart, når jeg får den i posten!

Kjente det litt i korsryggen i sted, vet ikke om jeg likte det heller, akkurat i dag. Kommer til å ta en digital snart, når jeg får den i posten!
Uff.. håper jeg slipper ryggen lengst mulig. Har foreløpig kun hatt "murre-smerter" i ryggen (om det gir mening), ingen betydelige plager.

Spennende med digital! Er du rundt 4+6 i dag (om jeg husker riktig)? :Heartred

Uff.. håper jeg slipper ryggen lengst mulig. Har foreløpig kun hatt "murre-smerter" i ryggen (om det gir mening), ingen betydelige plager.

Spennende med digital! Er du rundt 4+6 i dag (om jeg husker riktig)? :Heartred
Du husker rett. Gleder meg til ny uke i morgen, greit å ha det på mandager :love2 Håper testene kommer snart!! LH-testen var i hvert fall positiv (kunne skimte kontrollstreken hehe).IMG_1794.jpeg

Du husker rett. Gleder meg til ny uke i morgen, greit å ha det på mandager :love2 Håper testene kommer snart!! LH-testen var i hvert fall positiv (kunne skimte kontrollstreken hehe).Vis vedlegget 418660
Åå spennende! Du får oppdatere når du får tatt digital :Heartred 5+0 er vel grensen for kjemisk også, om jeg ikke husker feil. Alltid fint med sånne mellommål:Heartred

Jeg er såååå tett i nesen, klarer ikke å puste :dead:

Back
Topp