Klagetråd

Her har de ømme brystvortene «endelig» meldt seg. Aldri opplevd ømme bryster før i hele mitt liv (ikke hittil i graviditeten heller), men NÅ.. :wacky: Natt til mandag når det hele startet var det så vondt at jeg faktisk våknet av smertene, det er helt sykt. Heldigvis bedre på dagtid, men dette er sære greier altså :laughing002
Om dette er noe som helst i nærheten av sårhet i forbindelse med amming gruer jeg meg allerede!
Kan bli ganske heftig sårhet av amming, så greit å være forberedt :smiley-ashamed004 Men for de fleste går det veldig fint og det går seg nok som regel raskt til, så ikke noe poeng i å grue seg ❤️ Mas på de på sykehuset for å få de til å se at det er riktig teknikk osv. Og purelan og multimam kompresser redda meg :shy:
 
Tusen takk ❤️ formen din bedre? ❤️

Ja, i natt har jeg for første gang på det som føles som en evighet ikke hosta meg ihjel og sovet en natt uten å våkne av hosting! Så det var nydelig, føler meg mye bedre ❤️ takk som spør!
 
Last edited:
Kan bli ganske heftig sårhet av amming, så greit å være forberedt :smiley-ashamed004 Men for de fleste går det veldig fint og det går seg nok som regel raskt til, så ikke noe poeng i å grue seg ❤️ Mas på de på sykehuset for å få de til å se at det er riktig teknikk osv. Og purelan og multimam kompresser redda meg :shy:
Haha, jeg tviler ikke når jeg nå går og kjenner litt på det :laughing002 Men godt å høre at det som regel går seg til ganske raskt, er nok ikke dumt å få de på sykehuset til å se på teknikk og sånt heller. Jeg er litt der at om amming fungerer er det helt supert, men om vi ender med flaskebaby er det også helt greit. Mulig jeg føler litt annerledes på det når vi står midt oppi det, da :hilarious:
Tusen takk for tips! ❤️
 
Haha, jeg tviler ikke når jeg nå går og kjenner litt på det :laughing002 Men godt å høre at det som regel går seg til ganske raskt, er nok ikke dumt å få de på sykehuset til å se på teknikk og sånt heller. Jeg er litt der at om amming fungerer er det helt supert, men om vi ender med flaskebaby er det også helt greit. Mulig jeg føler litt annerledes på det når vi står midt oppi det, da :hilarious:
Tusen takk for tips! ❤️
Det tenker jeg er en veldig fin tankegang å ha! Viktigste er at mamma og baby har det bra, ikke om det ammes eller gis flaske ❤️
 
Frøkna her sugde på meg vannblemmer på vortene mine. Husker de ansatte spurte om det var vondt. For var sjelden de så sånne tror jeg. De virka litt overrasket over og se væskeblemmer. Haha. Jeg kjente ikke noe nesten. Så det gikk seg til. Var verre med infeksjonen i såret. Det var ikke godt.

Melka kom aldri ordentlig heller. Men hun fikk litt til 10 mnd gammel.
 
Så kjedelig og pes å gå igjennom ting og selge :meh:
 
I dag kjenner jeg at jeg synes veldig synd på meg selv :( formen blir bare verre og verre. Sendte mld til fastlegen i pasientsky på tirsdag men Hu sa det ikke var noe farlig. Men jeg hoster, tungpustet og potte tett i nesa. Har heldigvis fått time til legen i dag, skal ta blodprøve først. Har heller ikke smakssans men testet negativt for corona i går
 
Ooom jeg muligens ble litt amper på telefon med bestemor...
Jo, det kan hende det... Men hun ringer HVER dag og legger seg opp i alt og alle.
"...Du skal jo ikke være kvalm lenger nå, det må være noe feil..."
"...Dattera di må få bedre oppfølging og få gastro snart, dette går ikke ann..."
"...De må kunne gjøre noe mot det..." (Men vi følger boka om diagnotisering, og har gjort alt rett... Det tar bare tid)

Og etter 150.ende gang, så blir jeg litt amper merka jeg :bag:
 
Vært hos legen, crp på 56 så må tilbake i morgen :( legen var litt bekymret for lungebetennelse :(
Det hadde jeg i desember 22 og februar 23. (To ganger på to måneder)
Feira bursdagen til samboer full av antibiotika. Året før der igjen med korona.

God bedring. Det er ikke gøy og ha.
 
Det hadde jeg i desember 22 og februar 23. (To ganger på to måneder)
Feira bursdagen til samboer full av antibiotika. Året før der igjen med korona.

God bedring. Det er ikke gøy og ha.
Huff hørtes ikke bra ut :( tusen takk ❤️
 
Huff hørtes ikke bra ut :( tusen takk ❤️
Så håper på og være frisk på bursdagen hans i år. Men hvem vet. Er noen dager att.

Lungebetennelse er ikke noe spøk. Jeg hosta opp mengder med blod og klarte knapt og stå mens jeg hosta.
Glad jeg har unngått det i år.
 
Noen flere som er lei av å skli rundt på is og sørpe med bekkenplager? Og pendle med tog som konstant er forsinket, innstilt eller kjører med ett togsett i rushen sånn at man står sild i tønne uten mulighet til å holde seg fast??? Ææææ… jeg blir gal av det! Nesten så jeg må sykemelde meg fra jobb basert på vær og VY!:mad:
 
Noen flere som er lei av å skli rundt på is og sørpe med bekkenplager? Og pendle med tog som konstant er forsinket, innstilt eller kjører med ett togsett i rushen sånn at man står sild i tønne uten mulighet til å holde seg fast??? Ææææ… jeg blir gal av det! Nesten så jeg må sykemelde meg fra jobb basert på vær og VY!:mad:
Jaaa jeg gleder meg så til vår :arghh:
 
Noen flere som er lei av å skli rundt på is og sørpe med bekkenplager? Og pendle med tog som konstant er forsinket, innstilt eller kjører med ett togsett i rushen sånn at man står sild i tønne uten mulighet til å holde seg fast??? Ææææ… jeg blir gal av det! Nesten så jeg må sykemelde meg fra jobb basert på vær og VY!:mad:
Denne vinteren har vært ALTFOR lang! Er så klar for vår og lettere skotøy nå at det er helt jævlig. HVOR deilig skal det ikke bli å bare kunne kippe på seg småsko og gå ut døra uten å måtte hyre på seg enorme mengder klær? :smiley-ashamed004
 
Denne vinteren har vært ALTFOR lang! Er så klar for vår og lettere skotøy nå at det er helt jævlig. HVOR deilig skal det ikke bli å bare kunne kippe på seg småsko og gå ut døra uten å måtte hyre på seg enorme mengder klær? :smiley-ashamed004

Kunne gå i kjoler og slippers!! Tenk p fantastisk det blir, spesielt som gravid :hilarious:
 
Back
Topp