Klagetråd

Tenker egentlig det samme som @Fjellgeiti, at det er jo ikke huden som er sår. Men får se om jeg orker prøve en dag. Den er jo så feit og grisete :smiley-ashamed004

Ja, tror jeg og, dessverre :shy:
Er lism en annen type sårhet :dead:
 
Jeg var på apoteket i går og spurte og dem sa det hjalp mot ømhet osv også
Absolutt verdt forsøket, det er en krem du kan bruke fremover uansett :) Det er skikkelig vondt med såre nippler.
 
Tusen takk ❤️ trodde jeg skulle slippe unna pga influensa vaksine men tydeligvis ikke :(
Håper du får det relativt lett og ikke ligger lenge, vaksina skal jo hjelpe for noe! Jeg tok også den, influensa er noe skikkelig ræl.
 
Ja kan det, men på jobb til oss kan vi ikke si fra flere dager før da en kan bli bedre så kan ikke si fra til sjefen før event fredags morgen
Stemmer. Men da sist du ifra og blir hjemme om du trenger det. Lover du?
 
Her har de ømme brystvortene «endelig» meldt seg. Aldri opplevd ømme bryster før i hele mitt liv (ikke hittil i graviditeten heller), men NÅ.. :wacky: Natt til mandag når det hele startet var det så vondt at jeg faktisk våknet av smertene, det er helt sykt. Heldigvis bedre på dagtid, men dette er sære greier altså :laughing002
Om dette er noe som helst i nærheten av sårhet i forbindelse med amming gruer jeg meg allerede!
 
Tusen takk ❤️ samboeren kommer innom med test snart nå. Håper virkelig det bare er influensa ❤️
Av det jeg hører er influensaen som går nå verre enn coviden :Heartred hvertfall i høst
 
Back
Topp