Jeg kom heldigvis igjennom tilslutt og fikk time når jeg er 19+3Skjønner jeg godt… Jeg har fått time 19+2, men må da kjøre til neste sykehus fordi Trondheim ikke har mer kapasitet Bor selv i sentrum, så det vil si et godt stykke unna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kom heldigvis igjennom tilslutt og fikk time når jeg er 19+3Skjønner jeg godt… Jeg har fått time 19+2, men må da kjøre til neste sykehus fordi Trondheim ikke har mer kapasitet Bor selv i sentrum, så det vil si et godt stykke unna.
Det er bra!Jeg kom heldigvis igjennom tilslutt og fikk time når jeg er 19+3
Ja, vonde her også samboer prøvde seg på å borti, men fikk streng beskjed om at det kunne han bare glemmeSteike bryst vortene er vonde andre som har det slik? Første gang jeg har opplevd og vondt å ha på bh og vanlig klær
Tror jeg må kjøpe noe å smøre påJa, vonde her også samboer prøvde seg på å borti, men fikk streng beskjed om at det kunne han bare glemme
Steike bryst vortene er vonde andre som har det slik? Første gang jeg har opplevd og vondt å ha på bh og vanlig klær
Fryktelig vonde her også… hele brystet egentlig. Så ubehageligSteike bryst vortene er vonde andre som har det slik? Første gang jeg har opplevd og vondt å ha på bh og vanlig klær
Ja, det var faktisk ikke så dumt det! har ikke tenkt tanken en gangTror jeg må kjøpe noe å smøre på
Ja, det var faktisk ikke så dumt det! har ikke tenkt tanken en gang
Leste om en brystvortekren på apoteketJa, det var faktisk ikke så dumt det! har ikke tenkt tanken en gang
Der er verdt å prøve! Det er kanskje krem du kan bruke ved amming senere også?Leste om en brystvortekren på apoteket
Ja ungen kunne bruke den og + den sku være fin på tørr hud generelt og sprukne lepper osvDer er verdt å prøve! Det er kanskje krem du kan bruke ved amming senere også?
Agrysan pattesalve fungerer også mot det meste! Og navnet passer braJa ungen kunne bruke den og + den sku være fin på tørr hud generelt og sprukne lepper osv
Purelan? Har mye av det fra sist, men ikke tenkt på at det funker på såre brystvorter i svangerskap ogsåLeste om en brystvortekren på apoteket
Purelan? Har mye av det fra sist, men ikke tenkt på at det funker på såre brystvorter i svangerskap også
Klarer ikke se for meg at det funker heller? Det er jo hele brystvorta som er sår, fra innsiden og ut. Ikke sår hud på en måtePurelan? Har mye av det fra sist, men ikke tenkt på at det funker på såre brystvorter i svangerskap også
Ja du har nok rett bare ekstremt vondtKlarer ikke se for meg at det funker heller? Det er jo hele brystvorta som er sår, fra innsiden og ut. Ikke sår hud på en måte
Da er det den jaSer slik ut
Si ifra om du prøver og det funker, har tenkt som deg at det ikke funker fordi gravid ømme bryster er noe annet
Tenker egentlig det samme som @Fjellgeiti, at det er jo ikke huden som er sår. Men får se om jeg orker prøve en dag. Den er jo så feit og griseteKlarer ikke se for meg at det funker heller? Det er jo hele brystvorta som er sår, fra innsiden og ut. Ikke sår hud på en måte