Klagetråd

Steike bryst vortene er vonde :( andre som har det slik? Første gang jeg har opplevd og vondt å ha på bh og vanlig klær
 
Steike bryst vortene er vonde :( andre som har det slik? Første gang jeg har opplevd og vondt å ha på bh og vanlig klær
Ja, vonde her også :arghh: samboer prøvde seg på å borti, men fikk streng beskjed om at det kunne han bare glemme :hilarious:
 
Steike bryst vortene er vonde :( andre som har det slik? Første gang jeg har opplevd og vondt å ha på bh og vanlig klær

Ja, de er helt insane vonde. Vært nesten heletiden og virker ikke som det gir seg.... :inpain:
 
Leste om en brystvortekren på apoteket :)
Purelan? Har mye av det fra sist, men ikke tenkt på at det funker på såre brystvorter i svangerskap også :smiley-ashamed004
 
Ser slik ut :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20231229_105034_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20231229_105034_com.android.chrome.jpg
    149,1 KB · Visninger: 4
Purelan? Har mye av det fra sist, men ikke tenkt på at det funker på såre brystvorter i svangerskap også :smiley-ashamed004

Si ifra om du prøver og det funker, har tenkt som deg at det ikke funker fordi gravid ømme bryster er noe annet :hilarious:
 
Si ifra om du prøver og det funker, har tenkt som deg at det ikke funker fordi gravid ømme bryster er noe annet :hilarious:
Klarer ikke se for meg at det funker heller? Det er jo hele brystvorta som er sår, fra innsiden og ut. Ikke sår hud på en måte :bag:
Tenker egentlig det samme som @Fjellgeiti, at det er jo ikke huden som er sår. Men får se om jeg orker prøve en dag. Den er jo så feit og grisete :smiley-ashamed004
 
Back
Topp