Klagetråd

Huff, så kjedelig :Heartred Jeg synes heller ikke jeg merket noen effekt på kvalmen, så sluttet ganske kjapt. Nå, i uke 11, er jeg heldigvis mye sjeldnere kvalm:joyful:
Ååå, det er så godt å høre! Hører flere si det også. Håper det kan gjelde meg og alle andre som strever veldig med kvalme :Heartred Tar ikke Postafen igjen tenker jeg, hehe.

Idag klager jeg sjukt over snus suget :'( Snuser nikotin og tobakksfri snus som en galing, men dekker nada av behovet mitt.

Samme her! Gråt en skvett tidligere i dag fordi jeg har så lyst på snus :facepalm:
Godt å høre at jeg ikke er den eneste :sorry: :hilarious: Er rett og slett sikkerlig fælt. Håper det værste suget gir seg snart, men vet jo at suget aldri blir helt borte... :(

Det hører egentlig til vurderingen med bl.a SUKK-score og urinstix for å sjekke ketoner (tegn på sult). Hvis du scorer på alvorlig grad, høres det ut som du trenger mer behandling. Tok du ikke laveste dose Xonvea? Ville økt den. Hvis det fortsatt ikke er bedring, ville jeg bestilt ny legetime for ny vurdering/undersøkelse og f.eks bedt om Stemetil i tillegg.

Jeg holder meg på moderat grad når jef tar kvalmestillende fast (bruker Postafen, vit.B6 og Stemetil).
Hei, kan jeg spørre hvordan B6 du tar?

I dag har dagen vært tøff. Er sykemeldt 100%, og skulle prøve å være sosial. Kafé i et par timer tok helt knekken. Så nå orker jeg hverken mat eller noe som helst. Helt utslitt :dead: Flere som ikke orker noe som helst?

I dag har dagen vært tøff. Er sykemeldt 100%, og skulle prøve å være sosial. Kafé i et par timer tok helt knekken. Så nå orker jeg hverken mat eller noe som helst. Helt utslitt :dead: Flere som ikke orker noe som helst?
Jepp! :arghh: Prøvde å støvsuge og tørke over kjøkkenet idag.. Helt kaputt etterpå!

Enig! 50% sykemeldt og de dagene jeg er på jobb klarer jeg ikke gjøre noe annet..

Idag har jeg vært på jobbintervju, også rett på ikea etter. Burde nok droppa ikea, ble så utmatta, kvalm og sinnsykt vondt i korsryggen og hoftene... så nå ligger jeg i badekaret

Jepp! :arghh: Prøvde å støvsuge og tørke over kjøkkenet idag.. Helt kaputt etterpå!
Det er så slitsomt og frustrende :dead: Vil ha litt energi tilbake…
Enig! 50% sykemeldt og de dagene jeg er på jobb klarer jeg ikke gjøre noe annet..
Her er jeg 100% sykemeldt, og formen er mildt sagt dårlig… skulle ønske jeg kunne jobbe, men viktig å huske på at ingen takker oss hvis vi sliter oss ut. En graviditet er en kort tid i løp av livet :happy:

Jupp. 100% sykemeldt jeg også. Har nesten ikke vært sosial siden starten på juli. Har lite energi til det meste. Kvalme/oppkast og hodepine kommer og går. Når jeg føler meg bedre er jeg bare supersliten av at kroppen ikke har hatt det bra. Haha, off…

Jupp. 100% sykemeldt jeg også. Har nesten ikke vært sosial siden starten på juli. Har lite energi til det meste. Kvalme/oppkast og hodepine kommer og går. Når jeg føler meg bedre er jeg bare supersliten av at kroppen ikke har hatt det bra. Haha, off…
Godt å høre vi dessverre er flere i samme situasjon :dead: Må ha litt energi på ettermiddag til å være sammen med datteren min. Kjenner jeg gruer meg litt til planleggingsdager som er torsdag og fredag neste uke. Jeg har betalt fri fra jobb om jeg ikke er sykemeldt, så mannen i hus ønsker at jeg skal ta dem :nailbiting: håper virkelig energien kommer tilbake i 2. trimester, for skal dette vare til mars er det lange mnd:schocked028

Ok, når jeg leser hvordan dere har det, så skal jeg virkelig ikke ha dårlig samvittighet for at jeg la meg klokka sju i går (og for at jeg lot kjøkkenvasken stå til i dag). Har faktisk ikke tenkt på at en blir mer sliten av å være tilbake på jobb igjen. Jeg sitter jo "bare på kontor", men hjernen går i 110 hele tiden. Det er ordentlig krevende å være prosjektleder og bevare roen, humøret og fremdriften overfor de andre. Skal slutte å ha dårlig samvittighet og være glad for at jeg fungerer sånn noenlunde.

Føle den!… kvalm, uggen, uvel, sliten, lettere deprimert. Vet det e lys i tunnelen, vil bare ligge i fred til perioden her går over e også sykemeldt ut i neste uke.

100% sykmeldt her også, i tillegg til kvalmen er det som at all energi er borte. Om jeg velger å feks vaske klær så er dagens kvote brukt og jeg er sengeliggende resten av dagen :banghead:

Føle den!… kvalm, uggen, uvel, sliten, lettere deprimert. Vet det e lys i tunnelen, vil bare ligge i fred til perioden her går over e også sykemeldt ut i neste uke.
Er akkurat sånn som det er her. Ønsker veldig gjerne å jobbe, men ingen takker meg om jeg sliter meg helt ut. Blir nok en periode på 100% til, og etter det om formen er noe bedre prøve gradert. Da er jeg uansett nesten i 2 trimester, så håper formen er stigende :happy:

100% sykmeldt her også, i tillegg til kvalmen er det som at all energi er borte. Om jeg velger å feks vaske klær så er dagens kvote brukt og jeg er sengeliggende resten av dagen :banghead:
Det er ufattelig slitsomt å ikke føle at man får til helt enkle ting. Må sove 1-3 timer hver eneste dag midt på dagen for å i det hele tatt fungere litt.. samt minimum 10 timer om natta…

Er akkurat sånn som det er her. Ønsker veldig gjerne å jobbe, men ingen takker meg om jeg sliter meg helt ut. Blir nok en periode på 100% til, og etter det om formen er noe bedre prøve gradert. Da er jeg uansett nesten i 2 trimester, så håper formen er stigende :happy:

Det er ufattelig slitsomt å ikke føle at man får til helt enkle ting. Må sove 1-3 timer hver eneste dag midt på dagen for å i det hele tatt fungere litt.. samt minimum 10 timer om natta…
Absolutt. Fattig trøst at vi er flere som har det sånn :joyful:

Jeg klager over at det er så mye informasjon jeg burde hatt, men ikke får. Leste i dag helt tilfeldig at man skal holde seg unna eteriske oljer, spesielt i første semester. Det har jeg ikke tenkt på engang, og bruker selvfølgelig ansiktspleie hver dag… panikk…

Back
Topp