Klagetråd

26 uker på vei. Har hatt dårligere balanse og i dag morges falt jeg i trappa da jeg skulle på do. Brakk venstre fot og røk leddbånd i høyre fot. Det gikk bra med babyen, gjorde alt jeg kunne for å ikke falle på magen. Vær forsiktige når dere går i trapper!

Uff, så forferdelig uflaks du skulle ha❤️ Bra det gikk fint med babyen, heldigvis❤️ Var det en bratt trapp? Sender deg en stor godbedringklem❤️❤️❤️
 
Jeg jobber som sykepleier på sengepost og jeg syns alt med sykehuset er ekkelt for tiden. Jeg er ikke kvalm eller noe, bare hater aller bakterier og virus som florerer der. Og vil helst bare slippe hele stedet til lille er ute :Heartpink :greet025
 
Jeg jobber som sykepleier på sengepost og jeg syns alt med sykehuset er ekkelt for tiden. Jeg er ikke kvalm eller noe, bare hater aller bakterier og virus som florerer der. Og vil helst bare slippe hele stedet til lille er ute :Heartpink :greet025
Samme her, bare at jeg har to barn som er hovedkilden :laughing002 Minsten smurte meg nettopp inn med snørr. Usj, jeg gruer meg til høst og vinter. Håper vi klarer å holde oss unna omgangssyke i det minste.
 
Jeg jobber som sykepleier på sengepost og jeg syns alt med sykehuset er ekkelt for tiden. Jeg er ikke kvalm eller noe, bare hater aller bakterier og virus som florerer der. Og vil helst bare slippe hele stedet til lille er ute :Heartpink :greet025
Jobber du fullt enda? ☺️ :Heartred
 
Samme her, bare at jeg har to barn som er hovedkilden :laughing002 Minsten smurte meg nettopp inn med snørr. Usj, jeg gruer meg til høst og vinter. Håper vi klarer å holde oss unna omgangssyke i det minste.
Uff ja, jeg håper dere slipper de verste rundene:Heartblue Men jeg tar småbarnsnørr fremfor voksensnørr på meg any day:hilarious:
 
Fikk skikkelig halsbrann etter glukosetesten… Noen med tips mot det som virker? Nesten så det svir, klør og er ekkelt i halsen :silent
 
Noen som opplever "stikking" nederst i magen, mest på venstre side? Litt som at man har sting? Er straks 28 uker og er første gangen jeg opplever dette. Er det ligamentsmerter eller noe jeg burde passe på tror dere? Er nok vanskelig å vite hva det kan være :bag:
 
Noen som opplever "stikking" nederst i magen, mest på venstre side? Litt som at man har sting? Er straks 28 uker og er første gangen jeg opplever dette. Er det ligamentsmerter eller noe jeg burde passe på tror dere? Er nok vanskelig å vite hva det kan være :bag:
Jeg har hatt det både på høyre og venstre side. Har tenkt at det et ligamentsmerter. Går ganske fort over for meg, men har hatt det innimellom siden uke 17/18. Er 27 uker nå.
 
Jeg har hatt det både på høyre og venstre side. Har tenkt at det et ligamentsmerter. Går ganske fort over for meg, men har hatt det innimellom siden uke 17/18. Er 27 uker nå.
Hmm ja da er det jo kanskje dette. For min del har det vært en del idag og tatt litt tid før det forsvinner, men kommer og går. Får se om det fortsetter sånn fremover i ukene som kommer :bookworm:
 
Hmm ja da er det jo kanskje dette. For min del har det vært en del idag og tatt litt tid før det forsvinner, men kommer og går. Får se om det fortsetter sånn fremover i ukene som kommer :bookworm:
Ja, du får følge litt med på det. Hvis du blir usikker så ville jeg sjekket det hos lege/jordmor. Lykke til og god helg til deg :Heartred
 
Helt sikker på at jeg har fått UVI igjen for tredje gang dette svangerskapet. Var ubehagelig å tisse tidligere i kveld, og kjenner at nå er det ganske smertefullt og jeg må omtrent sette meg igjen i det jeg har reist meg fra toalettet:( Kjenner at dette på toppen av svangerskapsdiabetes var ikke det vi trengte:rolleyes:
 
Back
Topp