Er en vanlig trapp, men må ha tråkket feil i svingen nederstDet hørtes skummelt ut og ikke godt ut Bra at det gikk fint Var det smal/bratt trapp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er en vanlig trapp, men må ha tråkket feil i svingen nederstDet hørtes skummelt ut og ikke godt ut Bra at det gikk fint Var det smal/bratt trapp?
26 uker på vei. Har hatt dårligere balanse og i dag morges falt jeg i trappa da jeg skulle på do. Brakk venstre fot og røk leddbånd i høyre fot. Det gikk bra med babyen, gjorde alt jeg kunne for å ikke falle på magen. Vær forsiktige når dere går i trapper!
Samme her, bare at jeg har to barn som er hovedkilden Minsten smurte meg nettopp inn med snørr. Usj, jeg gruer meg til høst og vinter. Håper vi klarer å holde oss unna omgangssyke i det minste.Jeg jobber som sykepleier på sengepost og jeg syns alt med sykehuset er ekkelt for tiden. Jeg er ikke kvalm eller noe, bare hater aller bakterier og virus som florerer der. Og vil helst bare slippe hele stedet til lille er ute
Jobber du fullt enda?Jeg jobber som sykepleier på sengepost og jeg syns alt med sykehuset er ekkelt for tiden. Jeg er ikke kvalm eller noe, bare hater aller bakterier og virus som florerer der. Og vil helst bare slippe hele stedet til lille er ute
Takk det er en vanlig trapp fra andre etasje og ned.Uff, så forferdelig uflaks du skulle ha Bra det gikk fint med babyen, heldigvis Var det en bratt trapp? Sender deg en stor godbedringklem
Nei, jeg har redusert til 60% stilling nå etter ferien. Mye fordi jeg var syk i over seks uker i sommer, men tror nok jeg hadde redusert litt uansett. Vil passe på meg selv og babyen fremfor alle andre.Jobber du fullt enda?
Uff ja, jeg håper dere slipper de verste rundene Men jeg tar småbarnsnørr fremfor voksensnørr på meg any daySamme her, bare at jeg har to barn som er hovedkilden Minsten smurte meg nettopp inn med snørr. Usj, jeg gruer meg til høst og vinter. Håper vi klarer å holde oss unna omgangssyke i det minste.
Uff, ja det skjønner jegUff ja, jeg håper dere slipper de verste rundene Men jeg tar småbarnsnørr fremfor voksensnørr på meg any day
Takk det er en vanlig trapp fra andre etasje og ned.
NovaluzidFikk skikkelig halsbrann etter glukosetesten… Noen med tips mot det som virker? Nesten så det svir, klør og er ekkelt i halsen
Jeg har hatt det både på høyre og venstre side. Har tenkt at det et ligamentsmerter. Går ganske fort over for meg, men har hatt det innimellom siden uke 17/18. Er 27 uker nå.Noen som opplever "stikking" nederst i magen, mest på venstre side? Litt som at man har sting? Er straks 28 uker og er første gangen jeg opplever dette. Er det ligamentsmerter eller noe jeg burde passe på tror dere? Er nok vanskelig å vite hva det kan være
Hmm ja da er det jo kanskje dette. For min del har det vært en del idag og tatt litt tid før det forsvinner, men kommer og går. Får se om det fortsetter sånn fremover i ukene som kommerJeg har hatt det både på høyre og venstre side. Har tenkt at det et ligamentsmerter. Går ganske fort over for meg, men har hatt det innimellom siden uke 17/18. Er 27 uker nå.
Ja, du får følge litt med på det. Hvis du blir usikker så ville jeg sjekket det hos lege/jordmor. Lykke til og god helg til degHmm ja da er det jo kanskje dette. For min del har det vært en del idag og tatt litt tid før det forsvinner, men kommer og går. Får se om det fortsetter sånn fremover i ukene som kommer
Det skal jeg gjøre! Takk Good helgJa, du får følge litt med på det. Hvis du blir usikker så ville jeg sjekket det hos lege/jordmor. Lykke til og god helg til deg