Klagetråd

Jeg forstår godt du blir redd og bekymret, og spesielt når veien mot bebis har vært så lang for dere❤️ :confused: Be legen sende henvisning til TUL grunnet spotting?
Jeg har hatt rennende blødninger med mye blød, og rennende spotting. Men nå har jeg mest bare utflod-spotting, om du skjønner?

Vi har 5 barn sammen ifra før, så blir noe annet for min del. Og tror veldig på skjebnen, så enten er det meningen eller ikke❤️ Og jeg blir så dårlig med hyperemesis, at jeg kjenner på det at dette gjør jeg ikke én gang til.. så det er nå eller aldri igjen. Hadde vært noe helt annet om det var vårt første barn, så forstår deg veldig.
Takk for svar ❤️ Vet ikke. Tenkte i første omgang kanskje be om ny hcg og evt sykemelding. Da jeg bekymrer meg sånn for å gjøre noe gale pga hektisk og tunge løft på jobb. Er jo bare 2 dager siden jeg var på tidlig ultralyd. Var jo hjerteaktivitet da. Men det at det øker i mengde bekymrer meg veldig. Har økt veldig fra jeg kom hjem fra jobb i dag. Uff. Hos meg er det mer tynt/rennede utflod nå. Før var det mindre og mer utflod blandet med brunt og ikke så tynt. Nei blir jo ikke klok på dette. Kan jo google hele kvelden lang uten å vite om dette kommer til å gå bra eller ikke. Ja, jeg og har vært veldig tro på sjebnen og alt har en mening. Men kjenner veldig på angsten om jeg aldri kommer til å bli mamma og få et barn. Men tror det er mye som sitter i etter man har prøvd i så lang tid uten resultat.
 
Takk for svar ❤️ Vet ikke. Tenkte i første omgang kanskje be om ny hcg og evt sykemelding. Da jeg bekymrer meg sånn for å gjøre noe gale pga hektisk og tunge løft på jobb. Er jo bare 2 dager siden jeg var på tidlig ultralyd. Var jo hjerteaktivitet da. Men det at det øker i mengde bekymrer meg veldig. Har økt veldig fra jeg kom hjem fra jobb i dag. Uff. Hos meg er det mer tynt/rennede utflod nå. Før var det mindre og mer utflod blandet med brunt og ikke så tynt. Nei blir jo ikke klok på dette. Kan jo google hele kvelden lang uten å vite om dette kommer til å gå bra eller ikke. Ja, jeg og har vært veldig tro på sjebnen og alt har en mening. Men kjenner veldig på angsten om jeg aldri kommer til å bli mamma og få et barn. Men tror det er mye som sitter i etter man har prøvd i så lang tid uten resultat.

Forstår uroen din 100%, men om du synes spottingen har tatt seg opp og er rennende blod, så ville jeg fått en akuttime hos legen imorgen og blitt henvist derfra til TUL, rett og slett for at du da får vite om du har mistet eller ikke. Gynekologen ser om man holder på å har en spontanabort. Håper sånn at det går bra og at alt er fint med den lille spiren din❤️ Sender deg mange, varme klemmer❤️❤️❤️
 
Forstår uroen din 100%, men om du synes spottingen har tatt seg opp og er rennende blod, så ville jeg fått en akuttime hos legen imorgen og blitt henvist derfra til TUL, rett og slett for at du da får vite om du har mistet eller ikke. Gynekologen ser om man holder på å har en spontanabort. Håper sånn at det går bra og at alt er fint med den lille spiren din❤️ Sender deg mange, varme klemmer❤️❤️❤️
Takk ❤️❤️ Fikk sykemelding nå og skal få komme inn å ta hcg. Så får jeg bare vente å se om det tar seg mer opp eller ikke. Har ikke økt mer siden i går. Men synes det er mer enn dagene før. Legen sier at det trenger ikke å være noe gale, men det kan jo også være det. Han kan jo ikke garantere noe. Men han mente nå i den perioden jeg er blitt sykemeldt nå. Så vil vi nå se om om det øker enda mer eller ikke.
 
Kvalm, og får ikke sove om natta. Gleder meg til første trimester er over, for dette er slitsomt :dead:
 
Takk ❤️❤️ Fikk sykemelding nå og skal få komme inn å ta hcg. Så får jeg bare vente å se om det tar seg mer opp eller ikke. Har ikke økt mer siden i går. Men synes det er mer enn dagene før. Legen sier at det trenger ikke å være noe gale, men det kan jo også være det. Han kan jo ikke garantere noe. Men han mente nå i den perioden jeg er blitt sykemeldt nå. Så vil vi nå se om om det øker enda mer eller ikke.
Så fint legen tar godt vare på deg, og tar det på alvor. Håper spiren har det bare fint inni der❤️❤️❤️
 
Kvalm, og får ikke sove om natta. Gleder meg til første trimester er over, for dette er slitsomt :dead:

Kvalme er skikkelig dritt, for setter en sånn ut av spill:hungover:
 
Jeg er så sykt kvalm og sliten. Prøver å minne meg på premien og er jo egentlig utrolig glad, men føler jeg klager så mye. Ny legetime i morgen, er spent på om jeg får prøve noe annet enn reisesyketablett :dead:
 
Hadde dere ventet og sett dette litt ann? Eller hadde dere dratt og tatt privat ul? Har en skikkelig rar følelse i magen i tillegg. Men har foreløpig ikke vondt.
Jeg ville ha sjekket det ut. Om du er urolig så må du det! Ring legen din før det stenger, kanskje han kan hjelpe deg ❤️
 
Bestilte en time for å ta ny ul. Kommer bare til å gå rundt å være bekymret om jeg ikke sjekker.
Når fikk du time?
Skjønner du gjorde det❤️ hadde jeg gjort også. Håper og krysser alt for at det er uskyldig og at alt er i skjønneste orden ❤️
 
Huffa meg. Litt klaging her og. Er idag 5+4 og håpte så innmari på 3+ på testen, men ble bare 2-3. Plutselig så kommer bekymringen om det er noe gærnt og det har stoppet opp. Er så mange følelser som førstegangsmor når man ikke vet om de og man er veldig alene om det. Vi har valg og ikke fortelle noen det enda.
 
Huffa meg. Litt klaging her og. Er idag 5+4 og håpte så innmari på 3+ på testen, men ble bare 2-3. Plutselig så kommer bekymringen om det er noe gærnt og det har stoppet opp. Er så mange følelser som førstegangsmor når man ikke vet om de og man er veldig alene om det. Vi har valg og ikke fortelle noen det enda
Skjønner bekymringen, men hvis det kan være til hjelp så vil jeg bare si at de kan vise feil. Jeg snakker av erfaring. Da jeg var gravid med sønnen i 2020 fikk jeg 2-3 uker på ukesindikator til tross for at jeg VEIT at jeg hadde mer enn nok hcg i blodet til å slå ut på 3+. Jeg målte nemlig hcg med blodprøver samtidig, så derfor vet jeg at ukesindikatoren slo ut feil. Så ville ikke stolt fullt og helt på testen.
❤️
 
Kanskje luksusproblem, men synes det er så fælt å ikke ha noen symptomer annet enn bekkenplager.
Kjenner angsten komme ifht om det er noe feil, samtidig så føler jeg at dette kan bli et jævlig svangerskap siden bekkenet allerede gjør så vondt. :confused:
 
jeg har sovnet på nattvakt på alle vaktene jeg har hatt, den siste uken
 
Takk ❤️❤️ Fikk sykemelding nå og skal få komme inn å ta hcg. Så får jeg bare vente å se om det tar seg mer opp eller ikke. Har ikke økt mer siden i går. Men synes det er mer enn dagene før. Legen sier at det trenger ikke å være noe gale, men det kan jo også være det. Han kan jo ikke garantere noe. Men han mente nå i den perioden jeg er blitt sykemeldt nå. Så vil vi nå se om om det øker enda mer eller ikke.
Så bra at du fikk sykemelding :Heartbigred Skulle bare mangle. Ta det med ro og ta vare på deg selv
 
Back
Topp