Klagetråd

Kan jeg slenge inn en klage? Jeg har en gutt på 14 måneder fra før som akkurat har startet i barnehage, og nå har jeg vært sjuk i 8 uker i strekk. Influensa, omgangssyke, bronkitt, forkjølelse.. Det vil ingen ende ta, og siden jeg er gravid er immunforsvaret såpass nedkjørt at det rett og slett er umulig å bli frisk. Det toppa seg i helga med ørebetennelse og sprengt trommehinne, og denne uka har jaggu kvalmen meldt seg oppå det hele. Jeg spydde omtrent hver dag i 8 måneder med forrige, men har tydeligvis glemt alt siden jeg kjører en ny runde allerede. Nå sitter jeg her med en allerede oppblåst mage, døv på høyre øre, svimmel, bronkitthoste, tett nese, kvalm og litt undrende på hvordan jeg skal klare 8 måneder til med dette :p Noen som har gode og gravid-trygge råd for å booste immunforsvaret litt?

Kan jeg slenge inn en klage? Jeg har en gutt på 14 måneder fra før som akkurat har startet i barnehage, og nå har jeg vært sjuk i 8 uker i strekk. Influensa, omgangssyke, bronkitt, forkjølelse.. Det vil ingen ende ta, og siden jeg er gravid er immunforsvaret såpass nedkjørt at det rett og slett er umulig å bli frisk. Det toppa seg i helga med ørebetennelse og sprengt trommehinne, og denne uka har jaggu kvalmen meldt seg oppå det hele. Jeg spydde omtrent hver dag i 8 måneder med forrige, men har tydeligvis glemt alt siden jeg kjører en ny runde allerede. Nå sitter jeg her med en allerede oppblåst mage, døv på høyre øre, svimmel, bronkitthoste, tett nese, kvalm og litt undrende på hvordan jeg skal klare 8 måneder til med dette :p Noen som har gode og gravid-trygge råd for å booste immunforsvaret litt?
Er det noe vi vet-er at dere blir friske snart. Håper kvalmen er over før uke 12 og at dere snart er friske. Slitsomt å være nygravid og syk.good bedring:Heartpink

Er så skuffa over oppførsel til samboer… han virket ikke glad for at jeg er gravid, selv om vi har prøvd i lang tid. Han er veldig glad i datteren vår, og er flink med henne, men han er lite interessert i hvordan jeg har det og forstår heller ikke at jeg har større behov av søvn nå enn tidligere. Om jeg sier jeg er sliten og trøtt så svarer han bare at jeg ikke er alene om det! Det forstår jeg jo, men virker ikke som at han forstår at det her er en annen type tretthet enn vanlig. Er også mye kvalm. Samboer har ikke strøket på meg, holdt meg inntil seg, eller noen ting siden jeg fikk positiv test for 5 dager siden. Sier at jeg har behov for det, men han bryr seg ikke. Og i tillegg er han sur for at jeg er hormonell og har litt kort lunte! Blir jo ikke akkurat bedre av at han overser og gir totalt blaffen i meg :mad: om det ikke bedrer seg innen 2-3 mnd er jeg neimen ikke sikker på om det forholdet her kommer til å vare ut graviditeten
Føler veldig med deg. Har hatt det litt på samme måte selv og er svært usikre på om vi klarer å holde sammen når det blir sånn. Vi har en på 2 år fra før og jeg er plaget med hyperemesis, det virker som mannen min synes jeg blir en eneste stor byrde og at han egentlig ikke orker. Han har vært ærlig på at han mener vi burde vurdere abort, noe jeg har vært tydelig på at ikke er et alternativ. Håper det løser seg for dere! Det er tungt å føles seg så ensom i en allerede sårbar situasjon.

Han har nok forstått at noe er annerledes nå, han ser at jeg ikke er i form. Men fortsatt ikke noe nærhet.
Pleier han å være slik? Eller legger du mer merke til det nå når du er gravid? Min er heller ikke noe nær for tiden. Men jeg synes også han er litt irriterende for tiden ...:arghh:

Fått vite at det går omgangssyke på avd til jentungen :arghh:

Pleier han å være slik? Eller legger du mer merke til det nå når du er gravid? Min er heller ikke noe nær for tiden. Men jeg synes også han er litt irriterende for tiden ...:arghh:
Vet ikke sikkert. Før kunne vi kose oss ned film eller serie sammen på kvelden, mens nå stikker han på «gutterommet» for å game stort sett hver kveld… begynner å bli temmelig lei. Og har også sagt ifra om det.

Vet ikke sikkert. Før kunne vi kose oss ned film eller serie sammen på kvelden, mens nå stikker han på «gutterommet» for å game stort sett hver kveld… begynner å bli temmelig lei. Og har også sagt ifra om det.
Var han slik med nr 1 også? Så trasig at det er slik. Det er ikke greit. Vi trenger dem jo litt mer nå.

Klarer snart ikke denne kvalmen lengre! Ligger bare inne på et mørkt rom og klarer ingenting. Savner å leke med sønnen min og han synes dette er kjempevanskelig, til og med barnehagen har spurt oss om det er noe som skjer fordi han er mye lei seg. I hele dag har jeg spurt meg selv om dette egentlig er verdt det, hvis det blir slik hele svangerskapet som sist.

Flere enn meg som plutselig ikke sover lenger? Jeg elsker å sove, og sover gjerne så lenge som overhode mulig. Men denne uka hat jeg våknet mye på natten og når kl er sånn 04-04.30 da får jeg ikke sove mer:bag: Nå er jeg så trøtt at jeg nesten sovner foran pc'n på jobb:arghh:

Flere enn meg som plutselig ikke sover lenger? Jeg elsker å sove, og sover gjerne så lenge som overhode mulig. Men denne uka hat jeg våknet mye på natten og når kl er sånn 04-04.30 da får jeg ikke sove mer:bag: Nå er jeg så trøtt at jeg nesten sovner foran pc'n på jobb:arghh:
Jeg våkner veldig tidlig, før mini selv når hun våkner kl 05.00, og er trøtt hele døgnet :dead: var sånn i forrige svangerskap også, kom seg i 2.trimester

Jeg våkner veldig tidlig, før mini selv når hun våkner kl 05.00, og er trøtt hele døgnet :dead: var sånn i forrige svangerskap også, kom seg i 2.trimester

Mini har i det siste våknet mellom 05-06, håper han slutter med den 05våkninga snart.

Nå har jeg ingenting mer å gi når jeg kommer hjem fra jobb, er bare trøtt og har så vidt energi til å lage middag:sleep002

Mini har i det siste våknet mellom 05-06, håper han slutter med den 05våkninga snart.

Nå har jeg ingenting mer å gi når jeg kommer hjem fra jobb, er bare trøtt og har så vidt energi til å lage middag:sleep002
Kjenner meg så igjen. Her har høsten/vinteren bestått av 10 nye tenner og x antall forkjølelser så har vært mye kl 05. Gleder meg til normalen med kl 6-6.30 er tilbake. (Om den kommer da). Men sover i ett fra hun blir lagt kl 18.30, så har det egentlig ganske fint :happy: Sånn visst bare jeg også får sovet:facepalm::hilarious:

Kjenner meg så igjen. Her har høsten/vinteren bestått av 10 nye tenner og x antall forkjølelser så har vært mye kl 05. Gleder meg til normalen med kl 6-6.30 er tilbake. (Om den kommer da). Men sover i ett fra hun blir lagt kl 18.30, så har det egentlig ganske fint :happy: Sånn visst bare jeg også får sovet:facepalm::hilarious:

Her er astmaen det verste denne årstiden, så vi sover generelt dårlig/lite fra september til april :hilarious: Så håper jeg snart får sove mer enn 4-5 timer:bag:

Eeelsker å sove- og har vært velsigna med et hinsides godt sovehjerte også <3 men nå er det slik som du beskriver- våkner mye , og dagen begynner i 4 draget! Rastløs og urolig om nettene..
Har sovnet på pauserommet to dager denne uka! Gjespende tannlege her.. :D

Back
Topp