Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei huff av meg… håper du blir frisk igjen fort!! Godt du har fått tatt vitaminer!Ligger vannrett med influensa på 5. Dag. Det eneste det nye frøet har fått av meg er real turbulens(hosting) og paracet
Har fått tatt omega3 og vitaminer hver dag hvertfall. I det minste.
Åå. Funnes foodora der?Sykdom her ogsåOmgangssyke
Kastet opp flere ganger i natt og i dagmorres, men heldigvis ikke etter det. Klarer ikke få i meg noe særlig med mat, og har ingen som kan gå på butikken og kjøpe brus og potetskruer
![]()

Nei, bor litt for langt utenfor sentrum. Får vente på at mannen kommer hjem fra jobb. Drikker litt eplejuice og små biter av tortillalefse med ost enn så lengeÅå. Funnes foodora der?![]()
![]()
Gruer meg også til dette!Jeg gruer meg allerede til å fortelle det på jobb.. Vet det kommer til å bli dårlig stemning da det er mangel på folk allerede![]()
rolige dager egentlig, men bare det å gå i trapp føles som ei femmil
blir det ikke bedre til torsdag tror jeg at jeg skal høre med legen om gradert sm…
står opp 06.20, men har ikke sjangs å få på meg klærne en gang. Kaster heldigvis ikke opp. Noen tips?Spis ofte og små måltiderHjemme på 3.dagen pga kvalmestår opp 06.20, men har ikke sjangs å få på meg klærne en gang. Kaster heldigvis ikke opp. Noen tips?
Ai, denne var lei!Er så skuffa over oppførsel til samboer… han virket ikke glad for at jeg er gravid, selv om vi har prøvd i lang tid. Han er veldig glad i datteren vår, og er flink med henne, men han er lite interessert i hvordan jeg har det og forstår heller ikke at jeg har større behov av søvn nå enn tidligere. Om jeg sier jeg er sliten og trøtt så svarer han bare at jeg ikke er alene om det! Det forstår jeg jo, men virker ikke som at han forstår at det her er en annen type tretthet enn vanlig. Er også mye kvalm. Samboer har ikke strøket på meg, holdt meg inntil seg, eller noen ting siden jeg fikk positiv test for 5 dager siden. Sier at jeg har behov for det, men han bryr seg ikke. Og i tillegg er han sur for at jeg er hormonell og har litt kort lunte! Blir jo ikke akkurat bedre av at han overser og gir totalt blaffen i megom det ikke bedrer seg innen 2-3 mnd er jeg neimen ikke sikker på om det forholdet her kommer til å vare ut graviditeten
Så leit. Det er nok sikkert ikke virkelig for han ennå? Min kar er heller ikke så overbegeistret. Han var jo glad når jeg sa det, men etter det har det ikke vært så mye snakk om det oss i mellom.men vi var syke barn som er like lenge våken som oss. Har jo hatt 0 alenetid siste 2 ukerEr så skuffa over oppførsel til samboer… han virket ikke glad for at jeg er gravid, selv om vi har prøvd i lang tid. Han er veldig glad i datteren vår, og er flink med henne, men han er lite interessert i hvordan jeg har det og forstår heller ikke at jeg har større behov av søvn nå enn tidligere. Om jeg sier jeg er sliten og trøtt så svarer han bare at jeg ikke er alene om det! Det forstår jeg jo, men virker ikke som at han forstår at det her er en annen type tretthet enn vanlig. Er også mye kvalm. Samboer har ikke strøket på meg, holdt meg inntil seg, eller noen ting siden jeg fikk positiv test for 5 dager siden. Sier at jeg har behov for det, men han bryr seg ikke. Og i tillegg er han sur for at jeg er hormonell og har litt kort lunte! Blir jo ikke akkurat bedre av at han overser og gir totalt blaffen i megom det ikke bedrer seg innen 2-3 mnd er jeg neimen ikke sikker på om det forholdet her kommer til å vare ut graviditeten

Ikke som jeg vet om.. håper det blir mer virkelig for han etter ultralyd, men jeg føler jeg trenger den nærheten nåAi, denne var lei!Fra mannens perspektiv, kan det være noe i hverdagen hans som gjør at han strever med å gi deg den omsorgen du behøver? Arbeidsrelatert? Hobby? Venner? Bekymringer? Økonomi?

Har du forsøkt å fortelle han, eksempelvis "jeg trenger at du er litt nær meg nå"? Gitt han mulighet til å forstå deg?Ikke som jeg vet om.. håper det blir mer virkelig for han etter ultralyd, men jeg føler jeg trenger den nærheten nå![]()
Ikke som jeg vet om.. håper det blir mer virkelig for han etter ultralyd, men jeg føler jeg trenger den nærheten nå![]()