Klagetråd

Eeelsker å sove- og har vært velsigna med et hinsides godt sovehjerte også <3 men nå er det slik som du beskriver- våkner mye , og dagen begynner i 4 draget! Rastløs og urolig om nettene..
Har sovnet på pauserommet to dager denne uka! Gjespende tannlege her.. :D

Utrolig slitsomt! Ålreit å
powernape på pauserommet da:laughing002

Flere enn meg som plutselig ikke sover lenger? Jeg elsker å sove, og sover gjerne så lenge som overhode mulig. Men denne uka hat jeg våknet mye på natten og når kl er sånn 04-04.30 da får jeg ikke sove mer:bag: Nå er jeg så trøtt at jeg nesten sovner foran pc'n på jobb:arghh:
Legger meg altfor tidlig, og våkner på natta og teller sauer o_O

Jeg sliter også med søvnen og våkner i 05-tiden. Da er jeg trøtt hele dagen, spesielt etter jobb når jeg liksom skal ha overskudd til sønnen min på 1,5 år.

Ååååhhh ikke får man sove godt om natten, våkne 0430 hver morgen og er lys våken...
Så tisser i ett sett....

Flere enn meg som plutselig ikke sover lenger? Jeg elsker å sove, og sover gjerne så lenge som overhode mulig. Men denne uka hat jeg våknet mye på natten og når kl er sånn 04-04.30 da får jeg ikke sove mer:bag: Nå er jeg så trøtt at jeg nesten sovner foran pc'n på jobb:arghh:
Sliter med søvn her også! Både med å sovne, at jeg våkner mye på nettene OG at jeg våkner tidlig. :wacky:

Merkelig fenomen med å være våken på natt - vi er mange som opplever det ser jeg. Skulle tro kroppene ville utnytte å sove for å lage babyene våre i fred og ro :)

Merkelig fenomen med å være våken på natt - vi er mange som opplever det ser jeg. Skulle tro kroppene ville utnytte å sove for å lage babyene våre i fred og ro :)
Jaaaa.. Nå i natt var det mye pga. 1-åringen som våknet, også sliter jeg med og sovne igjen. Men det ble nå 2 timer effektiv soving, også dubbet jeg litt av på morgenen mellom 6.30 og 7, da var ungene klare for å stå opp. :hello2

Jaaaa.. Nå i natt var det mye pga. 1-åringen som våknet, også sliter jeg med og sovne igjen. Men det ble nå 2 timer effektiv soving, også dubbet jeg litt av på morgenen mellom 6.30 og 7, da var ungene klare for å stå opp. :hello2
Ai, det er lite!

Våken halve natta på grunn av at toåringen fikk omgangssyke. I tillegg er det planleggingsdag, så fireåringen er også hjemme :dead:

jeg driver også å vokner på natta, har flere ganger nå fått no skikkelig kramper rundt 2-3. Men greier heldigvis å sovne igjen etter å ha hatt en runde på do, og bare beveget kroppen litt

Tacoen i går var en stor skuffelse, det som vanligvis er favoritten min var i går noe heeeeelt annerledes enn før :crybaby2

Jeg er superforkjølet. Sover dårlig. Når jeg nyser kjennes det ut som lysken ryker :arghh: er så hes i stemmen at jeg høres ut som en fjortiss i stemmeskifte :knegg: I don't have time for this!

Er så skuffa over oppførsel til samboer… han virket ikke glad for at jeg er gravid, selv om vi har prøvd i lang tid. Han er veldig glad i datteren vår, og er flink med henne, men han er lite interessert i hvordan jeg har det og forstår heller ikke at jeg har større behov av søvn nå enn tidligere. Om jeg sier jeg er sliten og trøtt så svarer han bare at jeg ikke er alene om det! Det forstår jeg jo, men virker ikke som at han forstår at det her er en annen type tretthet enn vanlig. Er også mye kvalm. Samboer har ikke strøket på meg, holdt meg inntil seg, eller noen ting siden jeg fikk positiv test for 5 dager siden. Sier at jeg har behov for det, men han bryr seg ikke. Og i tillegg er han sur for at jeg er hormonell og har litt kort lunte! Blir jo ikke akkurat bedre av at han overser og gir totalt blaffen i meg :mad: om det ikke bedrer seg innen 2-3 mnd er jeg neimen ikke sikker på om det forholdet her kommer til å vare ut graviditeten
Huff, der hørtes ikke kjekt ut :Heartred Min samboer var lik i starten, men hos oss var det dog veldig uventet og mange år siden sist noen av oss fikk barn (ingen barn sammen).
Krysser fingrene for at det endrer seg hos deg og at han snur snart! Det er jo så viktig at vi har større rundt oss i disse tider . Stor klem. :Heartbigred

Har sovet såå dårlig i natt og hatt så vondt i livmorområdet. Det startet med en seksuell drøm, og da fikk jeg faktisk vondt forrige svangerskap også. Også fortsatte det med mageknip utover hele natta..

Back
Topp