Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har lyst på gullsalami!!!
Den « for gravide» er ikke det sammeFølern! Jeg kjøpte en pakke salami noen dager føre jeg fikk positiv test, den ligger fint i kjøleskapet til mannen
Enig!Den « for gravide» er ikke det samme
Haha, så enig!Jeg savner lakris. Spesielt Bulows lakris. Vet man kan spise litt lakris som gravid, men jeg vil ikke ha litt. Jeg vil fråtse
Samme her!!!Jeg savner lakris. Spesielt Bulows lakris. Vet man kan spise litt lakris som gravid, men jeg vil ikke ha litt. Jeg vil fråtse
SÅ ENIGJeg savner lakris. Spesielt Bulows lakris. Vet man kan spise litt lakris som gravid, men jeg vil ikke ha litt. Jeg vil fråtse
Samme som degSlutta å snuse i går og jeg vil ha morgensnusen min
Jeg hater egentlig å snuse for jeg får ingenting ut av det lenger, jeg er bare avhengig. Jeg var dum og begynte å snuse etter begge svangerskapene/ammeperioden mine tidligere. Nå skal jeg aldri starte mer!
Hahah! Det er så jævlig hardt as Men man må jo. Vet ikke om jeg skal kjøpe meg onico i dag, har bare pleid å bli kvalm av den i svangerskapene mine. Tror jeg bare må gå for tyggis framover.Samme som deg
Sover så dårlig. Er forkjølt og hoster en del, og når jeg først våkner tar det lang tid før jeg sovner igjen