Klagetråd

Luna94

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Her kan vi klage over alt vi ønsker å klage over! Fra hver minste ting til store ting.

Jeg har lyst på amerikanske pannekaker, men orker ikke lage de :p

Jeg har hatt lyst på brie og spekemat kjeks og vin i et par uker, men «glemt» det litt vekk, og nå må jeg bare vente til etter fødsel. Tror jeg skal ta med meg en spekepølse på sykehuset til etter fødsel slik jeg gjorde sist :D

Har vondt i magen i dag:confused: jeg må være flink å spise frokost før jeg reiser på jobb. Gjorde det ikke i dag, og det har resultert i magevondt hele dagen. Har som ikke-gravid en rutine med å spise 2-3 timer etter at jeg står opp. Men det funker ikke lenger...

Slutta å snuse i går og jeg vil ha morgensnusen min :arghh:
Jeg hater egentlig å snuse for jeg får ingenting ut av det lenger, jeg er bare avhengig. Jeg var dum og begynte å snuse etter begge svangerskapene/ammeperioden mine tidligere. Nå skal jeg aldri starte mer!

Slutta å snuse i går og jeg vil ha morgensnusen min :arghh:
Jeg hater egentlig å snuse for jeg får ingenting ut av det lenger, jeg er bare avhengig. Jeg var dum og begynte å snuse etter begge svangerskapene/ammeperioden mine tidligere. Nå skal jeg aldri starte mer!
Samme som deg :dead:

Samme som deg :dead:
Hahah! Det er så jævlig hardt as :nailbiting: Men man må jo. Vet ikke om jeg skal kjøpe meg onico i dag, har bare pleid å bli kvalm av den i svangerskapene mine. Tror jeg bare må gå for tyggis framover.

Stakkars familien min som må være rundt med de neste dagene :( jeg blir en megge hver gang jeg slutter å snuse. Og det er når jeg i tillegg er hormonell pga svangerskap. Dårlig kombo as.

Sover så dårlig. Er forkjølt og hoster en del, og når jeg først våkner tar det lang tid før jeg sovner igjen:meh:

Sover så dårlig. Er forkjølt og hoster en del, og når jeg først våkner tar det lang tid før jeg sovner igjen:meh:

Sover også så dårlig, våkner hver natt og tar 1-1,5 t igjen føre jeg sovner. Ikke forkjølelse bare oppvåkning, sykt irriterende :hungover:

Back
Topp