Klagetråd!

Jeg tar progesteron oralt (duphaston), bare et tips om du kunne tenke deg å bytte. Veldig praktisk synes jeg, og gjør samme nytten såvidt jeg har forstått :)
Hvorfor i alle dager har jeg ikke fått det tro?:woot:

I dag må jeg klage litt på hvor slitsomt det er å være tidlig gravid.. Har vært overbevist om at jeg har begynt å blø i hele dag, løpt på do for å sjekke og har heldigvis ikke kommet noe. Men har en sånn konstant redsel for å miste i dag :nailbiting::depressed:

I dag må jeg klage litt på hvor slitsomt det er å være tidlig gravid.. Har vært overbevist om at jeg har begynt å blø i hele dag, løpt på do for å sjekke og har heldigvis ikke kommet noe. Men har en sånn konstant redsel for å miste i dag :nailbiting::depressed:
Føler med deg! Det er tidenes verste følelse o_O

Jeg hadde også en sånn dag for litt siden.. rundt IKM eller noen dager etter. Men nå føler jeg det mye greiere ! :)

Klager over at mini klager masse i natt. Kan godt være hun har noe ubehag, men det er ingenting som funker, så jeg er litt sliten.

Klager over at jeg hoster hele natta og får ikke sove. Nå ligger jeg med hodet høyt (nesten sittende), men allikevel hoster jeg.. får så sinnsyke ligamentsmerter ved hostingen og :oops: Tips og råd tas imot med stooooor takk!

Klager over kvalmefølelse omtrent HELE tiden :meh:

En kollega vet at jeg er gravid fordi han så pop-up på telefonen fra babyverden appen :arghh: aaaahhhhhh... Jeg er pottesur altså!! Han nevnte det for en annen kollega i røykpausen. Så hun spurte om jeg var gravid, fordi jeg gløder så mye.. Liksom du!!! :smiley-angry002 WTF!!!

En kollega vet at jeg er gravid fordi han så pop-up på telefonen fra babyverden appen :arghh: aaaahhhhhh... Jeg er pottesur altså!! Han nevnte det for en annen kollega i røykpausen. Så hun spurte om jeg var gravid, fordi jeg gløder så mye.. Liksom du!!! :smiley-angry002 WTF!!!

De gravidappene skulle ikke hatt lov til å poppe opp sånn ><

De gravidappene skulle ikke hatt lov til å poppe opp sånn ><
Jeg veeeeet :arghh: Selvfølgelig overdriver jeg litt fordi jeg er hormonell :hilarious: Men det føles som om verden raser sammen. Det var min og min manns lille hemmelighet :sad010 Vi har ikke engang fortalt noe til familien. Vil jo ikke at disse duste huene skal vite det FØR dem :smiley-angry017

Alt er bæsj akkurat nå..

Jeg veeeeet :arghh: Selvfølgelig overdriver jeg litt fordi jeg er hormonell :hilarious: Men det føles som om verden raser sammen. Det var min og min manns lille hemmelighet :sad010 Vi har ikke engang fortalt noe til familien. Vil jo ikke at disse duste huene skal vite det FØR dem :smiley-angry017

Alt er bæsj akkurat nå..
Vet du, på sånt er det lov å slå ned på..
Først og fremst;
Hvorfor i all verden snoket ham på telefonen din? Og sånt sladder kan han vel holde seg for god til?! Skjønner godt du blir litt skuffa..!!
Og å spørre om du er gravid.. hadde du villet fortelle, hadde du sagt noe. -_-

Neei så dårlig gjort!! Man kan kanskje se en pop-up varsel ved et uhell, men jeg hadde aldri aldri fortalt det til noen andre hvis jeg hadde sett det. :oops: Hvis man er gravid og ikke forteller det er det vel ofte en grunn til det. Og akkurat den nyheten skal man få dele selv. Blir skikkelig provosert på dine vegne!

Vet du, på sånt er det lov å slå ned på..
Først og fremst;
Hvorfor i all verden snoket ham på telefonen din? Og sånt sladder kan han vel holde seg for god til?! Skjønner godt du blir litt skuffa..!!
Og å spørre om du er gravid.. hadde du villet fortelle, hadde du sagt noe. -_-
Neei så dårlig gjort!! Man kan kanskje se en pop-up varsel ved et uhell, men jeg hadde aldri aldri fortalt det til noen andre hvis jeg hadde sett det. :oops: Hvis man er gravid og ikke forteller det er det vel ofte en grunn til det. Og akkurat den nyheten skal man få dele selv. Blir skikkelig provosert på dine vegne!
Det var det han sa ja. At det var et uhell. Det vibrerte, så han tittet bare bort. Det var da han så det. Men jeg sa ifra da. At han kunne spurt MEG før han begynte å diskutere MIN graviditet med andre i røykpausen. Dette er MIN sak. Jeg vil overhode ikke at noen skal vite det før vi er sikre på at alt er i orden. Og vi vil i hvert fall ikke at andre skal få vite det før familien vår. Han ble først helt stille, og deretter sa "Ja, det kunne jeg jo ha gjort"

:banghead:

Det var det han sa ja. At det var et uhell. Det vibrerte, så han tittet bare bort. Det var da han så det. Men jeg sa ifra da. At han kunne spurt MEG før han begynte å diskutere MIN graviditet med andre i røykpausen. Dette er MIN sak. Jeg vil overhode ikke at noen skal vite det før vi er sikre på at alt er i orden. Og vi vil i hvert fall ikke at andre skal få vite det før familien vår. Han ble først helt stille, og deretter sa "Ja, det kunne jeg jo ha gjort"

:banghead:

Tror ikke han gjør det igjen da ><

Klager over at jeg er mer kvalm og sliten denne gangen enn sist jeg var gravid. Føler at jeg ikke strekker til på jobben, og at jeg rett og slett presterer dårligere nå.

Sånn har jeg hatt det hver dag siden positiv test. Tror det er fordi dette er mitt 3 svangerskap, men første med ivf/icsi og er så redd for at det skal gå galt denne gangen og da er jeg overbevist om at jeg nå begynner å blø og at jeg mister. Jeg prøver å få meg selv til å skjerpe meg på det området, men neeei da. Huff, burde kunne gå an å spole 2 måneder frem i tid slik at jeg slapp dette.

Må klage litt av å finne ut at man er gravid sååå tidlig, med mitt streksyn synes jeg at jeg såg streken allerede på 3+0, så ble den synlig på 3+1! Men veldig glad det er strek da:)

Må klage litt av å finne ut at man er gravid sååå tidlig, med mitt streksyn synes jeg at jeg såg streken allerede på 3+0, så ble den synlig på 3+1! Men veldig glad det er strek da:)

Jeg visste fra kveld 3+2 (9 dpo)... Blir lenge å vente da :p

Back
Topp