Klagetråd!

Haaaater lederrolle på jobb akkurat nå… Måtte forskyve første svangerskapskontroll fra 23 nov til 29 nov pga krise i bemanningen :meh:

Haaaater lederrolle på jobb akkurat nå… Måtte forskyve første svangerskapskontroll fra 23 nov til 29 nov pga krise i bemanningen :meh:
Her er gubben sjef og jeg ansatt; og vi har nesten ingen andre ansatte nå. Ei fast ansatt. Ei som slutter i desember pga skole. Og ei annen som har meldt fra om at hun blir å søke lærlingplass. Kommer til å bli utrolig heftig fremover, for er ingen arbeidstakere her tydeligvis.
Og om jeg blir dårlig også, så kommer gubben til å måtte jobbe nesten alt.

Klager litt på at jeg hadde omgangssjuke rett før positiv graviditetstest, fikk påvist betennelse i lungesekken uka etter og har nå pådratt meg en liten forkjølelse. Vil være frisk litt nå:depressed:

Aaargh!! Bestilte ny komfyr med innbæring siden vi bor i tredje etasje også klarer de å lire av seg at de ikke hadde fått beskjed om at den skulle bæres opp. Så nå står den nye komfyren og blokkerer felles gangen i blokka :mad::mad: Merker at hormonene er i sving nå altså!!!

Irriterer meg over alt mannfolket gjør for tiden, han slafser plutselig når han tygger, han klarer ALDRI å skifte dorull etter seg hvis rullen blir tom, og han smeller med alle dører i huset!!:banghead:

Irriterer meg over alt mannfolket gjør for tiden, han slafser plutselig når han tygger, han klarer ALDRI å skifte dorull etter seg hvis rullen blir tom, og han smeller med alle dører i huset!!:banghead:
Jeg og blir gææææææren av smattingen hans :laughing001 :oops:

Jeg og blir gææææææren av smattingen hans :laughing001 :oops:
Er til å bli sprø av:hungover: Har de alltid gjort det liksom? Eller er det noe de har begynt å gjøre nå for å irritere oss maks?:hilarious:
Her er det aller verst når han skal mate inn pølse eller pizza, Oooorker ikke

Er til å bli sprø av:hungover: Har de alltid gjort det liksom? Eller er det noe de har begynt å gjøre nå for å irritere oss maks?:hilarious:
Her er det aller verst når han skal mate inn pølse eller pizza, Oooorker ikke
Jeg føler ikke jeg har irritert meg over det før egentlig, iallefall ikke som nå. Men blir man ekstra sensitiv for lyder liksom? o_O Ja, prøv potetgull!! Klikker i vinkler:joyful::hungover:

Jeg føler ikke jeg har irritert meg over det før egentlig, iallefall ikke som nå. Men blir man ekstra sensitiv for lyder liksom? o_O Ja, prøv potetgull!! Klikker i vinkler:joyful::hungover:
Man kan begynne å lure, lydsensitivitet troner hvert fall høyt på lista over kjipe symptomer. Åhguri, potetgull:hungover: kjennner jeg klikker bare av tanken på det. Tålmodigheten og toleransen skal visst få kjørt seg fremover :P

Man kan begynne å lure, lydsensitivitet troner hvert fall høyt på lista over kjipe symptomer. Åhguri, potetgull:hungover: kjennner jeg klikker bare av tanken på det. Tålmodigheten og toleransen skal visst få kjørt seg fremover :p
Ja gjett om! Vi får putte propper i ørene :headphone:

Aaargh!! Bestilte ny komfyr med innbæring siden vi bor i tredje etasje også klarer de å lire av seg at de ikke hadde fått beskjed om at den skulle bæres opp. Så nå står den nye komfyren og blokkerer felles gangen i blokka :mad::mad: Merker at hormonene er i sving nå altså!!!
Fikk du orden på det??

Ja heldigvis! Kontaktet kundeservice og sjåførene kom tilbake igjen. :happy:
Bra..! Jeg hadde antagelig kranglet hardt med sjåførene først og :p
men her har jeg opplevd at de har båret ting inn selv om jeg ikke har betalt for det. Men her kan bilen rygges til døren, og det er type 5 skritt ekstra å bære den inn, fremfor å sette den utenfor døra :p

Bra..! Jeg hadde antagelig kranglet hardt med sjåførene først og :p
men her har jeg opplevd at de har båret ting inn selv om jeg ikke har betalt for det. Men her kan bilen rygges til døren, og det er type 5 skritt ekstra å bære den inn, fremfor å sette den utenfor døra :p
Da blir det litt lettere. Var bare mannen som var hjemme når de kom og han er litt mindre kranglere på sånt enn meg :p Så jeg ringte kundeservice med en gang jeg kom hjem. Heldigvis kom de tilbake en time etterpå. Dumt at di ikke hadde fått info om at den skulle bæres opp. Var visst ikke første gang det hadde skjedd heller

Mannen fant ut det var lurt «å teste» om jeg fortsatt har ømme pupper, så han tok skikkelig tak og klemte til :nailbiting: Det var så vondt at jeg nesten begynte grine.. han kunne ikke skjønne at det var såååå vondt:dead::mad:

Mannen fant ut det var lurt «å teste» om jeg fortsatt har ømme pupper, så han tok skikkelig tak og klemte til :nailbiting: Det var så vondt at jeg nesten begynte grine.. han kunne ikke skjønne at det var såååå vondt:dead::mad:

Du får ta et tilsvarende tak i ballene og spørre om det fremdeles er vondt ;)

Jeg fryser så mye at det er ubehagelig! :( Sitter i sofaen med merino-ullundertøy strikkagenser, under ullpledd med varmeflaske og fortsatt så fryser jeg...!

Jeg fryser så mye at det er ubehagelig! :( Sitter i sofaen med merino-ullundertøy strikkagenser, under ullpledd med varmeflaske og fortsatt så fryser jeg...!
Jeg også! Helt forferdelig. Fryser mye til vanlig også, men er det vanlig å fryse mer som gravid??

Jeg også! Helt forferdelig. Fryser mye til vanlig også, men er det vanlig å fryse mer som gravid??
Ja det må det være for hørt flere si de fryser skikkelig! Jeg er ikke så kald av meg til vanlig, men dette er syns jeg er heftig faktisk o_O

Back
Topp