Klagetråd

Da høres det ut som «midt i prikk» med TUL jeg har bestilt i uke 8+6, om alt er bra da kan jeg velge å fortelle det til svigers.. Svigermor har bursdag 9+0 nemlig! Men mine foreldre er bortreist da, så må vente noen uker før jeg forteller dem. Forrige gang fortalte vi det ganske likt, følte det måtte være rettferdig! Meen, det spiller jo ikke så mye rolle. Vet at svigers ikke kommer til å sladre om det;)
Såå koselig å fortelle det i bursdagsgave da! :Heartpink Nei, her blir det nok også litt ulikt når vi forteller, tenker det blir vanskelig å skjule det for min mor når vi flytter så nært de, mens med svigers så venter vi (prøver iallefall!) til julaften for da skal vi feire med de :joyful:

Har kun en buske som passer nå (som er hverdagslig og komfortabel) men den fikk ett fullt melkeglass over seg da 4 åringen skulle fortelle om en spennede drøm.. vanligvis ville jeg bare ledd av hele greia, men i dag måtte jeg gjemme meg på soverommet til jeg klarte å roe meg ned for at jeg ikke skulle begynne å gråte.....

Såå koselig å fortelle det i bursdagsgave da! :Heartpink Nei, her blir det nok også litt ulikt når vi forteller, tenker det blir vanskelig å skjule det for min mor når vi flytter så nært de, mens med svigers så venter vi (prøver iallefall!) til julaften for da skal vi feire med de :joyful:
Ja, det går jo bra at de ikke får vite likt:)

Jeg trodde forresten jeg svarte på Skravletråden, så det var ikke så mye klage å spore her.. Så sorry for OT:angelic:

Hodepine hvor ikke paracet virker på dag 2!! Og kvalmen bare øket på. Magen vrenger seg, men å kaste opp er virkelig ikke aktuelt altså. Jeg som har vært glad for at symptomene ikke har vært så ille, og tenkt at dette går jo fint. Tenkte aldri på at kvalmen kunne la vente på seg helt til uke 8 før den stanger seg igjennom :banghead: :schocked028

Er sååååå lei av kvalmen som kommer i bølger, måtte spise hele tiden og at mini er våken på nettene og jeg er helt utkjørt :arghh:

Klager idag over venninne gjeng må snoke og spør ut.. får ikke holde noe hemmelig.. vil ikke si det så tidelig fordi jeg føler meg ikke så nærme de lenger.. + at de sier det videre til andre og sprer nyheten for meg uten at jeg har sagt at det er greit.. hva gjør man? Jeg prøver å unngå de men føler det blir feil ovenfor meg, men jeg er jo nødt til det :bag:

Klager idag over venninne gjeng må snoke og spør ut.. får ikke holde noe hemmelig.. vil ikke si det så tidelig fordi jeg føler meg ikke så nærme de lenger.. + at de sier det videre til andre og sprer nyheten for meg uten at jeg har sagt at det er greit.. hva gjør man? Jeg prøver å unngå de men føler det blir feil ovenfor meg, men jeg er jo nødt til det :bag:
For en uting! Husker tanten min kommenterte at vi ikke hadde fått barn hver eneste jul fra jeg var 25 år. Så da var det en gang at jeg svarte henne: «ja, vi ønsker oss barn, men det ble dessverre vanskeligere enn vi hadde sett for oss og lage det.» Hun har aldri spurt oss igjen. Dessverre ble det realiteten da vi startet prøvingen noen år senere. Kanskje du kan si at dere prøver, men at du ikke ønsker og snakke mer om det? Kjenner jeg blir helt oppgitt over at noen er så nysgjerrige og graver i privatlivet til andre..

For en uting! Husker tanten min kommenterte at vi ikke hadde fått barn hver eneste jul fra jeg var 25 år. Så da var det en gang at jeg svarte henne: «ja, vi ønsker oss barn, men det ble dessverre vanskeligere enn vi hadde sett for oss og lage det.» Hun har aldri spurt oss igjen. Dessverre ble det realiteten da vi startet prøvingen noen år senere. Kanskje du kan si at dere prøver, men at du ikke ønsker og snakke mer om det? Kjenner jeg blir helt oppgitt over at noen er så nysgjerrige og graver i privatlivet til andre..
Jo det går jo faktisk ann det, noen av de er noen skikkelig «bessevissere» så får sikkert høre noe av de uansett hva jeg svarer, det er liksom håpløst uansett om du skjønner :sour: ja det er noe herk!

Definitivt en uting!
Jeg fikk kommentar slengt fra min mor for noen dager siden «at jeg tross alt begynner å bli gammel (er 32) så vi kan ikke vente så mye lenger om vi vil ha». Flaks at den kom når jeg heldigvis er gravid, ellers vet jeg ikke hvordan jeg hadde reagert om vi prøvde fortsatt.. Har såå lite lyst til å fortelle om graviditeten nå kjenner jeg..

Irriterer meg over at ligamentsmertene blir verst på kvelden. Ligger i sofaen å føler meg mørbanka

Klager over kvalme! Usj og usj! Ble liggende halve dagen på sofaen i dag (hjemmekontor), og måtte ta igjen det tapte nå i kveld. Lurer på hvor lenge jeg bør vente før jeg forteller sjefen :dead: :bored:

Kvalm, kald og trøtt. Alt smaker litt rart med en litt søtlig bismak, og jeg klarer ikke bestemme meg om det er best å spise eller best å la være :wtf:

Back
Topp