Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at det bare er såpass tidlig at symptomene er fåKlager fordi jeg pr. Nå har svært lite symptomer og redd det ikke går veien Sist gang hadde jeg mye symptomer, men mista dem når jeg fant ut det ikke gikk veien.
Håper også detKrysser fingrene for at det bare er såpass tidlig at symptomene er få
Også hatt noen dager med få symptomer. Merka litt igjen i går. Men har vært veldig bekymret, så skjønner deg veldig godt! Dagene til tul kan ikke gå fort nok!Klager fordi jeg pr. Nå har svært lite symptomer og redd det ikke går veien Sist gang hadde jeg mye symptomer, men mista dem når jeg fant ut det ikke gikk veien.
Hvis det er noe trøst fikk jeg 1-2 i går, 4+4Forventa 3+ på digital i dag da det er 7 dager siden jeg fikk 2-3. Vet det egentlig er tidlig da jeg bare er 19dpo og 4+5, men det er nok til at jeg begynner å tvile på alt
Ja heelt enig !! 2 uker føles som 2 år nåOgså hatt noen dager med få symptomer. Merka litt igjen i går. Men har vært veldig bekymret, så skjønner deg veldig godt! Dagene til tul kan ikke gå fort nok!
Jeg slet med det samme i forrige svangerskap. Gikk over rundt uke 12 om det blir for mye og det blir så gale at du begynner å kaste opp så anbefaller jeg å kontakte lege. Det finnes migrenemedisin som er trygg for gravide å ta. Jeg har tatt migrene medisin ca 2 ganger siden jeg ble gravid nå.Jeg har kronisk spenningshodepine og migrene. Og så langt har dette blitt verre den siste uka Det er skikkelig dritt. I forrige svangerskap var jeg nesten helt uten migrene. Håper det bare skyldes at jeg er sliten, og at der går over når jeg får slappet av litt.
Ja, jeg tar imigran når det blir for ille, men ønsker jo å begrense mengden smertestillende. det er bare skikkelig tungt å gå rundt med hodepine håper også det går over senest i uke 12- men holder en knapp og et håp om at det går over når progresteron/hcg-nivået øker enda litt til.Jeg slet med det samme i forrige svangerskap. Gikk over rundt uke 12 om det blir for mye og det blir så gale at du begynner å kaste opp så anbefaller jeg å kontakte lege. Det finnes migrenemedisin som er trygg for gravide å ta. Jeg har tatt migrene medisin ca 2 ganger siden jeg ble gravid nå.
Jeg har heller ingen symptomer annet en ingen mens. Ta en tur til legen til uka hvis du er bekymretAt jeg fortsatt ikke har symptomer annet enn liiiitt murring som sikkert bare er psykisk. Og har ikke helt troen på dette
Jeg hadde ingen symptomer med sønnen min, er mange som går plettfri for symptomer i 9 mnd, ta deg en tur til legen og få en UL så du kan få senket skuldrene Er virkelig ikke noe godt å ha det sånn.At jeg fortsatt ikke har symptomer annet enn liiiitt murring som sikkert bare er psykisk. Og har ikke helt troen på dette
Godt og høre at noen ikke har symptomer. I og med at jeg hadde veldig mye symptomer sist gang jeg var gravid og mista alle symptomene når det gikk galt så er jeg veldig redd på grunn av det. Jeg skal til ultralyd neste fredag. Det er veldig lenge til. Redd jeg ikke får komme og måle hcg bare fordi jeg ikke har symptomer.Jeg hadde ingen symptomer med sønnen min, er mange som går plettfri for symptomer i 9 mnd, ta deg en tur til legen og få en UL så du kan få senket skuldrene Er virkelig ikke noe godt å ha det sånn.
Så bra!! Har du vært gravid før? Hvordan var det da?Jeg har heller ingen symptomer annet en ingen mens. Ta en tur til legen til uka hvis du er bekymret
Og det skjønner jeg kjempe godt, men ingen svangerskap er like! Med datteren min så hadde jeg litt symptomer, nå har jeg masse! Det er så individuelt. Moren min feks hadde ikke symptomer med noen og hun har gått igjennom 6 stk. nei, de nekter deg ikke måling det har du krav på Nå er det ikke lenge til UL så se heller frem mot det. Ikke ta alle sorgene på forskudd kjære degGodt og høre at noen ikke har symptomer. I og med at jeg hadde veldig mye symptomer sist gang jeg var gravid og mista alle symptomene når det gikk galt så er jeg veldig redd på grunn av det. Jeg skal til ultralyd neste fredag. Det er veldig lenge til. Redd jeg ikke får komme og måle hcg bare fordi jeg ikke har symptomer.