Klagetråd

Klager fordi jeg pr. Nå har svært lite symptomer og redd det ikke går veien :sorry: Sist gang hadde jeg mye symptomer, men mista dem når jeg fant ut det ikke gikk veien.

Forventa 3+ på digital i dag da det er 7 dager siden jeg fikk 2-3. Vet det egentlig er tidlig da jeg bare er 19dpo og 4+5, men det er nok til at jeg begynner å tvile på alt :wacky:

Klager over sykt barn når det først er planleggingsdag og jeg har tatt fri :(

Klager på dårlig søvn! Vil sove lenge og ikke bare en time her og en time der. :arghh:

Jeg har kronisk spenningshodepine og migrene. Og så langt har dette blitt verre den siste uka :( Det er skikkelig dritt. I forrige svangerskap var jeg nesten helt uten migrene. Håper det bare skyldes at jeg er sliten, og at der går over når jeg får slappet av litt.

Jeg har kronisk spenningshodepine og migrene. Og så langt har dette blitt verre den siste uka :( Det er skikkelig dritt. I forrige svangerskap var jeg nesten helt uten migrene. Håper det bare skyldes at jeg er sliten, og at der går over når jeg får slappet av litt.
Jeg slet med det samme i forrige svangerskap. Gikk over rundt uke 12 :) om det blir for mye og det blir så gale at du begynner å kaste opp så anbefaller jeg å kontakte lege. Det finnes migrenemedisin som er trygg for gravide å ta. Jeg har tatt migrene medisin ca 2 ganger siden jeg ble gravid nå.

Jeg slet med det samme i forrige svangerskap. Gikk over rundt uke 12 :) om det blir for mye og det blir så gale at du begynner å kaste opp så anbefaller jeg å kontakte lege. Det finnes migrenemedisin som er trygg for gravide å ta. Jeg har tatt migrene medisin ca 2 ganger siden jeg ble gravid nå.
Ja, jeg tar imigran når det blir for ille, men ønsker jo å begrense mengden smertestillende. det er bare skikkelig tungt å gå rundt med hodepine :( håper også det går over senest i uke 12- men holder en knapp og et håp om at det går over når progresteron/hcg-nivået øker enda litt til. :)

At man skal bli så satans varm :dead: nesten flaut å gå rundt på sentere!

At jeg fortsatt ikke har symptomer annet enn liiiitt murring som sikkert bare er psykisk. Og har ikke helt troen på dette :sad010

At jeg fortsatt ikke har symptomer annet enn liiiitt murring som sikkert bare er psykisk. Og har ikke helt troen på dette :sad010
Jeg hadde ingen symptomer med sønnen min, er mange som går plettfri for symptomer i 9 mnd, ta deg en tur til legen og få en UL så du kan få senket skuldrene ❤️ Er virkelig ikke noe godt å ha det sånn.

Jeg hadde ingen symptomer med sønnen min, er mange som går plettfri for symptomer i 9 mnd, ta deg en tur til legen og få en UL så du kan få senket skuldrene ❤️ Er virkelig ikke noe godt å ha det sånn.
Godt og høre at noen ikke har symptomer. I og med at jeg hadde veldig mye symptomer sist gang jeg var gravid og mista alle symptomene når det gikk galt så er jeg veldig redd på grunn av det. Jeg skal til ultralyd neste fredag. Det er veldig lenge til. :sad010 Redd jeg ikke får komme og måle hcg bare fordi jeg ikke har symptomer.

Godt og høre at noen ikke har symptomer. I og med at jeg hadde veldig mye symptomer sist gang jeg var gravid og mista alle symptomene når det gikk galt så er jeg veldig redd på grunn av det. Jeg skal til ultralyd neste fredag. Det er veldig lenge til. :sad010 Redd jeg ikke får komme og måle hcg bare fordi jeg ikke har symptomer.
Og det skjønner jeg kjempe godt, men ingen svangerskap er like! Med datteren min så hadde jeg litt symptomer, nå har jeg masse! Det er så individuelt. Moren min feks hadde ikke symptomer med noen og hun har gått igjennom 6 stk. nei, de nekter deg ikke måling det har du krav på ❤️ Nå er det ikke lenge til UL så se heller frem mot det. Ikke ta alle sorgene på forskudd kjære deg ❤️

Back
Topp