takk det er det værste jeg har vært med på. Dem sa corona var ille men den var jeg nesten ikke syk av men dette er ille hoster til jeg spyr ligger jeg føler jeg ikke før puste
Ååå sånn lå jeg påskeuka! Enda ikke kvitt hosten!
God bedring

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takk det er det værste jeg har vært med på. Dem sa corona var ille men den var jeg nesten ikke syk av men dette er ille hoster til jeg spyr ligger jeg føler jeg ikke før puste

Ååå sånn lå jeg påskeuka! Enda ikke kvitt hosten!
God bedring![]()

Sendte melding til legekontoret idag tidlig, fikk til svar at de gir beskjed til fastlege om at jeg ønsker svar. Men fastlegen min jobber kun torsdag og fredag!!Det var dårlig!Klager over at jeg ikke har fått svar på blodprøve tatt på fredag endaSendte melding til legekontoret idag tidlig, fikk til svar at de gir beskjed til fastlege om at jeg ønsker svar. Men fastlegen min jobber kun torsdag og fredag!!
![]()
Ja.. Står på venteliste til ny fastlege, er ikke mye ledig her jeg borDet var dårlig!
Også er det kun menn som er fastleger, så veldig glad vi ofte har kvinnelige turnusleger, for da ber jeg om time hos dem. Vurderer å bytte til fastlege der du bor, men sist var det lite ledig der også
) men blir lite søvn på denne mammaenBestilte du fra fertil? Jeg får ofte kun opp den meldingen du har også får jeg ikke flere før jeg får sms fra posten om at pakke er levert i postkassaKlager over at de digitale testene jeg bestilte i helga enda ikke har kommet! Hvor lang tid bør det ta å oppdatere statusen fra "innlevert terminal og videresendt fra Lørenskog" liksomSkjønner ikke posten at jeg dør etter å teste med ny digital her?!
![]()
Bestilte du fra fertil? Jeg får ofte kun opp den meldingen du har også får jeg ikke flere før jeg får sms fra posten om at pakke er levert i postkassa![]()
Krysser fingrene for at den dumper ned i postkassa i løpet av dagen da!Tar 3-4 dager å få levert til meg, 4 dager de gangene vi ikke har post mandag,onsdag og fredagJa fryktelig irriterende! De kunne bare droppa den "sporings"-linken sin spør du megKrysser fingrene for at den dumper ned i postkassa i løpet av dagen da!

Ja det skjønner jeg, er umenneskelig å vente til mandagHer tror jeg posten leverer pakker hver dag, men resten av posten leveres bare tirsdag og torsdag denne uka. Så dersom de kommer med postenmannen og ikke kommer i dag så tror jeg at jeg stikker og handler en digital på butikken til blodpris i stedet for å vente til mandag neste uke![]()
Her tror jeg posten leverer pakker hver dag, men resten av posten leveres bare tirsdag og torsdag denne uka. Så dersom de kommer med postenmannen og ikke kommer i dag så tror jeg at jeg stikker og handler en digital på butikken til blodpris i stedet for å vente til mandag neste uke![]()
Innmari dårlige tester da, som kan skape stress ved dårlige strekerOm dere har normal så koster den «bare» rett over 100lappen der. Men hvertfall bedre enn tett oppunder 200kr på apoteket.

Innmari dårlige tester da, som kan skape stress ved dårlige streker![]()