Klagetråd

takk det er det værste jeg har vært med på. Dem sa corona var ille men den var jeg nesten ikke syk av men dette er ille hoster til jeg spyr ligger jeg føler jeg ikke før puste

Ååå sånn lå jeg påskeuka! Enda ikke kvitt hosten!
God bedring :love7

Klager over vondt i korsryggen når jeg ligger.. Inatt sov jeg 2+2 timer, fra ca 00:00-04:00 lå jeg bare å vred meg..:confused: smertene stråler fra korsrygg , ned i setet og bena.. hjelper ikke med puter som støtte heller, eneste som hjelper er å røre seg/sitte:hungover:

Klager over at jeg ikke har fått svar på blodprøve tatt på fredag enda:wtf: Sendte melding til legekontoret idag tidlig, fikk til svar at de gir beskjed til fastlege om at jeg ønsker svar. Men fastlegen min jobber kun torsdag og fredag!!:mad:

Klager over at jeg ikke har fått svar på blodprøve tatt på fredag enda:wtf: Sendte melding til legekontoret idag tidlig, fikk til svar at de gir beskjed til fastlege om at jeg ønsker svar. Men fastlegen min jobber kun torsdag og fredag!!:mad:
Det var dårlig!

Det var dårlig!
Ja.. Står på venteliste til ny fastlege, er ikke mye ledig her jeg bor:meh: Også er det kun menn som er fastleger, så veldig glad vi ofte har kvinnelige turnusleger, for da ber jeg om time hos dem. Vurderer å bytte til fastlege der du bor, men sist var det lite ledig der også:(

Klager over at minstemor kastet opp i hele sengen sin :( Så da må hun sove med oss (litt kos også:Heartred) men blir lite søvn på denne mammaen:rolleyes:

Klager over at testene gyn tok for to uker siden viste seg å være bakteriell vaginose. Nå blir det antibiotikakur :oops:. Håper spiren holder seg fast :shy:

Klager over at jeg våkner kl 05 hver morgen fordi jeg må tisse:bored:

Klager over at de digitale testene jeg bestilte i helga enda ikke har kommet! Hvor lang tid bør det ta å oppdatere statusen fra "innlevert terminal og videresendt fra Lørenskog" liksom :meh: Skjønner ikke posten at jeg dør etter å teste med ny digital her?! :hilarious:

Klager over at de digitale testene jeg bestilte i helga enda ikke har kommet! Hvor lang tid bør det ta å oppdatere statusen fra "innlevert terminal og videresendt fra Lørenskog" liksom :meh: Skjønner ikke posten at jeg dør etter å teste med ny digital her?! :hilarious:
Bestilte du fra fertil? Jeg får ofte kun opp den meldingen du har også får jeg ikke flere før jeg får sms fra posten om at pakke er levert i postkassa:rolleyes:

Bestilte du fra fertil? Jeg får ofte kun opp den meldingen du har også får jeg ikke flere før jeg får sms fra posten om at pakke er levert i postkassa:rolleyes:

Ja fryktelig irriterende! De kunne bare droppa den "sporings"-linken sin spør du meg :hilarious: Krysser fingrene for at den dumper ned i postkassa i løpet av dagen da!

Ja fryktelig irriterende! De kunne bare droppa den "sporings"-linken sin spør du meg :hilarious: Krysser fingrene for at den dumper ned i postkassa i løpet av dagen da!
Tar 3-4 dager å få levert til meg, 4 dager de gangene vi ikke har post mandag,onsdag og fredag:hilarious:

Her tror jeg posten leverer pakker hver dag, men resten av posten leveres bare tirsdag og torsdag denne uka. Så dersom de kommer med postenmannen og ikke kommer i dag så tror jeg at jeg stikker og handler en digital på butikken til blodpris i stedet for å vente til mandag neste uke :meh:

Her tror jeg posten leverer pakker hver dag, men resten av posten leveres bare tirsdag og torsdag denne uka. Så dersom de kommer med postenmannen og ikke kommer i dag så tror jeg at jeg stikker og handler en digital på butikken til blodpris i stedet for å vente til mandag neste uke :meh:
Ja det skjønner jeg, er umenneskelig å vente til mandag;) Vi får kun pakker sammen med post, hvis det ikke er pakker som leveres på post i butikk.

Om dere har normal så koster den «bare» rett over 100lappen der. Men hvertfall bedre enn tett oppunder 200kr på apoteket.

Om dere har normal så koster den «bare» rett over 100lappen der. Men hvertfall bedre enn tett oppunder 200kr på apoteket.
Innmari dårlige tester da, som kan skape stress ved dårlige streker:bag:

Klager over at jeg er et hormonellt vrak som nettopp fikk et ekstremt sinnes anfall på jobb etter en telefonsamtale med en spydig kunde som var kjempe frekk.

Heldigvis er jeg alene i butikken idag, for jeg pleier aldri å oppføre meg sånn å pleier å ta meg i sammen uansett hvor vanskelig det noen ganger kan være. Men idag så bare eksploderte jeg.

Skal så lite til for tiden før jeg enten bryter ut i sinne eller tårer, eller begge deler som var det jeg gjorde i dette tilfellet.. Hjelper nok ikke på at jeg prøver å slutte å snuse i tillegg. Det er nok en stooor medvirker.

Hjemme er det en ting når sånnt skjer.. Men når det skjer på jobb.. det er ikke helt innafor synes jeg..:banghead:

Klager over den konstante redselen for å se blod når jeg tørker meg etter dobesøk :oops:

Back
Topp