Klagetråd

Jeg er så himla energiløs samtidig som jeg kjeder meg. Det er akkurat som om jeg ikke har noen «startknapp» og heller ikke ork eller lyst til å gjøre noe som helst. Håper på bedring :)
 
Magen er så stor! Forstår at det er luft og diverse, men mat kan det ikke være da det meste kommet opp etter at jeg har spist :depressed: den er myk, men noen kvelder ser det ut som jeg er mye lengre på vei enn det jeg er :hilarious: 7+5 i følge mine beregninger, 8+3 i følge legen og mens.
 
Første dag med oppkast. Gikk nok for lenge før jeg fikk i meg mat.. tror jeg må ha en pakke salte kjeks på nattbordet fremover..
 
Klager over hodepine over å kutte morgenkaffen min :( Kutter fordi jeg egentlig ikke har lyst på, men litt kaffe er bedre enn en Paracet, eller? Vet at begge deler er trygt, asså :angelic: Snart mister jeg nok helt lysten på kaffe uansett. Hva gjør dere andre kaffe-elskere med begynnende kvalme?

Og saltkjeks på nattbordet er en ide jeg kommer til å stjele :p
 
Bekymrer meg så mye for at noe skal være galt og har blitt veldig bekymret for at noe skal skje ved alle mulige aktiviteter :( ikke nødvendigvis at noe skal forårsake en spontantabort, men bare skrekken for at det skal skje.. bestilte tidlig ultralyd på fredag..
 
Klager over hodepine over å kutte morgenkaffen min :( Kutter fordi jeg egentlig ikke har lyst på, men litt kaffe er bedre enn en Paracet, eller? Vet at begge deler er trygt, asså :angelic: Snart mister jeg nok helt lysten på kaffe uansett. Hva gjør dere andre kaffe-elskere med begynnende kvalme?

Og saltkjeks på nattbordet er en ide jeg kommer til å stjele :p
Jeg måtte kutte kaffe i uke 6, for den forverrer kvalmen skikkelig. Hadde noen dager med kraftig hodepine, men nå går det greit. Trøtt er jeg uansett. Kommer nok til å begynne med kaffe igjen når kvalmen gir seg. Innenfor anbefalte mengder selvfølgelig.
 
Jeg måtte kutte kaffe i uke 6, for den forverrer kvalmen skikkelig. Hadde noen dager med kraftig hodepine, men nå går det greit. Trøtt er jeg uansett. Kommer nok til å begynne med kaffe igjen når kvalmen gir seg. Innenfor anbefalte mengder selvfølgelig.

Ja, må vel bare power through! :sour: Ser du har planlagt Lillehammer du også :)
 
Når du er helt sinsykt forkjøla og lei av konstant hoste (negativ covidtest). Og en har blitt enig med mannen om å ikke fortelle det til noen, også har jeg så sykt lyst å fortelle det til mi nærmeste venninne..... blir gal
 
Er det lov å klage på humøret?

jeg blir så fort irritert og lei, uten grunn. Også griner jeg av ingenting, både om det er morsomt eller trist :hilarious:
 
Klager over at jeg er helt dau når ungene har lagt seg så jeg sovner typ 8. Og hvert øyeblikk jeg er våken er jeg så trøtt! Og konstant vanvittig kvalm, spyr lite så det forsvinner aldri :banghead:
Vil bare ligge flatt i senga og sove
 
Når du har spydd ALT av mat i flere dager og endelig er pigg nok til å spise en dag og det da heller kommer ut i full fart i andre enden :hungover::hungover: Skulle tro kroppen min er blitt allergisk mot mat :mad:
 
Klager over hodepine over å kutte morgenkaffen min :( Kutter fordi jeg egentlig ikke har lyst på, men litt kaffe er bedre enn en Paracet, eller? Vet at begge deler er trygt, asså :angelic: Snart mister jeg nok helt lysten på kaffe uansett. Hva gjør dere andre kaffe-elskere med begynnende kvalme?

Og saltkjeks på nattbordet er en ide jeg kommer til å stjele :p
Jeg har mine 2 kopper kaffe om dagen, hadde det gjennom hele sist svangerskap også. Det går fint :)
 
Så irritert over at jeg ikke fikk TUL før 24.9:mad: det er så alt for lenge til.. og tiden går så seint
 
Huff.. er begynt å grue meg så til TUL i morgen. Synes liksom kvalmen er blitt litt lettere, og er redd det er dårlig tegn :( hadde jo HG i forrige svangerskap, og ble sykemeldt for en uke siden fordi legen mente det var det jeg hadde igjen.. men nå føles det bedre. Jeg sover veldige mye da, og kjenner det i puppene og litt strekk nedentil, men klarer ikke legge vekk de negative tankene. Skal være så glad i morgen når TUL er over og jeg får noen svar, for dette er pining på høyt nivå :( 8+1 idag etter EL, 8+6 i følge mens.
 
6+3 ifølge mens, og siden i går har jeg hatt kraftige blødninger og smerter. Ingen klumper eller tegn på abort, men kjenner at jeg blir bekymra nå. Forrige svangerskap ble jeg påvist en blodansamling i livmor og hadde blødninger for mange uker... redd at det kan være det samme nå, hvis ikke er noe verre :dead:
Skal ringe lege i morgen og i mellomtida får håpe at blødningen gir seg :arghh:
 
Back
Topp