Klagetråd :)

Ligger på sofaen med smerter. Eller ubehag. Blir ikke helt enig med meg selv. Kjenner på mensmurringer nederst i magen, men blør ikke. På siden til høyre (også nede, over lysken men under navlen) har jeg noe som minner om kraftige ligamentsmerter eller luftsmerter. Kjenner greit med liv, men er vondt og paracet hjelper ikke så føler meg ikke sånn kjempebra for å si det sånn.

Trodde jeg var ferdig å spy! Men kroppen bare «kødda»!!!!! :meh:

Uff, hadde en sånn opplevelse for ei uke sia jeg og:dead: Skikkelig dritt:( Sender deg en god klem:Heartred Håper det er siste gangen nå:Heartred

Ikke første gangen denne gangen, normalt er det en sånn med sikkel og slim om morgenen. Den her var litt heftigere.
Gitt opp å tro at det går over, lei av å bli skuffa :bag:

Håper for deg at det blir bedre:Heartred Jeg står opp tidligere om morgenen for å få mat i magen, det hjelper meg. Også spiser jeg jevntlige små måltider.

Håper for deg at det blir bedre:Heartred Jeg står opp tidligere om morgenen for å få mat i magen, det hjelper meg. Også spiser jeg jevntlige små måltider.
Det har ikke fungert optimalt for meg, mangler mye matlyst. Så det å skulle spise når man ikke har lyst på mat, det ender ofte opp med motsatt av ønsket effekt :/

Det har ikke fungert optimalt for meg, mangler mye matlyst. Så det å skulle spise når man ikke har lyst på mat, det ender ofte opp med motsatt av ønsket effekt :/

Ja, man må jo finne ut hva som funker for seg:) Vet bare hva som funker for meg:happy:

Aaaaaaauuu, bekkenet skriker og kan nesten ikke gå:arghh: Får ikke gjort så mye i hagen imorgen:oops:

Hva er dette hage greiene? Må nesten spørre mannen om vi har sånt dyr.

forøvrig håper jeg du kan få litt aua pause :/

Dette skjønte jeg ikke mye av?:) Jeg har vondt i hoftene/ bekkenet mitt å kan nesten ikke gå. Hage greiene? Jeg har luket i bed i hagen i 2 dager nå,. Har gjort for mye, rett og slett.

Det er dessverre ingen fasit på hva som funker, selvom man gjerne skulle hatt det. For det tar på å prøve å feile hele tiden.
Men har prøvd å ta det mest mulig med ro i to dager nå.

Nei, er jo dessverre ikke det... fint om ro kan hjelpe og lindre litt i det minste:Heartred

Dette skjønte jeg ikke mye av?:) Jeg har vondt i hoftene/ bekkenet mitt å kan nesten ikke gå. Hage greiene? Jeg har luket i bed i hagen i 2 dager nå,. Har gjort for mye, rett og slett.
Jeg har hage altså, men jeg kan ikke skryte på meg å ha bidratt noe særlig i den noen gang. Derfor måtte jeg spørre mannen om vi også hadde ett sånt dyr med navn hage ;)

Isj, det er ikke noe gøy når man har ork som biter deg i rumpa etterpå.

Jeg har hage altså, men jeg kan ikke skryte på meg å ha bidratt noe særlig i den noen gang. Derfor måtte jeg spørre mannen om vi også hadde ett sånt dyr med navn hage ;)

Isj, det er ikke noe gøy når man har ork som biter deg i rumpa etterpå.

Hahah, daaa skjønner jeg vettu:hilarious: Både mannen og jeg holder på i hagen:) Synes det også å male er som ren terapi:rolleyes:

Huff, hva har du gjort som du kan endre på? Visse bevegelser trigger jo mer enn andre, håper det blir bedre til imorgen ❤

Har bare overarbeidet bekkenet, virker som jeg får bekkenløsning igjen denne gang. Hadde ikke det forrige gang. Har jeg flaks er jeg bra igjen imorgen:joyful:

Hahah, daaa skjønner jeg vettu:hilarious: Både mannen og jeg holder på i hagen:) Synes det også å male er som ren terapi:rolleyes:
Mannen sier at jeg kan få bruke det å være gravid som en unnskyldning, men at vi egentlig vet begge to at jeg ikke hadde deltatt uansett. :bag:
Litt som da folk kom med velmente råd om kattekassen, da var svaret mitt «når jeg ikke har gjort det før med mindre han er borte lenge, så trenger jeg vel ikke akkurat begynne med det daglig nå heller?»
Sitter derimot igjen med kloklipp og vask av alien 1 og 2. så hvem som vant er ukjent.:blackalien::greyalien:

Har bare overarbeidet bekkenet, virker som jeg får bekkenløsning igjen denne gang. Hadde ikke det forrige gang. Har jeg flaks er jeg bra igjen imorgen:joyful:
Krysser fingrene for at du sover det av deg :happy:
Også lurte å passe på fremover så du forhåpentligvis slipper å slite med bekkenløsning

Mannen sier at jeg kan få bruke det å være gravid som en unnskyldning, men at vi egentlig vet begge to at jeg ikke hadde deltatt uansett. :bag:
Litt som da folk kom med velmente råd om kattekassen, da var svaret mitt «når jeg ikke har gjort det før med mindre han er borte lenge, så trenger jeg vel ikke akkurat begynne med det daglig nå heller?»
Sitter derimot igjen med kloklipp og vask av alien 1 og 2. så hvem som vant er ukjent.:blackalien::greyalien:

Er ikke interessen der, så er den ikke der:p Vi er heldigvis forskjellige alle sammen:joyful: Og gir deg rett med kattekassen:hilarious:

Krysser fingrene for at du sover det av deg :happy:
Også lurte å passe på fremover så du forhåpentligvis slipper å slite med bekkenløsning

Litt bedre I bekkenet idag, men slitt med kvalme:shifty: satser på en bedre dag imorgen:happy:

Back
Topp