Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt skam å si det, men det er fryktelig varmt nå!
Her går det i vifte, men det funker det også.Ble veldig varmt nå, jaDeilig det ikke er regn og hjelper mye å ha aircondition på inne.
Her går det i vifte, men det funker det også.
Har varmepumpe, men den er gammel og plassert helt dumt i ei trapp så funksjonen for kulde blir litt borteAbsolutt, brukte det selv før vi fikk varmepumpe med AC![]()

Har varmepumpe, men den er gammel og plassert helt dumt i ei trapp så funksjonen for kulde blir litt borte![]()
Den var installert i huset når vi kjøpte. Men planen er å bytte den ut etterhvert.Ah, den er absolutt lei nå i varmen. Vi fikk installert vår i i 2018, tror jeg det var. Den er I stua.
Den var installert i huset når vi kjøpte. Men planen er å bytte den ut etterhvert.
Skjønner følelsen! Ikke lett når det er varmt!Det er helt forferdelig å gjøre det - men jeg må nesten klage litt over varmen. Allerede før kl 09 sitter jeg foran vifta og sliter skikkelig, denne dagen blir nok tung! (P. S. Elsker at det er finvær altså)![]()
Ja, det er så herlig med sommer! Men kjenner at jeg både blir irritabel og mer sliten av varmenSkjønner følelsen! Ikke lett når det er varmt!
Elsker vanligvis sommer og varme men denne sommeren kommer til å bli utfordrene, glad ungene kan leke masse ute da
Håper likevel på en fin sommer da, så får jeg heller ligge en del foran vifta 
Her satser jeg på et lite plaskebasseng i skyggen om noen uker og mange vifterJa, det er så herlig med sommer! Men kjenner at jeg både blir irritabel og mer sliten av varmenHåper likevel på en fin sommer da, så får jeg heller ligge en del foran vifta
![]()
Det hørtes herlig ut!Her satser jeg på et lite plaskebasseng i skyggen om noen uker og mange vifter
Men med en slimpropp som allerede har bestemt seg for å ikke ville være på plass så må jeg passe ekstra nøye på hygienen ved badhar hatt samme problem med de to andre da så var forbedret ihvertfall
Begynte forrige uke, og med de to andre kom det deler en gang i uke til annenhver uke fram til fødsel, men ingen av dem er premature så satser på det samme denne gangen, bare å slappe av og ikke stresseDet hørtes herlig ut!
Huff da, har den allerede begynt å gå?

Ja, det dannes visstnok ny, så vi får satse på at det bare er det samme som med de andreBegynte forrige uke, og med de to andre kom det deler en gang i uke til annenhver uke fram til fødsel, men ingen av dem er premature så satser på det samme denne gangen, bare å slappe av og ikke stresse![]()
Jupp hele tidenJa, det dannes visstnok ny, så vi får satse på at det bare er det samme som med de andreAlltid bra å slappe av og ikke stresse
![]()
Haha redd det blir noe sånt her ogsåVi trøndere har jo hatt det varmt å deilig i noen uker, men nå er jeg spent på hvordan høysommern blir.... Vi blir jo ikke mindre gravid og varm i kroppen fremover ! så dette årets sommerbudsjett går opp i is og fruktikke på barna, men på mor
![]()
og jeg bor i et fylke som heter Värmland (sverige)
forrige sommer var ganske dårlig så har ønsket meg en fin sommer siden da men nå angrer jeg litt Veldig uvant med så mye fint vær over lang tid! Jeg har allerede i år brukt opp en tube med solkrem, det tror jeg aldri har skjedd før.Vi trøndere har jo hatt det varmt å deilig i noen uker, men nå er jeg spent på hvordan høysommern blir.... Vi blir jo ikke mindre gravid og varm i kroppen fremover ! så dette årets sommerbudsjett går opp i is og fruktikke på barna, men på mor
![]()
Nå skal det sies at jeg er overstadig nøye med å smøre meg som gravid også da