Klagetråd :)

Litt skam å si det, men det er fryktelig varmt nå!

Ble veldig varmt nå, ja:) Deilig det ikke er regn og hjelper mye å ha aircondition på inne.

Har varmepumpe, men den er gammel og plassert helt dumt i ei trapp så funksjonen for kulde blir litt borte :banghead:

Ah, den er absolutt lei nå i varmen. Vi fikk installert vår i i 2018, tror jeg det var. Den er I stua.

Den var installert i huset når vi kjøpte. Men planen er å bytte den ut etterhvert.

Vi flytta inn i huset i januar 2017 og den som var i huset ifra før var ødelagt. Så da måtte vi få kjøpt en ny.

Det er helt forferdelig å gjøre det - men jeg må nesten klage litt over varmen. Allerede før kl 09 sitter jeg foran vifta og sliter skikkelig, denne dagen blir nok tung! (P. S. Elsker at det er finvær altså) :hilarious:

Det er helt forferdelig å gjøre det - men jeg må nesten klage litt over varmen. Allerede før kl 09 sitter jeg foran vifta og sliter skikkelig, denne dagen blir nok tung! (P. S. Elsker at det er finvær altså) :hilarious:
Skjønner følelsen! Ikke lett når det er varmt!
Elsker vanligvis sommer og varme men denne sommeren kommer til å bli utfordrene, glad ungene kan leke masse ute da

Skjønner følelsen! Ikke lett når det er varmt!
Elsker vanligvis sommer og varme men denne sommeren kommer til å bli utfordrene, glad ungene kan leke masse ute da
Ja, det er så herlig med sommer! Men kjenner at jeg både blir irritabel og mer sliten av varmen :hilarious: Håper likevel på en fin sommer da, så får jeg heller ligge en del foran vifta :hilarious:

Ja, det er så herlig med sommer! Men kjenner at jeg både blir irritabel og mer sliten av varmen :hilarious: Håper likevel på en fin sommer da, så får jeg heller ligge en del foran vifta :hilarious:
Her satser jeg på et lite plaskebasseng i skyggen om noen uker og mange vifter :p
Men med en slimpropp som allerede har bestemt seg for å ikke ville være på plass så må jeg passe ekstra nøye på hygienen ved bad :rolleyes: har hatt samme problem med de to andre da så var forbedret ihvertfall

Her satser jeg på et lite plaskebasseng i skyggen om noen uker og mange vifter :p
Men med en slimpropp som allerede har bestemt seg for å ikke ville være på plass så må jeg passe ekstra nøye på hygienen ved bad :rolleyes: har hatt samme problem med de to andre da så var forbedret ihvertfall
Det hørtes herlig ut!

Huff da, har den allerede begynt å gå?

Det hørtes herlig ut!

Huff da, har den allerede begynt å gå?
Begynte forrige uke, og med de to andre kom det deler en gang i uke til annenhver uke fram til fødsel, men ingen av dem er premature så satser på det samme denne gangen, bare å slappe av og ikke stresse :happy:

Begynte forrige uke, og med de to andre kom det deler en gang i uke til annenhver uke fram til fødsel, men ingen av dem er premature så satser på det samme denne gangen, bare å slappe av og ikke stresse :happy:
Ja, det dannes visstnok ny, så vi får satse på at det bare er det samme som med de andre :) Alltid bra å slappe av og ikke stresse :)

Vi trøndere har jo hatt det varmt å deilig i noen uker, men nå er jeg spent på hvordan høysommern blir.... Vi blir jo ikke mindre gravid og varm i kroppen fremover ! så dette årets sommerbudsjett går opp i is og frukt :eek: ikke på barna, men på mor :p

Ja, det dannes visstnok ny, så vi får satse på at det bare er det samme som med de andre :) Alltid bra å slappe av og ikke stresse :)
Jupp hele tiden :hilarious:
Ja, må prøve ihvertfall ikke alltid like lett med mange ting som skjer og jobb som er vanskelig :rolleyes:

Vi trøndere har jo hatt det varmt å deilig i noen uker, men nå er jeg spent på hvordan høysommern blir.... Vi blir jo ikke mindre gravid og varm i kroppen fremover ! så dette årets sommerbudsjett går opp i is og frukt :eek: ikke på barna, men på mor :p
Haha redd det blir noe sånt her også :hilarious: og jeg bor i et fylke som heter Värmland (sverige) :hilarious: forrige sommer var ganske dårlig så har ønsket meg en fin sommer siden da men nå angrer jeg litt :p

Veldig uvant med så mye fint vær over lang tid! Jeg har allerede i år brukt opp en tube med solkrem, det tror jeg aldri har skjedd før. :hilarious: Nå skal det sies at jeg er overstadig nøye med å smøre meg som gravid også da :P

Jeg er så dritt lei av å være bekymra hele tiden. Klarer ikke helt å nyte det å ha kommet så langt i graviditeten, bare venter på og kjenner etter om noe går galt. Fryktelig slitsomt. Selvom jeg prøver å si til meg selv at det er størst sannsynlighet for at det går bra nå. Før har jeg mistet før 12 uker og nå er jeg i uke 20... men jeg klarer ikke helt å høre på meg selv.

Back
Topp