Klagetråd :)

Min første tanke var om du bruker støttestrømper? Er kjedelig med ødemer allerede, men dessverre Ikke uvanlig:sorry:
Nei, bruker ikke støttestrømper, og har aldri brukt det før. Kjøper dere det på apoteket eller hvor? Hadde en del hovne bein i forrige svangerskap også, men mener det var mer mot slutten. Har et bilde jeg tok 1 uke før termin der jeg var ganske hoven på beina.
Men kanskje jeg får sjekke ut støttestrømper.
Ellers får jeg glede meg til jeg er ferdig med perioden med mye overtid på jobb. I forgårs satt jeg fra 08-01 på jobb med kun et par litt lengre pauser.
 
Kan det snart slutte å regne?

Vi har sooool og varme ❤️ Hatt det i en uke snart. Hadde ikke gjort noe med litt regn, også kunne penværet komme mot slutten av juni istedet.. :p
Pent i mai, pleier ofte bety drittvær resten av sommeren o.o
 
Au.
Jeg sparket lilletåa i noe i går morges...
Gjør fremdeles vondt. :(
 
Nei, bruker ikke støttestrømper, og har aldri brukt det før. Kjøper dere det på apoteket eller hvor? Hadde en del hovne bein i forrige svangerskap også, men mener det var mer mot slutten. Har et bilde jeg tok 1 uke før termin der jeg var ganske hoven på beina.
Men kanskje jeg får sjekke ut støttestrømper.
Ellers får jeg glede meg til jeg er ferdig med perioden med mye overtid på jobb. I forgårs satt jeg fra 08-01 på jobb med kun et par litt lengre pauser.
Støttestrømper kan kjøpes på apotek, tenk på før du kjøper å måle det bredeste på leggen og smaleste på ankelen, helst på morgenen.
Blir de for stramme kommer du nok ikke til å bruke dem, samtidig som jeg vet noen kun går på sko str og det blir også feil. Også om du kjøper dem så tenk på at ikke kan taes på som mange tar på sokker, pleier å brette ned til ankelen for det gjør det lettere.

Finns også ulike for om man har smale eller brede legger, eller ihvertfall her i Sverige så forventer det er samme i Norge! Men sortimentet varierer jo fra apotek til apotek selvsagt.
 
Huff sånt er vondt, håper det snart går over ❤

Blir bedre, sakte men sikkert - men må nesten ha slått strekk i ei sene eller noe, siden det var så langvarig ><
 
Vi har sooool og varme ❤️ Hatt det i en uke snart. Hadde ikke gjort noe med litt regn, også kunne penværet komme mot slutten av juni istedet.. :p
Pent i mai, pleier ofte bety drittvær resten av sommeren o.o
Vi får satse på at det bare holder seg pent her, trasig med drittvær :p
 
Vi får satse på at det bare holder seg pent her, trasig med drittvær :p

Har sommeren 2013 friskt i minnet. Var varmt i mai, kunne til og med bade i slutten av mai.. så kom sommermånedene, og det var REGN HELE TIDEN. Tror vi hadde type 3 dager opphold ila hele sommeren x)
 
Har sommeren 2013 friskt i minnet. Var varmt i mai, kunne til og med bade i slutten av mai.. så kom sommermånedene, og det var REGN HELE TIDEN. Tror vi hadde type 3 dager opphold ila hele sommeren x)
Men sommeren 2012 var utrolig bra, ihvertfall i Valdres :hilarious: første gangen mannen var i Norge, kom på slutten av juni og hadde opphold og sol store deler av sommeren samtidig som mai var utrolig varm og god :D
 
Har sommeren 2013 friskt i minnet. Var varmt i mai, kunne til og med bade i slutten av mai.. så kom sommermånedene, og det var REGN HELE TIDEN. Tror vi hadde type 3 dager opphold ila hele sommeren x)
Får satse på at vi slipper det i år :p
 
Nei, bruker ikke støttestrømper, og har aldri brukt det før. Kjøper dere det på apoteket eller hvor? Hadde en del hovne bein i forrige svangerskap også, men mener det var mer mot slutten. Har et bilde jeg tok 1 uke før termin der jeg var ganske hoven på beina.
Men kanskje jeg får sjekke ut støttestrømper.
Ellers får jeg glede meg til jeg er ferdig med perioden med mye overtid på jobb. I forgårs satt jeg fra 08-01 på jobb med kun et par litt lengre pauser.

Får kjøpt på apoteket vet jeg, men har aldri selv brukt det førhen.. husker venninna mi brukte det:) Håper det kan hjelpe deg:Heartred
 
Vi har sooool og varme ❤️ Hatt det i en uke snart. Hadde ikke gjort noe med litt regn, også kunne penværet komme mot slutten av juni istedet.. :p
Pent i mai, pleier ofte bety drittvær resten av sommeren o.o
Nå har det jo bare regna her i hele mai! Men jeg slapp gummibåt i dag!
 
Det der er jo muligens noe av det verre man kan gjøre!!! Kondolerer til lilletåa!

Helt forferdelig.
Er bare ubehag nå, ikke lenger vondt. Herregud, at en SÅ liten del av kroppen skal gjøre SÅ vondt...
 
Bestilte barnevogn på nett fra Barnas Hus for en måned siden. Får i dag mail om at ordren min blir tilbakebetalt. Endte opp med at jeg dro i sinne på babyshop og kjøpte ny vogn, men endte opp med å velge en helt annen modell. Sendte mail til dem da jeg kom hjem og spurte hva som hadde skjedd. Så får vi se da. Enten får jeg pengene tilbake eller så dukker vogna mi opp og jeg har to :facepalm:Ikke tull med en gravid kvinne i varmen er moralen her.
 
Bestilte barnevogn på nett fra Barnas Hus for en måned siden. Får i dag mail om at ordren min blir tilbakebetalt. Endte opp med at jeg dro i sinne på babyshop og kjøpte ny vogn, men endte opp med å velge en helt annen modell. Sendte mail til dem da jeg kom hjem og spurte hva som hadde skjedd. Så får vi se da. Enten får jeg pengene tilbake eller så dukker vogna mi opp og jeg har to :facepalm:Ikke tull med en gravid kvinne i varmen er moralen her.
Huff da, håper du får svar på det da, hvilken vogn hadde du egentlig bestilt og hvilken kjøpte du? :happy:
 
Huff da, håper du får svar på det da, hvilken vogn hadde du egentlig bestilt og hvilken kjøpte du? :happy:

Hadde egentlig bestilt Bugaboo Fox 2 og endte opp med Uppababy Vista v2. Så får vi se hva Barnas hus sier. Står veldig tydelig på nettsiden deres at de tar ansvar for pakken helt til den er hos meg. Så om posten har rotet den bort eller noe lignende så slipper det å gå utover meg og mine penger :)Det kjenner jeg er et stort pluss. For da har jeg endt opp med en billigere vogn og tjent penger.
 
Back
Topp