Klagetråd :)

Uten frykt for at det går på repeat for det gjør det, men seriøst møkk lei den der kvalmen!!!!
Og manglende matlyst :(
 
Uten frykt for at det går på repeat for det gjør det, men seriøst møkk lei den der kvalmen!!!!
Og manglende matlyst :(

Føler virkelig med deg:Heartred Og klag i vei med god samvittighet:Heartred Min kvalme er blitt bedre, men fortsatt ikke helt borte. Varierer fra dag til dag.
 
Kan det ikke snart slutte å være sånn dumt mai-vær også kan vi få litt sommer!!!!!
 
Formen er dritt idag.. kvalme og migrene:arghh:
 
All middagen kom opp igjen:puke
 
Lurer på om jeg er blitt syk? Vann og alt kommer opp og greier ikke å holde noenting nede?:confused:
 
Trenger ikke være syk, sånn var jeg på det verste da jeg ble lagt inn. Da hadde jeg holdt på i nesten en uke. Tar du fortsatt medisin?

Sånn har jeg det selv når jeg har hyperemesis også, men iom jeg ikke har hatt det sånn de siste 4 ukene, så synes jeg det var rart det brått begynte igjen? Hadde migrene også, kanskje det som gjorde det!? Ja, tar zofran ved behov. Ikke kastet opp siden I natt, så håper det er over nå:) Kaster du opp mye ennå?
 
Sånn har jeg det selv når jeg har hyperemesis også, men iom jeg ikke har hatt det sånn de siste 4 ukene, så synes jeg det var rart det brått begynte igjen? Hadde migrene også, kanskje det som gjorde det!? Ja, tar zofran ved behov. Ikke kastet opp siden I natt, så håper det er over nå:) Kaster du opp mye ennå?
Nei, nå er det mest bare kvalme. Hender jeg kaster opp, men ikke i nærheten av der non-stoppen i det siste.
 
Nei, nå er det mest bare kvalme. Hender jeg kaster opp, men ikke i nærheten av der non-stoppen i det siste.

Kvalmen setter definitivt en stopper for trivselen uansett, men godt å ikke kaste opp i det minste:Heartred
 
Diskusjon med far om oppussing av barnerommet :wacky:

Per nå har det rommet mørk sjøgrønn/petrol farge i taket (var sånn når vi overtok) og lys sjøgrønn på veggene. Jeg vil ha lys grå på veggene for at det skal bli mer nøytralt, men vil ikke ha mørk sjøgrønt tak. Far ser ikke problemet med det, men jeg liker ikke den komboen.
Synes dere det høres ut som er rar kombo eller er det jeg som er sær? :oops:
Det ble liksom full krangel....:( og vi blir ikke enige om andre komboer heller... han ville fint latt rommet være, men er også mye som må fikses av hull og flekker osv......
 
Diskusjon med far om oppussing av barnerommet :wacky:

Per nå har det rommet mørk sjøgrønn/petrol farge i taket (var sånn når vi overtok) og lys sjøgrønn på veggene. Jeg vil ha lys grå på veggene for at det skal bli mer nøytralt, men vil ikke ha mørk sjøgrønt tak. Far ser ikke problemet med det, men jeg liker ikke den komboen.
Synes dere det høres ut som er rar kombo eller er det jeg som er sær? :oops:
Det ble liksom full krangel....:( og vi blir ikke enige om andre komboer heller... han ville fint latt rommet være, men er også mye som må fikses av hull og flekker osv......
Det hørtes ut som en veldig merkelig kombinasjon ja :p Vill ikke si du er sær her nei o_O
 
Diskusjon med far om oppussing av barnerommet :wacky:

Per nå har det rommet mørk sjøgrønn/petrol farge i taket (var sånn når vi overtok) og lys sjøgrønn på veggene. Jeg vil ha lys grå på veggene for at det skal bli mer nøytralt, men vil ikke ha mørk sjøgrønt tak. Far ser ikke problemet med det, men jeg liker ikke den komboen.
Synes dere det høres ut som er rar kombo eller er det jeg som er sær? :oops:
Det ble liksom full krangel....:( og vi blir ikke enige om andre komboer heller... han ville fint latt rommet være, men er også mye som må fikses av hull og flekker osv......

Synes også det høres merkelig ut? Ville valgt hvitt tak og lysegrå nøytrale vegger:)
 
Back
Topp