Klagetråd :)

Nå må jeg faktisk bare få klage litt - jeg er så drittlei korona og at man ikke kan gi noen en klem eller noe som helst. Dette henviser stort til min dag i går da jeg satt på venterommet og ventet på timen min til TUL. Det satt en annen jente der fra før, som gikk inn før meg. Da døren til gynrommet åpnet seg igjen og jeg kikket opp, kunne jeg bare se et gråtkvalt ansikt bak både briller og tørkepapir. Jeg kjente det LANGT inn i hjerterota! Hun stilte seg rett forran meg for å hente igjen pusten, før hun gikk inn luka for å betale. Der hørte jeg bare bare snufsing og en totalt gråtkvalt jente.
Jeg hadde så utrolig lyst å reise meg opp å klemme dette menneske i tusen biter!! At man bare skal se på og ikke kunne klemme, kjenner jeg sitter lenger og lenger inne om dagen. Jeg vet ikke om denne jenta hadde noen partner, men bare det at man må dra alene på alt om dagen (svært strenge tiltak her i distriktet), er så kjipt!
Jeg håper der ordner seg for denne jenta, og jeg skulle VIRKELIG ønske jeg gav henne en klem tross pandemien ❤️

Nå må jeg faktisk bare få klage litt - jeg er så drittlei korona og at man ikke kan gi noen en klem eller noe som helst. Dette henviser stort til min dag i går da jeg satt på venterommet og ventet på timen min til TUL. Det satt en annen jente der fra før, som gikk inn før meg. Da døren til gynrommet åpnet seg igjen og jeg kikket opp, kunne jeg bare se et gråtkvalt ansikt bak både briller og tørkepapir. Jeg kjente det LANGT inn i hjerterota! Hun stilte seg rett forran meg for å hente igjen pusten, før hun gikk inn luka for å betale. Der hørte jeg bare bare snufsing og en totalt gråtkvalt jente.
Jeg hadde så utrolig lyst å reise meg opp å klemme dette menneske i tusen biter!! At man bare skal se på og ikke kunne klemme, kjenner jeg sitter lenger og lenger inne om dagen. Jeg vet ikke om denne jenta hadde noen partner, men bare det at man må dra alene på alt om dagen (svært strenge tiltak her i distriktet), er så kjipt!
Jeg håper der ordner seg for denne jenta, og jeg skulle VIRKELIG ønske jeg gav henne en klem tross pandemien ❤️

Å fy søren, kjente jeg ble helt på gråten selv av å lese det her:sad002 Stakkars, fikk ordentlig vondt av henne:Heartred:(

Jeg må bare klage litt over hormonene i dag. Er så irrasjonelt sur i dag!!! :arghh::eek::mad:

Å nei :(
Så utrolig vondt...
Føler det er ille at man må stille seg for å betale for dårlige nyheter også. Det må føles helt jævlig... :(
Håper partneren hennes evt ventet rett utenfor så hun slapp å være alene, og fikk en lang klem... :/

Nå skal jeg klage skikkelig på den j*vla f**kings corona. For det første ble jeg permittert igjen i dag, pga nedstengte treningssentre, og for det andre havner gjerne ultralydjordmora i karantene pga at dattera har gått i klassen med noen smittede. Så jeg får ikke gått på ultralyd i dag :smiley-angry017
Jeg som hadde gleda meg sånn til å se baby igjen og forhåpentligvis vite kjønn, slik at jeg kunne dele den store nyheten på bursdagen min på søndag:gen026

Nå håper jeg bare på at jordmora kun må være i ventekarantene, slik at vi kan få satt opp ny time neste uke :smiley-angelic001

Nå skal jeg klage skikkelig på den j*vla f**kings corona. For det første ble jeg permittert igjen i dag, pga nedstengte treningssentre, og for det andre havner gjerne ultralydjordmora i karantene pga at dattera har gått i klassen med noen smittede. Så jeg får ikke gått på ultralyd i dag :smiley-angry017
Jeg som hadde gleda meg sånn til å se baby igjen og forhåpentligvis vite kjønn, slik at jeg kunne dele den store nyheten på bursdagen min på søndag:gen026

Nå håper jeg bare på at jordmora kun må være i ventekarantene, slik at vi kan få satt opp ny time neste uke :smiley-angelic001

Det forstår jeg skikkelig godt er nedtur! Vi krysser fingrene for at neste uke blir gjennomført :))

Begynner å merke smerter i korsryggen nå.
Hadde bekkenlåsning forrige svangerskap, men det kom først ut på sommeren, så mye tidligere nå (har samme termin ish).

Kjennes på høyre side som smerter når jeg reiser meg og går. Sist måtte jeg til kiropraktor for å få hjelp mange ganger, men det er jo en litt lei kostnad som ikke dekkes.

Noen andre som har erfaring med låsninger?

Har ingen erfaringer med bekkenlåsning, men jeg har også kjent på smerter i bekkenet den siste uka :arghh: Synes det er tidlig å få det nå i uke 15liksom... Dette er helt nytt for meg da forrige svangerskap var helt uten plager :shifty:

Med en jobb i barnehage med mye ugunstige bevegelser og vendinger så er jeg helt gåen på ettermiddagen...
Har god erfaring med osteopat fra tidligere nakke/skulder trøbbel, så jeg tror det blit løsningen om ikke dette gir seg :)

Har ingen erfaringer med bekkenlåsning, men jeg har også kjent på smerter i bekkenet den siste uka :arghh: Synes det er tidlig å få det nå i uke 15liksom... Dette er helt nytt for meg da forrige svangerskap var helt uten plager :shifty:

Med en jobb i barnehage med mye ugunstige bevegelser og vendinger så er jeg helt gåen på ettermiddagen...
Har god erfaring med osteopat fra tidligere nakke/skulder trøbbel, så jeg tror det blit løsningen om ikke dette gir seg :)

Det er håpløst tidlig, og jeg kan ikke skylde på en jobb med mye aktivitet (hjemmekontor siden september) ;)

I dag er bare en dritt dag, ingen spesiell grunn, er bare sliten og lei :sorry:

Trodde kvalmen hadde passert og følte meg tøff nok til å prøve å ta vitaminene mine på morgenen. Vel, de kom opp rimelig raskt igjen for å si det sånn...

Savner å trene på gymmen.. kroppen min er helt avhengig av det for å holde seg smertefri, men neida... covid-H ! ikke får jeg trent hjemme heller. Klarer det bare ikke ! :happy090

Frustrert fordi Babyverden appen skaper seg og ikke vil vise forumtråder eller bilder lengre (av alle ting!) :p . Har prøvd å logge ut, logge inn, reinstallere appen, men nada :p Flere som sliter med det samme?

Jeg klager over tannverk - igjen. Det er vel rundt en god måned siden jeg klagde på det sist. Jeg har tannlegeskrekk så det sitter laaangt inne å gjøre noe. Men tanna som ble midlertidig reparert måtte nå trekkes, og fyyyy f... Gikk på penicilllin en stund før tanntrekk, men pga store problemer med å svelge tabletter fikk jeg «granulst til dråper» og de var jo utsolgt Norge rundt etter kun 4 av 7 behandlings dager... Så jeg har nå funnet et alternativ, som jeg skal ringe å diskutere med tannlegen i morgen. Jeg har attpåtil tatt paralgin forte for første gang i mitt liv, vanligvis pleier 1-2paracet å ta smerter.

På den positive siden går graviditeten bra, og (forhåpentligvis) om 8 dager fra i dag vet vi kjønnet. Rakkeren lå med ansikt ned og navlesnor mellom beina forrige Ul.

Klager over å måtte kaste opp igjen:depressed: 14+5

Ugh. Fikk beskjed om at de skulle gå gjennom henvisningen min til OUL i dag...
Men ifg helsenorge, så har jeg altså ikke fått noe time enda. Jeg blir 17+0 på søndag, så.. de bør strengt tatt få ræva i gir ><

Back
Topp