Nå må jeg faktisk bare få klage litt - jeg er så drittlei korona og at man ikke kan gi noen en klem eller noe som helst. Dette henviser stort til min dag i går da jeg satt på venterommet og ventet på timen min til TUL. Det satt en annen jente der fra før, som gikk inn før meg. Da døren til gynrommet åpnet seg igjen og jeg kikket opp, kunne jeg bare se et gråtkvalt ansikt bak både briller og tørkepapir. Jeg kjente det LANGT inn i hjerterota! Hun stilte seg rett forran meg for å hente igjen pusten, før hun gikk inn luka for å betale. Der hørte jeg bare bare snufsing og en totalt gråtkvalt jente.
Jeg hadde så utrolig lyst å reise meg opp å klemme dette menneske i tusen biter!! At man bare skal se på og ikke kunne klemme, kjenner jeg sitter lenger og lenger inne om dagen. Jeg vet ikke om denne jenta hadde noen partner, men bare det at man må dra alene på alt om dagen (svært strenge tiltak her i distriktet), er så kjipt!
Jeg håper der ordner seg for denne jenta, og jeg skulle VIRKELIG ønske jeg gav henne en klem tross pandemien
Jeg hadde så utrolig lyst å reise meg opp å klemme dette menneske i tusen biter!! At man bare skal se på og ikke kunne klemme, kjenner jeg sitter lenger og lenger inne om dagen. Jeg vet ikke om denne jenta hadde noen partner, men bare det at man må dra alene på alt om dagen (svært strenge tiltak her i distriktet), er så kjipt!
Jeg håper der ordner seg for denne jenta, og jeg skulle VIRKELIG ønske jeg gav henne en klem tross pandemien
Stakkars, fikk ordentlig vondt av henne

14+5