Klagetråd

rosa.sommerfugl

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Julikulene 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Det må være lov å klage litt :dead:

Jeg er så vanvittig trøtt! Sovner som oftest med ettåringen klokka 19, og sover til 06. Får jo ikke gjort noe etter jobb enn å lage mat og leke med gutten min. Huset ser ikke ut, og jeg takler ikke rot. Gud bedre, hvordan skal det gå med to barn i hus :eek:

I natt var jeg helt off.

Våkna ca halv tre. Fikk ikke sove igjen, og begynte å tenke at siden jeg ikke er trøtt nå, så kan jeg ikke være gravid. Mente videre at jeg hadde følt mer symptomer på onsdag enn i går (torsdag). Ble bare liggende våken, våken, våken. Tenkte på historier jeg har lest om brukere med kjemisk. Sto opp og spiste et knekkebrød med ost, fortsatt våken. Ca kl 5 sto jeg opp igjen, og tok to graviditetstester. Jeg hadde bare en tidligttest igjen, så det ble en slik, pluss en vanlig strips fra Babyverden. Tidligtesten var sterkere, men skimtet så vidt noe på den vanlige også. Sovnet omsider. :hungover:

Jo, og nevnte jeg at jeg er 3+4 i dag? Dette kan bli noen lange uker... Håper det blir pittelitt bedre bare jeg kommer til 4+0 og ser at TR ikke dukker opp.

Jeg er såååå trøøøøøtt. Hvordan kan det ta så mye energi å bygge en lite reke på 1mm??

I natt var jeg helt off.

Våkna ca halv tre. Fikk ikke sove igjen, og begynte å tenke at siden jeg ikke er trøtt nå, så kan jeg ikke være gravid. Mente videre at jeg hadde følt mer symptomer på onsdag enn i går (torsdag). Ble bare liggende våken, våken, våken. Tenkte på historier jeg har lest om brukere med kjemisk. Sto opp og spiste et knekkebrød med ost, fortsatt våken. Ca kl 5 sto jeg opp igjen, og tok to graviditetstester. Jeg hadde bare en tidligttest igjen, så det ble en slik, pluss en vanlig strips fra Babyverden. Tidligtesten var sterkere, men skimtet så vidt noe på den vanlige også. Sovnet omsider. :hungover:

Jo, og nevnte jeg at jeg er 3+4 i dag? Dette kan bli noen lange uker... Håper det blir pittelitt bedre bare jeg kommer til 4+0 og ser at TR ikke dukker opp.
Hva er kjemisk?

Har merket at jeg har veldig rare og slitsomme drømmer :wtf::wtf::sour:

Hva er kjemisk?

En veldig tidlig abort, som du mest sannsynlig ikke ville forstått at var abort en gang om du ikke hadde testet tidlig. Om du tester før IKM vil du ved en kjemisk få positiv test, men noen dager senere kommer mensen og testene blir negative.

Ånei, litt svart blod her og litt koagulert. Håper å karre meg til 12 uker og videre, men blodsjokk annenhver dag er ikke noe moro. Lurer sånn på hva det betyr. :(

Smerter i det som kjennes ut som livmor... blir bekymret! :( sist svangerskap hadde jeg ingen smerter før uke 24 da han ble født, så kjenner jeg er veldig nervøs! Men så vil jeg klage på det også, for det er så slitsomt og gå rundt å være nervøs og redd hele tiden :(

Trøøøøøtt! :dead:

Wææ hunden min er gærn og skal løpe så fort at jeg nesten faller når han løper så langt at bånder stopper! Håper bare ikke det «rykket» man får når man må holde igjen i det båndet stopper kan forårsake SA eller noe... overbekymret serru :)

Klager over for få symptomer.. :hungover: :wacky: er jo helt tåpelig, men det føles mer ekte og trygt når man har litt symptomer :D

Klager på at graviditetsstrimlene mine ikke er kommet ennå!!! Trenger å se at streken er sterkere!!!!

Litt blod igjen, etter to dager uten. Klarer ikke helt å slappe av når det er sånn. :oops:

Uren hud, halsbrann, drit klar, trøtt, huset ser ikke ut, kvalm, hormoner, ryggen gjør vondt å samboer er til 0 hjelp å han sliter med å forstå at jeg ikke sutrer uten grunn! Klager på at jeg ikke måker til han kommer hjem osv, phew!

Uren hud, halsbrann, drit klar, trøtt, huset ser ikke ut, kvalm, hormoner, ryggen gjør vondt å samboer er til 0 hjelp å han sliter med å forstå at jeg ikke sutrer uten grunn! Klager på at jeg ikke måker til han kommer hjem osv, phew!
Gleder meg allerede til framtidige diskusjoner med min. Han har hengt seg opp i at "graviditet er ikke en sykdom". Snakker om medfølelse.

Gleder meg allerede til framtidige diskusjoner med min. Han har hengt seg opp i at "graviditet er ikke en sykdom". Snakker om medfølelse.

Kjenner jeg er glad for at min er helt i andre enden :eek:

Back
Topp