Klagetråd

Vært kvalm å spydd stort sett døgnet rundt i ei uka nu. Lå på sofaen å va skikkelig grinate. Da prestere samboer å si: skjønne ikke koffør du e så sur... Æ hyle ut :prøv du å ligge hele satans dagen å spy.... Han:åååå stakkars dæ kjære, va du dårlig da du venta de andre tre ongan.....

T hannes forsvar så har han ikke barn fra før av. Hvis ikke hadde d vært fare for at æ hadde gitt han et blått øye bare for å spørre så dumt. ‍♀️

Nådde akkurat 50 postene innlegg, men fant ut at jeg måtte være medlem i en måned for å bli med i lukket gruppe :( har bare visst at jeg er gravid i to uker... da er det bare å vente da:arghh:

Nådde akkurat 50 postene innlegg, men fant ut at jeg måtte være medlem i en måned for å bli med i lukket gruppe :( har bare visst at jeg er gravid i to uker... da er det bare å vente da:arghh:
Men var det ikke to uker og 80 innlegg som var et kriterie? Og 50 innlegg og 4 uker som et annet? :happy:

Joda! Jeg bare ser for meg at 80 blir uoppnåelig, men det går helt sikkert fortere enn jeg tror :)
Det går kjempefort det! Og det er ikke så mye liv på skjult enda, så du går ikke glipp av så mye på de dagene det tar deg å skrive 30 til :D

Må bare klage på enormt vondt i kroppen i dag fra lårene og opp mot magen :hungover:
Kjennes ut som jeg har sprunget marraton :confused:

Sitter på en forelesning, og er så trøtt at øynene er helt stive:wideyed: har fått godt med søvn, men trenger tydeligvis å sove 20 timer i døgnet:dead:

Samme her :p

Sovna på kino idag.. :p

Og jeg er veldig alene leeeenge fremover om å være hjemme i permisjon/sykemeldt og det blir ensformig!

Back
Topp