Klagetråd

I dag har jeg ligget hele dagen. Ååååå jeg er såååå lei av den helvetes kvalmen!!! Som sist så spyr jeg ikke. Spyr knapt når jeg har omgangssyke også, men FY det er forferdelig. Brekker meg av absolutt alle lukter, hver bevegelse sender mageinnholdet skvulpende i vei, det svimler for meg bare jeg snur meg i senga og bare tanken på mat gjør at jeg får vann i munnen (dere vet hva slags vann jeg mener; det man får når man må spy).

Det verste er at ALT lukter vondt. Middagen, huden min, håret mitt, håndsåpen, dusjsåpen, sjampoen og vaskemiddelet - til og med femåringen lukter vondt synes jeg. And the award for best mother goes toooo-

Orker seriøst ikke dette i seks uker til?!?

Huff, stakkars deg! Håper det går fort over.

I dag har jeg ligget hele dagen. Ååååå jeg er såååå lei av den helvetes kvalmen!!! Som sist så spyr jeg ikke. Spyr knapt når jeg har omgangssyke også, men FY det er forferdelig. Brekker meg av absolutt alle lukter, hver bevegelse sender mageinnholdet skvulpende i vei, det svimler for meg bare jeg snur meg i senga og bare tanken på mat gjør at jeg får vann i munnen (dere vet hva slags vann jeg mener; det man får når man må spy).

Det verste er at ALT lukter vondt. Middagen, huden min, håret mitt, håndsåpen, dusjsåpen, sjampoen og vaskemiddelet - til og med femåringen lukter vondt synes jeg. And the award for best mother goes toooo-

Orker seriøst ikke dette i seks uker til?!?
Å herregud, denne ville jeg ikke ønsket på min værste fiende. Og her fins det vel lite trøst æ finne også. Skal krysse fingrene for at det gir seg fort hos deg! :Heartred

Høres helt skrekkelig ut, håper jeg slipper unna :hungover:

Det håper jeg også! Håper alle her slipper unna. Og i resten av verden. Haha. Og bare å tenke på at det finnes folk som har det verre! STAKKARS DEM! Hvis jeg får venninner med hyperemesis skal jeg gjøre alt for dem. Hands down.

Nå står jeg vel i fare for å jinxe meg selv, men akkurat i dag går det veldig greit så lenge jeg sitter/ligger i ro. Er bare litt uggen! Så i dag blir det en liten gåtur mens vesla er på besøk hos bestevenninna si!

Det håper jeg også! Håper alle her slipper unna. Og i resten av verden. Haha. Og bare å tenke på at det finnes folk som har det verre! STAKKARS DEM! Hvis jeg får venninner med hyperemesis skal jeg gjøre alt for dem. Hands down.

Nå står jeg vel i fare for å jinxe meg selv, men akkurat i dag går det veldig greit så lenge jeg sitter/ligger i ro. Er bare litt uggen! Så i dag blir det en liten gåtur mens vesla er på besøk hos bestevenninna si!
Ja huff :hungover: men hurra for en fin dag enn så lenge! Du får bare nyte den så godt du kan:D

Er det lov å klage over kattunger her? De er veldig søte altså, men det er jakting på tær, klatring opp over bena og hit og dit og overalt! :arghh: hva har vi gjort?! :hilarious:

Første dagen så langt at jeg virkelig føler for å klage; skal sitte på et tog i drøyt en time, toget er stappfullt (fant først ikke sitteplass en gang) og kvalmen er over gjennomsnittet slitsom akkurat nå :depressed: Blir en lang togtur dette her...

Jeg og er veldig frysen for tiden. Og trøtt hele tiden:sleep011 føler meg helt sprengt i øynene i dag pga trøtthet. En forferdelig hormonell søndag, hvor jeg griner av det meste:crybaby2

Nå trenger jeg virkelig å klage også.

Jeg er så sykt sliten og trøtt om dagen. Og jeg trenger den lille energien jeg har til skolearbeid, jobb og alt annet som skjer i hverdagen :banghead:

Nå trenger jeg virkelig å klage også.

Jeg er så sykt sliten og trøtt om dagen. Og jeg trenger den lille energien jeg har til skolearbeid, jobb og alt annet som skjer i hverdagen :banghead:
Medfølelse herfra, tar på å lage et lite menneske...

Back
Topp