Klagetråd

Bekkenet mitt blir bare verre og verre. Jeg er nødt til å få hjelp av fysio eller kiropraktor nå as.

Dette var deilig å lese! Høre at andre har det helt likt..! Jeg er så trøtt, så vidt jeg får laget og servert middag til de to ungene mine før jeg hiver meg på sofaen. Skal noe bli gjort må det være på morgenen. Heldigvis kommer mannen hjem i morgen, etter 5 uker borte. Husarbeid har bare vært døden! Og så må jeg selvsagt opp midt på natten for å tisse, gjør ikke akkurat underverker på energinivået.

Uggen også, mest fordi jeg har halsbrann tror jeg. Kjenner det svir øverst i magen. Og oppblåst som fy! Ungene koser med magen og jeg må si «det er ikke noe baby, det er LUFT!!!» hehe.. Litt komisk da, etterpå hvertfall.

Og ikke glemme puppene. Det var ikke slik de to forrige gangene, husker jeg kjente dem - men ikke mer enn det.. Gleder meg helt vilt til andre trimester!

Elsker følelsen av å finne ut at jeg er gravid ved å bare være konstant dårlig... NoT

Skulle ønske jeg kunne være like naiv og uvitende som da jeg ble gravid første gang...
da bekymret jeg meg ikke så mye og tenkte at blør man ikke så er alt bra!
Nå har jeg så mye baggasje at jeg engster meg for alt! Hele tiden!

Back
Topp