Klagetråd

Er 7+5 og er så kvalm. Har vært kvalm i mine 2 tidligere svangerskap. Vært kvalm i uke 5 og 6, men nå er kvalmen helt uutholdelig. Brekker meg med måltider og må spise for å dempe kvalmen. Vet jeg er kvalm til uke 16, det føles bare så fryktelig lenge. Var klar over at dette ville komme, men glemmer jo helt hvor grusomt det er før det slår meg helt ut.
Helt likt som meg. Startet kvalmen i den tida. Og sist varte den til uke 16. Forferdelig slitsomt og jeg blir så elendig av det. Vurderer faktisk sykemelding da jeg fungerer så dårlig på jobb men er redd for at det bare er 'Klag og syt'...
 
Klager over det forbanna søtsuget som ikke går sin vei! Dette lover virkelig ikke godt, fordi jeg er ikke "side zero" fra før:hilarious:

Gikk opp 10 kilo forrige svangerskap, og det var faktisk mye, til tross for at jeg gikk ned de første månedene...
 
Først må jeg vaske klær nå, og så må jeg sette meg ned å søke på noen jobber hvor søkefristen går ut i morgen. Og så må jeg henge opp klær. Dette SUGER da jeg er veldig trøtt!!
 
Idag har jeg virkelig vært sliten. Sov en dubb på over en time , våknet at jeg måtte tisse, var kjempe kvalm og la meg til å sove igjen. Får så dårlig samvittighet ovenfor sønnen min :( er jo vanskelig og forstå selv om jeg forklarer hvorfor mamma er så trøtt og sliten .

Sitter nå med tidenes halsbrann og magesmerter . Flere som kjenner det blir vått i trusa og tror det værste ??? :nailbiting: Så er det bare ganske tyntflytende utflod . Jeg hater faktisk å gå på do fortiden.
 
Jeg hater faktisk å gå på do fortiden.

Jeg har det også slik. Det er utrolig slitsomt. Hadde det ikke vært noe om man visste på forhånd, så kunne man enten stålsette seg eller faktisk nyte HELE graviditeten, i stedet for å "kaste bort" første trimester på bekymring.
 
Jeg har gått opp omtrent 7 kg siden jeg ble gravid! Det er jo helt vilt!:eek: Er jo bare i uke 6!:banghead: Er nødt til å skjerpe meg, men jeg er SÅ sulten hele tiden!:( Skrik ut hvis noen har noen bra tips!
Grønnsaker? Jeg har så lyst på salt så lager meg grønnkål chips.
 
Jeg er tydeligvis litt hormonell og ikke spesielt tolmodige.
Så bare sånne tulle symptomer. Har aldri spydd en dag i noen av graviditetene.
Men kunne godt fått noe som sa GRAVID.
 
Kunne tenkt meg flere tydeligere symptomer :bag:
Har litt svake symptomer enda:nailbiting:

Som flere andre har jeg doskrekken, sjekker trusa med frykt.
Å ja så er jeg visstnok litt hormonell (=grinete):finger::angel12 min kjære som merker det best...:smiley-ashamed008
 
Grønnsaker? Jeg har så lyst på salt så lager meg grønnkål chips.

Ja, jeg tror jeg bare må ta meg sammen og bytte ut det usunne med grønnsaker og sunn mat. Jeg er så utrolig sulten at jeg spiser mere mat enn jeg pleier, og oftere, så det er jo ikke rart jeg legger på meg, når jeg er sulten igjen 20 min etter jeg har spist :banghead:
 
Helt likt som meg. Startet kvalmen i den tida. Og sist varte den til uke 16. Forferdelig slitsomt og jeg blir så elendig av det. Vurderer faktisk sykemelding da jeg fungerer så dårlig på jobb men er redd for at det bare er 'Klag og syt'...
Jeg er sykemeldt, hadde ikke kommet meg på jobb. Må bare komme meg gjennom dette. God bedring til deg ☺️
 
Jeg er sykemeldt, hadde ikke kommet meg på jobb. Må bare komme meg gjennom dette. God bedring til deg ☺️
Åh det høres herlig ut å kunne ta tid for seg selv. Fikk høre forrige svangerskap at jeg måtte slutte å være sånn snill pike hele tiden, så jeg skal kjenne etter på jobb i morgen om det er verdt å streve seg gjennom eller om jeg skal ta sykemelding.
 
Denne dagen startet skikkelig ille! En midlertidig krone datt av tannen min, jeg hadde diaré og kaldsvettet da jeg stod opp, mannen min er bortreist ... Men tannlegen fikk limt på kronen igjen, magen har roet seg og mannen kommer hjem i morgen kveld, så det er lys i tunnelen. :)
 
Jeg er kvaalm!!! For ikke snakke om stuptrøtt.. Det er helt grusomt :arghh:
 
Kvalm som faen! Startet morgenen med å brekke meg i filler. Men jeg spyr ikke. Jeg skjønner ingenting... Slik er hodet hele dagen fram til jeg legger meg på kvelden.
 
Er så kvalm at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg her jeg sitter på jobb... Noen som har tips som kan hjelpe?

Måtte kaste opp etter frokosten i dag, så er litt redd for at jeg plutselig må løpe ut midt under lunsjen
 
Jeg er så trøtt. Vil bare legge ned hode på pulten å sove.
 
Indre uro i kroppen.... forferdelig slitsomt og ubehagelig!
Føler jeg har en kålorm innvendig!
 
Så utrolig trøtt! Er helt fjern i hodet.. alt går liksom i sakte film:dead:

Kvalmen er værre også :yuck:
 
Back
Topp