Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har så lite symptomer!! jeg vil ha mer føler meg overhodet ikke gravid.
Kjøpte meg også panini i dag. i øyeblikket jeg skal til å bite over paninien, kommer jeg på at det er salami inni. NEDTUR, jeg måtte kaste den
Jeg er også skuffet over meg selv som ikke har sluttet helt med snus, men kjøpte en boks «ekkel» snus i dag, som et siste håp. Er det krisekrise kan jeg ta meg en, men med denne snusen vil jeg ikke ha fordi det er godt.
tar ingen sjanser, osten var såvidt smeltetRegner med paninien var varmebehandlet? Da kunne du spist salamien, så ikke kast den neste gang!
Varmet du ikke paninien? For da kan du jo spise den.Jeg har så lite symptomer!! jeg vil ha mer føler meg overhodet ikke gravid.
Kjøpte meg også panini i dag. i øyeblikket jeg skal til å bite over paninien, kommer jeg på at det er salami inni. NEDTUR, jeg måtte kaste den
Jeg er også skuffet over meg selv som ikke har sluttet helt med snus, men kjøpte en boks «ekkel» snus i dag, som et siste håp. Er det krisekrise kan jeg ta meg en, men med denne snusen vil jeg ikke ha fordi det er godt.
Du må be de om at den skal være ekstra stekt.tar ingen sjanser, osten var såvidt smeltet