Klagetråd

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Vi har vel en jubeltråd et eller annet sted, så da må vi vel ha en klagetråd også? :rolleyes:

Jeg har så lite symptomer!! jeg vil ha mer :smiley-angry017 føler meg overhodet ikke gravid.

Kjøpte meg også panini i dag. i øyeblikket jeg skal til å bite over paninien, kommer jeg på at det er salami inni. NEDTUR, jeg måtte kaste den:(

Jeg er også skuffet over meg selv som ikke har sluttet helt med snus, men kjøpte en boks «ekkel» snus i dag, som et siste håp. Er det krisekrise kan jeg ta meg en, men med denne snusen vil jeg ikke ha fordi det er godt.

Jeg har så lite symptomer!! jeg vil ha mer :smiley-angry017 føler meg overhodet ikke gravid.

Kjøpte meg også panini i dag. i øyeblikket jeg skal til å bite over paninien, kommer jeg på at det er salami inni. NEDTUR, jeg måtte kaste den:(

Jeg er også skuffet over meg selv som ikke har sluttet helt med snus, men kjøpte en boks «ekkel» snus i dag, som et siste håp. Er det krisekrise kan jeg ta meg en, men med denne snusen vil jeg ikke ha fordi det er godt.

Regner med paninien var varmebehandlet? Da kunne du spist salamien, så ikke kast den neste gang! :D

Varmet du ikke paninien? For da kan du jo spise den.

Jeg er så, kvalm og redusert. Orker ingenting og har tross alt to små barn og et hjem å ta vare på. Ikke minst en jobb :wtf: Håper det blir bedre snart!!

Hormonell!! Mamma er på besøk, og jeg tåler ingenting! La denne dagen gå fort!!

Jeg holdt på å begynne å hulke i barnetoget. Nå er jeg så oppblåst at jeg ser ut som om jeg er 4 mnd på vei.

Var på kakebuffet og greide tre små stykker før det sa fullstendig stopp. Føles som om bunaden skulle gå opp i sømmene :laughing021Når jeg endelig kom meg videre etter nær eksplosjon var det tid for tog. Tårene trillet helt ukontrollert der jeg sto og kikket på....jeg kjenner ingen som gikk i toget.... awkward :smiley-angry017:excited001

Er tilnærmet symptomfri igjen. Var det hele første svangerskapet også, unntatt bekkenløsning fra 6 mnd. :bored:

Meeen jeg har fortsatt lyst på søtt:hilarious:

Jeg hadde tenkt at jeg skulle slappe av denne gangen, og tenke at det går som det går. Det klarer jeg ikke. Sist hang jeg med hodet over do og smilte mens jeg spydde. Det var ikke behagelig, men betryggende. Jeg har lyst til å være kvalm :p

Lite symptomer her også, utrolig plagsomt fordi jeg blir bekymret. Men jeg tror jeg bare skal bestemme meg for å være glad for at det er lite symptomer og heller nyte det.

Drit vondt i føttene etter mye gåing i dag.

5 + 1 i dag og fortsatt ingen symptomer. Kanskje bittelitt kvalm i morges. Men jeg husker hvor ille kvalmen var med førstemann, så jeg vet jeg burde nyte det.

Pepsi max har begynt å smake dritt igjen.. Dagens store nedtur :hilarious:

Jeg har gått opp omtrent 7 kg siden jeg ble gravid! Det er jo helt vilt!:eek: Er jo bare i uke 6!:banghead: Er nødt til å skjerpe meg, men jeg er SÅ sulten hele tiden!:( Skrik ut hvis noen har noen bra tips!

Er 7+5 og er så kvalm. Har vært kvalm i mine 2 tidligere svangerskap. Vært kvalm i uke 5 og 6, men nå er kvalmen helt uutholdelig. Brekker meg med måltider og må spise for å dempe kvalmen. Vet jeg er kvalm til uke 16, det føles bare så fryktelig lenge. Var klar over at dette ville komme, men glemmer jo helt hvor grusomt det er før det slår meg helt ut.

Våkna i natt og var sinnsykt kvalm. Heldigvis var det borte i dagtidlig!

Sitter i bilen med en treåring som sover, fordi jeg ikke klarer å bære ham og matvarene fra parkeringsplassen og bort til huset. Må på do og er veldig sulten. *sukk* Jeg gir ham fem minutter til ... :Heartred

Kjæresten skulle gå nå, og det føles som om han skal forlate meg for alltid :( Blir gal av alle hormonene. Så sulten og needy hele tiden.. Vil helst ha kjæresten liggende inntil meg hele tiden :joyful:

Back
Topp