Klagetråd

En tråd i 'Oktober 2019' startet av Lille gull, 9 Feb 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. HeltTexas Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Kaffekjerringa savner kaffen sin!!!:coffee2:crybaby2

2. Lille-M Glad i forumet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

I dag har jeg såååå vondt i magen. Skikkelig treig mage! :(

3. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Er han bedre i dag? God bedring :)

4. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Feberen går opp og ned, men han responderer godt på Paracet i hvertfall. Fått prednisolon av legevakta som jeg har lurt i han nå, så han får opp litt slim etterhvert, og så pøser vi på med astmamedisin. Nå er han ute på luftetur med mormor. Håper morgendagen blir bedre altså. Var en trist gutt i dag tidlig som ikke fikk dratt på badeland :(

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. BabyG Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017

Fullt kjør i dag. Litt sår hals, men ellers bra

6. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Det er bra :)

7. Mars18oktober19 Glad i forumet Marsboerne 20 18 Oktoberlykke 2019

Fikk et intenst ønske om å drikke meg snydens etter positiv test. Litt angst at jeg skal gå gravid helt til oktober! Klarer jeg dette???

8. Lille gull Betatt av forumet Oktoberlykke 2019 Desemberskatter 2016

Fått omgangssjuka:depressed:

9. LillyMom Gift med forumet *MIA* Oktoberlykke 2019

Syns kvalmen er blitt helt umenneskelig, og ligner fælt på sist gang :(:(

10. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

:hilarious: Dette klarer du :D:D tenk å slippe og bli fyllesjuk da :p

11. Mars18oktober19 Glad i forumet Marsboerne 20 18 Oktoberlykke 2019

Bli fyllesyk hver dag i 3 mnd er vel ikke noe bedre :laughing002

12. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Må bare blåse ut litt! Jeg karra meg opp av sofaen og laga lunsj til familien, føler jeg må bidra litt. Fikk spist litt og ble selvfølgelig superkvalm igjen! Måtte bare legge meg å sove! Vi må en tur på butikken, men istede for å la meg sove i fred og ta med seg barna på butikken så sitter sambo og venter på at jeg skal våken og bli med! Bah!! Siste i verden jeg vil nå er å dra på butikken :(

• Hjertelig Hjertelig x 1
  13. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Hahaha ut neiiiii det er det ikke :hilarious::hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  14. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Åh, hadde blitt så irritert da :banghead:

15. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Våknet opp med vondt i halsen og tett nese. Neiiiii, vil ikke bli syk :( har allerede en mann son ligger for døden med ørebetennelse, og en astmagutt hjemme. God helg liksom :wacky:

16. HeltTexas Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Å nei! Håper du ikke blir syk! Akkurat kommet meg igjen etter en slitsom influensa-runde. Ikke å anbefale!

17. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Tror ikke sambo forstår helt hvor slitsomt det er å gro et menneske samtidig som man er helt sykt kvalm!!
    Men jaga de ut en tur alle mann før vi dro til butikken da, så fikk fred til å dumme meg litt!

18. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Håper virkelig ikke det jeg heller! Hvertfall ikke influensa. Satt på tog i mange timer i går, og frøys masse, så tipper det er derfor. Satser på at en Paracet i natt gjør meg bedre i morgen :)

19. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Bra du fikk de ut litt! Synd han ikke forsto selv at du trenger litt hvile :smiley-angry026

20. annafk Gift med forumet Maiblomstene 2016 Oktoberlykke 2019

er ikke så mange som klarer seg av en ørebetennelse, kanskje du må pleie han litt ekstra? :p

Del denne siden