Klagetråd

En tråd i 'Oktober 2019' startet av Lille gull, 9 Feb 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Solstrål1 Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Lei av å være livredd for å miste en gang til...

• Hjertelig Hjertelig x 3
    • Optimistisk Optimistisk x 1
  2. Mars18oktober19 Glad i forumet Marsboerne 20 18 Oktoberlykke 2019

Min første morsdag! Fikk ingenting :sad010 ikke en klem engang

• Hjertelig Hjertelig x 7
  3. Liljekonvall17 Forelsket i forumet Oktoberlykke 2019

Hele familien var samlet i dag, syns der er såååå vanskelig å ikke si noe til de:wideyed: og alle er skikkelig på hugget på å «finne» en gravid. Blir vel avslørt til helgen igjen:joyful:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

:hilarious:

5. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

Sulten og mett på samme tid. Er det mulig :wacky:

6. vntrl Elsker forumet Oktoberlykke 2019

Jeg begynner å gå tom for ting å spise, men jeg er jo hele tiden sulten :bored:

7. EA89 Forelsket i forumet Novemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Skjønner godt at du er skuffa! Klem til deg.

8. EA89 Forelsket i forumet Novemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Skjønner godt at du ble lei deg. Min erfaring tilsier at man til stadighet kan bli overrasket over hva man må forklare til partner...Men akkurat morsdag pleier min å ha kontroll på, kanskje fordi han vet jeg synes dagen er viktig. Gratulerer med din første morsdag!

9. tolilla Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017 Juliknøttene 2022

Helt enig i det med å holde tankene på avstand. Begynte å blø idet vi kom frem til de vi skulle besøke i går. Å være hos de tok mye av brodden av tankene. Og på kvelden ble sønnen vår dårlig så vi dro på legevakten. Ikke anbefalt å ta så av når man skal tenke på noe annet,men det funket,,

• Hjertelig Hjertelig x 2
  10. Mars18oktober19 Glad i forumet Marsboerne 20 18 Oktoberlykke 2019

Takk for det. Lever i håpet om at han ordner noe etter jobb i dag, da han så hvor lei meg jeg ble i går.

11. Surrehuet Glad i forumet Oktoberlykke 2019 Påskeliljene 2022 ❤️

Bekymret for lite symptomer (ma sist hadde jeg også lite) og lei av å ikke klare å glede meg skikkelig før tul uke 12, som er en evighet til!

• Hjertelig Hjertelig x 3
  12. Lilleic Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Sambo er snart ferdig i pappa perm! Og blir da gressenke i ukedagene

13. EA89 Forelsket i forumet Novemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Krysser fingrene. Et år fikk jeg bukett dagen etter med hilsning fra sønnen og til sist «Forsinkelsen er Pappa sin feil»

14. Mars18oktober19 Glad i forumet Marsboerne 20 18 Oktoberlykke 2019

Heldig :) men det var nok ikke jeg. Kan det være så vanskelig å gjøre eller gi noe som betyr noe? Ber ikke om mye liksom. Tror jeg sover hos mini i natt jeg

• Liker Liker x 1
  15. EA89 Forelsket i forumet Novemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Huff da. Så kjipt! Noen ganger må de virkelig ha det inn med teskje, og ingen hint tas. Jeg har noen gang sendt forklarende meldinger til samboer...Hvis mannen din fikk gave til farsdag burde han jo skjønne at du ville satt pris på oppmerksomhet.

16. tolilla Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017 Juliknøttene 2022

Klager over at sønnen, som hadde feber søndag, men helt feberfri i går og egentlig skulle i bhg i dag - bestemte seg for å kaste opp i går kveld. Så da blir det to dager til hjemme fra bhg :(

• Hjertelig Hjertelig x 2
  17. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

Skulle ha en koselig uke i Trondheim med mini og mormor, med bading og museum og bare kos. Nå sitter vi på legevakta på st. Olavs med mistanke om ett astmaanfall :/ lille venn, får så vondt av han :Heartred

18. HeltTexas Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Huff! God bedring!

19. HeltTexas Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Stakkars liten! Håper det går bedre med ham nå!

20. tolilla Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017 Juliknøttene 2022

Takk!

Del denne siden