Klagetråd

Hele familien var samlet i dag, syns der er såååå vanskelig å ikke si noe til de:wideyed: og alle er skikkelig på hugget på å «finne» en gravid. Blir vel avslørt til helgen igjen:joyful:
 
Sulten og mett på samme tid. Er det mulig :wacky:
 
Jeg begynner å gå tom for ting å spise, men jeg er jo hele tiden sulten :bored:
 
Hater morsdag. Eneste jeg ønsker var en kopp kaffe på sengen og en liten sjokolade .
Har lagd min egen frokost og dårlig stemning i hele huset. Ligger nå å griner på sofaen...
Forstår ikke hvorfor jeg håper og tror hvert år...
Blir jo like skuffet HVER gang..
Skjønner godt at du er skuffa! Klem til deg.
 
Min første morsdag! Fikk ingenting :sad010 ikke en klem engang
Skjønner godt at du ble lei deg. Min erfaring tilsier at man til stadighet kan bli overrasket over hva man må forklare til partner...Men akkurat morsdag pleier min å ha kontroll på, kanskje fordi han vet jeg synes dagen er viktig. Gratulerer med din første morsdag!
 
Jeg er også redd for det samme grunnet manglende symptomer. Pappaen min er lege og jeg har snakket med han. Han sier at så lenge man er over tiden der det kan være kjemisk, vil man i de aller aller fleste tilfeller få en blødning om man ikke er gravid mer. Han sa også at han har hatt massevis av damer innom kontoret som ikke tror de er gravid mer grunnet manglende symptomer, men at de fleste ender opp med baby.

Vet ikke om det hjalp å høre? Jeg har også snakket med psykolog bror (kommer fra stor familie med nesten bare helsepersonell hehe) fordi redselen var altoppslukende. Han sa «hjelper det å engste seg? Om du tenker på det hele tiden, vil du magisk endre noe utfall? Eller er det bare selvplaging?. Så anbefalte han med å holde hodet mest mulig opptatt sik at man ikke hadde tid til å kjenne på redselen. Men at det er veldig vanlig å være redd om det er noe trøst.

Håper vi begge to ender opp med søte små oktobernurk :Heartred sender uansett en stor klem :love022

Helt enig i det med å holde tankene på avstand. Begynte å blø idet vi kom frem til de vi skulle besøke i går. Å være hos de tok mye av brodden av tankene. Og på kvelden ble sønnen vår dårlig så vi dro på legevakten. Ikke anbefalt å ta så av når man skal tenke på noe annet,men det funket,,
 
Skjønner godt at du ble lei deg. Min erfaring tilsier at man til stadighet kan bli overrasket over hva man må forklare til partner...Men akkurat morsdag pleier min å ha kontroll på, kanskje fordi han vet jeg synes dagen er viktig. Gratulerer med din første morsdag!
Takk for det. Lever i håpet om at han ordner noe etter jobb i dag, da han så hvor lei meg jeg ble i går.
 
Bekymret for lite symptomer (ma sist hadde jeg også lite) og lei av å ikke klare å glede meg skikkelig før tul uke 12, som er en evighet til!
 
Takk for det. Lever i håpet om at han ordner noe etter jobb i dag, da han så hvor lei meg jeg ble i går.
Krysser fingrene. Et år fikk jeg bukett dagen etter med hilsning fra sønnen og til sist «Forsinkelsen er Pappa sin feil»
 
Krysser fingrene. Et år fikk jeg bukett dagen etter med hilsning fra sønnen og til sist «Forsinkelsen er Pappa sin feil»
Heldig :) men det var nok ikke jeg. Kan det være så vanskelig å gjøre eller gi noe som betyr noe? Ber ikke om mye liksom. Tror jeg sover hos mini i natt jeg
 
Heldig :) men det var nok ikke jeg. Kan det være så vanskelig å gjøre eller gi noe som betyr noe? Ber ikke om mye liksom. Tror jeg sover hos mini i natt jeg
Huff da. Så kjipt! Noen ganger må de virkelig ha det inn med teskje, og ingen hint tas. Jeg har noen gang sendt forklarende meldinger til samboer...Hvis mannen din fikk gave til farsdag burde han jo skjønne at du ville satt pris på oppmerksomhet.
 
Klager over at sønnen, som hadde feber søndag, men helt feberfri i går og egentlig skulle i bhg i dag - bestemte seg for å kaste opp i går kveld. Så da blir det to dager til hjemme fra bhg :(
 
Skulle ha en koselig uke i Trondheim med mini og mormor, med bading og museum og bare kos. Nå sitter vi på legevakta på st. Olavs med mistanke om ett astmaanfall :/ lille venn, får så vondt av han :Heartred
 
Skulle ha en koselig uke i Trondheim med mini og mormor, med bading og museum og bare kos. Nå sitter vi på legevakta på st. Olavs med mistanke om ett astmaanfall :/ lille venn, får så vondt av han :Heartred

Stakkars liten! Håper det går bedre med ham nå!
 
Back
Topp