Klagetråd

I dag har jeg såååå vondt i magen. Skikkelig treig mage! :(
 
Klager over at sønnen, som hadde feber søndag, men helt feberfri i går og egentlig skulle i bhg i dag - bestemte seg for å kaste opp i går kveld. Så da blir det to dager til hjemme fra bhg :(
Er han bedre i dag? God bedring :)
 
Stakkars liten! Håper det går bedre med ham nå!
Feberen går opp og ned, men han responderer godt på Paracet i hvertfall. Fått prednisolon av legevakta som jeg har lurt i han nå, så han får opp litt slim etterhvert, og så pøser vi på med astmamedisin. Nå er han ute på luftetur med mormor. Håper morgendagen blir bedre altså. Var en trist gutt i dag tidlig som ikke fikk dratt på badeland :(
 
Fikk et intenst ønske om å drikke meg snydens etter positiv test. Litt angst at jeg skal gå gravid helt til oktober! Klarer jeg dette???
 
Syns kvalmen er blitt helt umenneskelig, og ligner fælt på sist gang :(:(
 
Fikk et intenst ønske om å drikke meg snydens etter positiv test. Litt angst at jeg skal gå gravid helt til oktober! Klarer jeg dette???
:hilarious: Dette klarer du :D:D tenk å slippe og bli fyllesjuk da :p
 
Må bare blåse ut litt! Jeg karra meg opp av sofaen og laga lunsj til familien, føler jeg må bidra litt. Fikk spist litt og ble selvfølgelig superkvalm igjen! Måtte bare legge meg å sove! Vi må en tur på butikken, men istede for å la meg sove i fred og ta med seg barna på butikken så sitter sambo og venter på at jeg skal våken og bli med! Bah!! Siste i verden jeg vil nå er å dra på butikken :(
 
Må bare blåse ut litt! Jeg karra meg opp av sofaen og laga lunsj til familien, føler jeg må bidra litt. Fikk spist litt og ble selvfølgelig superkvalm igjen! Måtte bare legge meg å sove! Vi må en tur på butikken, men istede for å la meg sove i fred og ta med seg barna på butikken så sitter sambo og venter på at jeg skal våken og bli med! Bah!! Siste i verden jeg vil nå er å dra på butikken :(
Åh, hadde blitt så irritert da :banghead:
 
Våknet opp med vondt i halsen og tett nese. Neiiiii, vil ikke bli syk :( har allerede en mann son ligger for døden med ørebetennelse, og en astmagutt hjemme. God helg liksom :wacky:
 
Våknet opp med vondt i halsen og tett nese. Neiiiii, vil ikke bli syk :( har allerede en mann son ligger for døden med ørebetennelse, og en astmagutt hjemme. God helg liksom :wacky:

Å nei! Håper du ikke blir syk! Akkurat kommet meg igjen etter en slitsom influensa-runde. Ikke å anbefale!
 
Åh, hadde blitt så irritert da :banghead:
Tror ikke sambo forstår helt hvor slitsomt det er å gro et menneske samtidig som man er helt sykt kvalm!!
Men jaga de ut en tur alle mann før vi dro til butikken da, så fikk fred til å dumme meg litt!
 
Å nei! Håper du ikke blir syk! Akkurat kommet meg igjen etter en slitsom influensa-runde. Ikke å anbefale!
Håper virkelig ikke det jeg heller! Hvertfall ikke influensa. Satt på tog i mange timer i går, og frøys masse, så tipper det er derfor. Satser på at en Paracet i natt gjør meg bedre i morgen :)
 
Tror ikke sambo forstår helt hvor slitsomt det er å gro et menneske samtidig som man er helt sykt kvalm!!
Men jaga de ut en tur alle mann før vi dro til butikken da, så fikk fred til å dumme meg litt!
Bra du fikk de ut litt! Synd han ikke forsto selv at du trenger litt hvile :smiley-angry026
 
Våknet opp med vondt i halsen og tett nese. Neiiiii, vil ikke bli syk :( har allerede en mann son ligger for døden med ørebetennelse, og en astmagutt hjemme. God helg liksom :wacky:

er ikke så mange som klarer seg av en ørebetennelse, kanskje du må pleie han litt ekstra? :p
 
Back
Topp