Hvor langt er du? Jeg har også blødd litt og hatt lite symptomer til tider, men alt fint på ul [emoji4]
5+5.. skal høre med klinikken imorgen om å få fremskyndet TUL :-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du? Jeg har også blødd litt og hatt lite symptomer til tider, men alt fint på ul [emoji4]
Trenger ikke være noe [emoji178][emoji178]men forstår du blir bekymret. Det var jeg også. Aldri blødd noen av de 9 andre gangene med mindre det var sa så det var nytt for meg også5+5.. skal høre med klinikken imorgen om å få fremskyndet TUL :-/
Håper det bare er en uskyldig blødningDårlig magefølelse, ingen symptomer og brunt blod på papiret for første gang idag
Jeg og! Er det graviditeten som gjør det?Klager på tett i nesa!
Jeg nøys nettopp, å så vondt det gjorde nederst i magen. Som om hele revna eller noe, værste var når det kom en til like etterpå
Enig! Prøver å stramme magemusklene hvis et nys kommer, men vet ikke om det hjelperJeg nøys nettopp, å så vondt det gjorde nederst i magen. Som om hele revna eller noe, værste var når det kom en til like etterpå
Ja, ser skikkelig bra ut når man bøyer seg for å nyseDet er så vondt å nyse ja!! Gruer meg hver gang jeg kjenner det kommer en nys, så da er det bare å komme seg i fosterstilling før den rekker å komme ut
Kanskje prøve det neste gang, for Gud så ubehageligEnig! Prøver å stramme magemusklene hvis et nys kommer, men vet ikke om det hjelper
ENIG! Og vi har ikke aircondition[emoji24]Det er altfor vaaaaaaarmt!!! Er ikke gla i mer enn 22-23 grader i utgangspunktet. Det er jo helt forjævlig ute nå. Klarer ikke være ute mer enn noen sekunder. Takk og lov for aircondition
Det er altfor vaaaaaaarmt!!! Er ikke gla i mer enn 22-23 grader i utgangspunktet. Det er jo helt forjævlig ute nå. Klarer ikke være ute mer enn noen sekunder. Takk og lov for aircondition
ENIG! Og vi har ikke aircondition[emoji24]
Jeg synes også det er for varmt [emoji24][emoji24][emoji24]