Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Whyyyy?Klager på at jeg i natt igjen måtte stå opp og spyle føttene i iskaldt vann for å få sove videre [emoji21]
Plaget med varme føtter etter for mye tråkking i varmen... er nok vannsamling som er årsaken [emoji53]Whyyyy?
Jeg tørr ikke å klage på varmen, selv om det innimellom frister [emoji28] Er neimen ikke lenge siden snøen gikk og det var kaldt og trist ute, så prøver å nyte det nå så godt det lar seg gjøre [emoji28]Klager på varmen, som egentlig burde vært herlig, men som fort blir slitsom når man er gravid![]()
Nei, kan ikke klage høylydt hvert fall! For kulde er mye verreJeg tørr ikke å klage på varmen, selv om det innimellom frister [emoji28] Er neimen ikke lenge siden snøen gikk og det var kaldt og trist ute, så prøver å nyte det nå så godt det lar seg gjøre [emoji28]
Men kjenner litt på det likevel! Men håper så klart finværet består, men med litt lavere temp 
Skjønner hva du mener [emoji5] såvidt jeg så på værmeldingen skal det forøvrig bare bli enda varmere, ihvertfall her [emoji28] 28 og 29 grader fra lørdag og videre [emoji85]Nei, kan ikke klage høylydt hvert fall! For kulde er mye verreMen kjenner litt på det likevel! Men håper så klart finværet består, men med litt lavere temp
![]()
Oiisann, ja da blir det varmt!Skjønner hva du mener [emoji5] såvidt jeg så på værmeldingen skal det forøvrig bare bli enda varmere, ihvertfall her [emoji28] 28 og 29 grader fra lørdag og videre [emoji85]
Får holde ut med kald drikke og avslapping i skyggen.Ja, ikke umulig at det blir behov for å rømme innendørs også [emoji28] Evt til stranda [emoji5]Oiisann, ja da blir det varmt!Får holde ut med kald drikke og avslapping i skyggen.
Ja, lov å være inne ogsåJa, ikke umulig at det blir behov for å rømme innendørs også [emoji28] Evt til stranda [emoji5]
Stranden høres herlig ut!