Klagetråd!

Skikkelig halsbrann og vondt bekken! Sto mer foran kjøleskapet å drakk melk i natt enn jeg var i seng..

Hadde jeg kunne valgt i dag, hadde vi bare blitt hjemme.. :wtf: (Førstegangs fødende)

Gratulerer med dagen alle kommende mødre/mødre!! :Heartbigred

Måtte dagen deres bli god.

Klager på at jeg nærmer meg 80kg [emoji33][emoji33] kjenner jeg blir litt stresset, aldri veid mer en 76kg [emoji23]

Må klage på meg selv altså. Dro på en olje/krydderbutikk for å kjøpe ÉN ting, men var så mye godt som fristet og kjøpte alt for mye:hilarious: Og det som er så dyrt da...:sorry: Blir sparing resten av denne måneden!

Klager på varmen, som egentlig burde vært herlig, men som fort blir slitsom når man er gravid :arghh:
Jeg tørr ikke å klage på varmen, selv om det innimellom frister [emoji28] Er neimen ikke lenge siden snøen gikk og det var kaldt og trist ute, så prøver å nyte det nå så godt det lar seg gjøre [emoji28]

Må bare klage litt over at det er vanskelig jobbe 50%. Man er tilstede 50%, men det forventes at man skal gjøre 100% av jobben.

Jeg tørr ikke å klage på varmen, selv om det innimellom frister [emoji28] Er neimen ikke lenge siden snøen gikk og det var kaldt og trist ute, så prøver å nyte det nå så godt det lar seg gjøre [emoji28]
Nei, kan ikke klage høylydt hvert fall! For kulde er mye verre :yuck: Men kjenner litt på det likevel! Men håper så klart finværet består, men med litt lavere temp :happy:

Nei, kan ikke klage høylydt hvert fall! For kulde er mye verre :yuck: Men kjenner litt på det likevel! Men håper så klart finværet består, men med litt lavere temp :happy:
Skjønner hva du mener [emoji5] såvidt jeg så på værmeldingen skal det forøvrig bare bli enda varmere, ihvertfall her [emoji28] 28 og 29 grader fra lørdag og videre [emoji85]

Skjønner hva du mener [emoji5] såvidt jeg så på værmeldingen skal det forøvrig bare bli enda varmere, ihvertfall her [emoji28] 28 og 29 grader fra lørdag og videre [emoji85]
Oiisann, ja da blir det varmt! :woot: Får holde ut med kald drikke og avslapping i skyggen.

Klager i dag på at jeg har spist fra jeg stod opp til nå og er konstant stappmett. Men spiser allikevel? Skjønner ikke hva som skjer med meg jeg![emoji28]

Klager over at eg er konstant trøtt og sliten.. men har et stort sosialt behov[emoji28] vil vere på jobb mest mulig men kjenner det går mot auka sjukemelding...

Våknet med øyebetennelse på begge øynene, vonde ører og vond hals pluss senvakt på jobb [emoji31]

Back
Topp