Klagetråd!

Flere enn meg som får vondt under foten for tida? Klarer ikke gå rundt lange tida før det kjennes ut som føttene er flatklemte
 
Flere enn meg som får vondt under foten for tida? Klarer ikke gå rundt lange tida før det kjennes ut som føttene er flatklemte
Har det akkurat likedan. (Kjennes ut som flate vannføtter innimellom[emoji85][emoji28]) Merker stor forskjell på om har sko med gode såler i, da blir det ikke like hardt til føttene[emoji106]
 
Klager på forkjølelsen som slår meg helt ut, nesen renner, halsen snører seg, ørene er vonde og jeg hoster til jeg kaster opp. Måtte det gi seg snart:arghh:
 
Klager på At jeg må vaske og rydde hele huset i morgen og pakke ned til vi reiser på lørdag. Det verste jeg vet er å komme hjem til et hus jeg må vaske.
 
Plutselig fått masse vann i føttene [emoji58] hadde det forrige svangerskap også, men ikke hatt det så langt denne gangen. Var så fornøyd, så skuffelsen ble stor når det kom masse vann nå.
 
Halsbrann - kan man få hull på spiserøret pga det? Kjennes iallfall sånn ut. Blææh.
 
Plutselig fått masse vann i føttene [emoji58] hadde det forrige svangerskap også, men ikke hatt det så langt denne gangen. Var så fornøyd, så skuffelsen ble stor når det kom masse vann nå.
Jeg og. Kjente tidligere idag at beina bare vokste :eek:
 
Halsbrann - kan man få hull på spiserøret pga det? Kjennes iallfall sånn ut. Blææh.


Det er nok mer følelsen enn at det virkelig gjør det :p

Samboeren min har alltid drikket H-melk eller lignende når han får halsbrann og det pleier å hjelpe han :)
Du får prøve H-melk eller lett melk eller annet å se om det kan hjelpe deg :)
 
Klager litt på at jeg aldri kan gå ut døren lengre uten å bekymre meg for om det er et toalett i nærheten. Tør ikke ta bussen hvis det ikke er do, og får angst av å reise i bil. Hilsen en som tisser i gjennomsnitt 3 ganger i timen :)
 
Klager litt på at jeg aldri kan gå ut døren lengre uten å bekymre meg for om det er et toalett i nærheten. Tør ikke ta bussen hvis det ikke er do, og får angst av å reise i bil. Hilsen en som tisser i gjennomsnitt 3 ganger i timen :)

Samme her!
 
Jeg går rundt med en konstant redsel for at babyen min skal komme dødfødt :( kjenner liv hver dag, men allikevel har jeg hengt meg oppi dette. Er mitt andre barn og med den første tok jeg det for gitt at alt skulle gå bra. Nå derimot så er jeg livredd. På kvelden ligger jeg å ser for meg ulike scenarioer og hvem jeg må ringe til, når må jeg tilbake på jobb igjen osv.. sikkert en irrasjonell frykt, men skikkelig slitsomt..
 
Jeg går rundt med en konstant redsel for at babyen min skal komme dødfødt :( kjenner liv hver dag, men allikevel har jeg hengt meg oppi dette. Er mitt andre barn og med den første tok jeg det for gitt at alt skulle gå bra. Nå derimot så er jeg livredd. På kvelden ligger jeg å ser for meg ulike scenarioer og hvem jeg må ringe til, når må jeg tilbake på jobb igjen osv.. sikkert en irrasjonell frykt, men skikkelig slitsomt..
Kjenner meg igjen fra sist... var nesten helt fri for bekymringer med nr 1 mens jeg hadde ganske angst med nr 2 (dog mest etter hun var født)... ville snakket med jordmor om dette, det kan være tegn på depresjon. Jeg måtte få hjelp til å håndtere tankene og følelsene til slutt, ble henvist av hs til lavterskeltilbud.
 
Klager på at det er blitt så vanskelig å sove på natta. Sliter med å finne gode stillinger å sove i, og når jeg først finner en må jeg stå opp for å gå på do.. [emoji849]
 
Klager på at det det ser ut som varmen skal vare evig her på østlandet !! Over 30 varmegrader her jeg bor, og det er meldt enda varmere. :excited001:schocked028Får lungekapasitet på minussiden av denne varmen og av baby langt oppe i lungene mine. :eek: Heldigvis forbigående problem, men må bare klage litt. :wtf:
 
I hele sommer har vi hatt besøk fordi vi har fått ny leilighet og kan ta imot overnattingsgjester. Får ikke gjort ferdig babyrommet da det brukes som soverom for gjestene. Og nå skal vi huse familien hans nok engang (skilsmissebarn med to familier) fram til neste uke. Mulig jeg er veldig usporty, men det blir for mye for meg, spesielt med tanke på at vi sikkert må gjennom samme dansen når ungen kommer om ikke så lenge. Jeg syns også det blir for mye mas, når jeg blir sliten blir jeg også stille, og det tror jeg de merker. Det hyles, krangles, bråkes og styres, da den ene broren er 12 år, og i dag skal vi ut og spise middag med de, det er et veldig hyggelig initiativ det altså, men jeg vil bare være hjemme og få litt ro... jeg tror ikke jeg makter besøk når ungen kommer.
 
I hele sommer har vi hatt besøk fordi vi har fått ny leilighet og kan ta imot overnattingsgjester. Får ikke gjort ferdig babyrommet da det brukes som soverom for gjestene. Og nå skal vi huse familien hans nok engang (skilsmissebarn med to familier) fram til neste uke. Mulig jeg er veldig usporty, men det blir for mye for meg, spesielt med tanke på at vi sikkert må gjennom samme dansen når ungen kommer om ikke så lenge. Jeg syns også det blir for mye mas, når jeg blir sliten blir jeg også stille, og det tror jeg de merker. Det hyles, krangles, bråkes og styres, da den ene broren er 12 år, og i dag skal vi ut og spise middag med de, det er et veldig hyggelig initiativ det altså, men jeg vil bare være hjemme og få litt ro... jeg tror ikke jeg makter besøk når ungen kommer.

Jeg syns ikke du er usporty, i min verden er det normalt å bli sliten av å konstant ha folk oppå seg! Ihvetfall nå i tredje trimester. Jeg hadde blitt sliten av noen dager. Jeg ville prøvd å funnet situasjoner hvor du kan trekke deg unna sånn at du får ladet batteriene litt, det trengs. Prøv å forklar behovet for mannen din, tror nok gjestene og forstår godt om du tar en timeout noen timer...så kan de andre finne på noe:)
 
Jeg syns det har nok med 5 dager på hytte med svigers, svigerinne og hennes kjæreste i 5 dager. [emoji23][emoji85]
 
Back
Topp