Klagetråd

Uff.. så slitsomt :( Hadde det sånn forrige uke, holdt på å bli gal. Nå er jeg bare små kvalm.. håper det verste har gitt seg.. grusomt å ha det sånn.

Det er så pyton! Slet med det samme i varierende grad igjennom hele forrige svangerskap, men da trengte jeg ikke å tenke på andre enn meg selv. Nå må jeg jo levere i barnehagen, hente, lage middag, legge barn osv... Krysser fingrene for bedre etter 12 uker!

Det er så pyton! Slet med det samme i varierende grad igjennom hele forrige svangerskap, men da trengte jeg ikke å tenke på andre enn meg selv. Nå må jeg jo levere i barnehagen, hente, lage middag, legge barn osv... Krysser fingrene for bedre etter 12 uker!
Å herregud.. stakkar.. mye på en gang når man er så dårlig. :( Håper du blir bra snart ❤️

Å herregud.. stakkar.. mye på en gang når man er så dårlig. :( Håper du blir bra snart ❤️

Takk! Heldigvis er ikke alle dager like ille, og mannen jobber skift, så noen dager kan han levere, lage middag og legging deler vi på når han er hjemme.

Hvor tidlig Fikk du sist.

Fikk det med en gang denne gang. Mener det ikke kom så fort sist. Men fortsatt fort da og. Men tror jm det gikk greit de 3 første mnd. Men nå har jeg flere gang der det stråler nedover føttene og jeg klarer så vidt å gå.

Kanskje noen andre som vet? Får man bekken plagene tidligere ved neste svangerskap? Erfaringer?
Å det er 6 år siden sist [emoji85] men var nok nærmere uke 20 ihvertfall. Kjenner så godt når jeg reiser meg opp og går i trapper [emoji31]

Nå har jeg vondt i halsen, tett nese, begynnende feber og nyser som en gal. Livredd for å ta paracet, nesespray og halstabletter, men halstablettene har jeg ikke klart meg uten det siste døgnet. Måtte også ta nesespary før jeg la meg igår. Håper ikke babyen blir påvirket av dette :crybaby2

Nå har jeg vondt i halsen, tett nese, begynnende feber og nyser som en gal. Livredd for å ta paracet, nesespray og halstabletter, men halstablettene har jeg ikke klart meg uten det siste døgnet. Måtte også ta nesespary før jeg la meg igår. Håper ikke babyen blir påvirket av dette :crybaby2

Nesespray skal være helt trygt å ta!

Sitter på tbanen på vei til jobb og kjenner kvalmen komme... Følte meg så pigg i dag morges, og trodde jeg skulle slippe lettere unna i dag.

Jeg er så trøtt!!! Gi meg styrke til å holde ut denne dagen! [emoji42][emoji43]

Jeg er så trøtt!!! Gi meg styrke til å holde ut denne dagen! [emoji42][emoji43]
Jeg og! Sovnet 19.30 i går og sto opp kl 08 i dag. Tok en dusj og tatt en kopp te og nå vil jeg bare legge meg igjen [emoji25] Jobb straks så må jo bare holde ut [emoji31]

Oppkast... fysj!

Back
Topp