*Klagetråd*

Kanskje?
Burde uansett være noen regler for offentlig transport [emoji85]

Rakk akkurat hjem før jeg kastet opp igjen. Nå skal jeg forsøke å få i meg litt næring og sove litt før ettermiddagens kaos starter. Må hente i BHG og blir alene med begge jentene til syvtiden, da må jeg få hvilt først!
 
Rakk akkurat hjem før jeg kastet opp igjen. Nå skal jeg forsøke å få i meg litt næring og sove litt før ettermiddagens kaos starter. Må hente i BHG og blir alene med begge jentene til syvtiden, da må jeg få hvilt først!

Sov godt [emoji4]
Her må jeg ha vinduet oppe og vifte foran senga når jeg skal sove... eneste som holder kvalmen noenlunde i sjakk
 
Uff, kvalmen har begynt å komme so smått... kan ikkje akkurat sei at eg har savna den.. den kom ca veke 6-7 men nr 1 og nr 2 og varte til dei vart født... ufff [emoji85] leeeenge igjen til 26 mai [emoji28][emoji28][emoji28]
 
Kastet opp på jobb. Svimmel, ør og slapp i tillegg. Har heldigvis fått meg legetime i morgen for fungerer virkelig ikke i full jobb og mye alene med to små i tillegg...
Uff da
Kastet opp igjen og dro fra jobb. Reiser kollektivt hjem og fokuserer hardt på å holde kvalmen unna. Alt for mange rare lukter!
Det er helt grusomt å reise kollektivt når man er kvalm!! Med min flaks kommer det alltid noen som stinker en blanding av alkohol og røyk - det blir jeg kvalm av når jeg ikke er gravid!!
Håper du kom deg vel hjem uten oppkast!
 
Kvalme (sånn bilsyk-følelse uten oppkast så langt) i kombinasjon med pendling (totalt 3 timer per dag) og turnusarbeid er ikke optimalt‍♀️
 
Kvalme (sånn bilsyk-følelse uten oppkast så langt) i kombinasjon med pendling (totalt 3 timer per dag) og turnusarbeid er ikke optimalt‍♀️
Fælt! Reiser du kollektivt slik at du ikke kan stoppe å trekke litt frisk luft eller?
 
Etter en uke med fri fra oppkast og kvame, sa det bare boom så var det tilbake.. og nå enda verre enn før.. [emoji30]
 
Idag klager jeg over meg selv.. Har tatt på meg 2 dobbelvakter nå.. Første på fredag og neste i morgen. Jobber da fra 8 til 22 i helsevesnet.. Er sliten allerede, før vakt nr 2.[emoji23]
 
Nå må jeg dra denne opp igjen. Første dagvakt etter å ha vært sykemeldt i 2 uker pga av kvalme, og jeg må legge meg før seksåringen fordi jeg er så kvalm og har så vondt i magen. Håper det bare er startvansker og ikke at det skal være sånn hver dag lenge [emoji33][emoji33][emoji33]
 
Vondt i magen, stikker , strekker og føles som det sprenger innimellomo_O
 
Synes klokka kan bli 8 slik at jeg kan bli ferdig på jobb! Jeg må tiiiiissssseeeeeeeee
 
Har kastet opp de siste tre dagene... skikkelig halsbrann i tillegg. Og veldig trøtt . 17 uker imorgen.
 
Influensa og strekkinger i magen...ØDELAGT!!!
 
Back
Topp